רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת

ארגון מסיבת רווקות הוא עסק מורכב, אלא אם הצלחתם לפצח את הנושא המושלם למסיבה. כדי שלא תצטרכו להסתבך יותר מדי, קבלו 5 קונספטים הורסים למסיבת רווקות כיפית, מרימה ומעוצבת, כזו שתככב בסטוריז של כולללללם

מסיבת רווקות

בין שלל ההכנות לחתונה ש -בואו נודה בזה - עלולות להיות מתישות מאד, יש תחנה אחת שכולה פאן טהור: מסיבת הרווקות! אותה התכנסות משמחת שכוללת צחוקים, אהבה וחברים וחברות טובים, היא כבר מזמן לא אירוע שאפשר לסגור בדרינקים על הבר בפאב הקבוע.

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 1

בימינו מדובר במלאכת מחשבת הכוללת לוקיישן שווה, עיצוב מוקפד, אוכל טעים ותכנית אומנתית מעניינת. כל אלה צריכים להתקיים תחת קונספט מהודק, עדיף כזה שמתאים מאוד לכלה החוגגת. אנחנו יודעים שעל פניו זה נשמע קצת מסובך, אבל האמת? זה ממש פשוט. כדי לעשות לכם את החיים קלים, אספנו 5 רעיונות למסיבת רווקות שאי אפשר לפספס איתם. מפה והלאה - זה תלוי רק בכם ובכן.

כן, לא? שחור-לבן!

אם הכלה היא בחורה שנוטה לכיוונים אלגנטיים וסולידיים, תוכלו לארגן לה מסיבה בשחור-לבן. העקרון פשוט: כל המשתתפים והמשתתפות מגיעים בבגדים שחורים עם טאצ'ים לבנים (תשאירו לכלת השמחה את הקטע של ללבוש לבן צחור מכף רגל ועד ראש) והדקורציה כולה מצייתת גם היא לחוק השחור-לבן (אפשר לגוון עם קצת נגיעות זהובות).

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 2

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 3

אם רוצים לשדרג את המסיבה ולקחת את הנושא עד הסוף, אפשר גם להכריז על משחק "כן, לא, שחור, לבן" (במסגרתו אסור לומר את 4 המילים האלו) המוני, כאשר מי שבטעות אומר/ת את אחת המילים - צריכ/ה להקפיץ צ'ייסר. בנוסף, אפשר לשחק במשחק הקלפים האגדי (והקורע מצחוק) Cards Against Humanity - שכל כולו עיצוב מינימליסטי של שחור ולבן.

מתנות למשתתפים:
שוקולדים בשחור ולבן, לקים בשחור ולבן, פנקסים בשחור-לבן, מחזיקי מפתחות בשחור ולבן… בקיצור, הבנתם.

רעיונות לתכנית האמנותית:
- סדנת רישום בגווני שחור ולבן (אפשר גם סדנת רישום מודל עירום, למי שרוצה לתבל קצת את העניינים)
- צפייה משותפת ב"ארטיסט" (סרט מעולה בשחור-לבן), או בקלאסיקה אמיתית סטייל "קזבלנקה"
- משחק "כן, לא, שחור, לבן" המוני, משחקי חברה בקונספט שחור-לבן (דמקה או שש-בש, אבאלון, Cards Against Humanity וכד')

 

יפות בוורוד

עם כל הכבוד לכ-ללללל הצבעים האחרים על הסקאלה, וורוד הוא בחירה שתמיד יהיה לה מקום חם בלב שלנו - וחשוב מכך, גם בפיד. אם כלת השמחה מתחברת לצבע האופטימי הזה, למה שלא תרימו לה מסיבה בסגנון "אלף גוונים של וורוד"? החוקים פשוטים: כולן וכולם באים לבושים בוורוד, העיצוב והקישוטים - וורודים, האוכל וורדרד, השתייה גם כן ואם רוצים להוסיף לכל אלה צפייה בסרט הכי וורוד בעולם - "ילדות רעות" הוא בחירת הקאלט המתבקשת ("בימי רביעי אנחנו לובשות וורוד", זוכרות?).

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 4

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 5

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 6

מתנות למשתתפים:
כל דבר וורוד - ולשמחתנו יש מלא כאלה: סוכריות גומי וורדרדות, פיצ'יפקעס לשיער, כריות נסיעה, מוצרי נייר, מוצרי טיפוח ובישום או אפילו שוקולדים בגוונים וורודים. מאמינים שיהיה לכם מאוד קל לאתר מתנות קטנות וחמודות ברוח נושא המסיבה.

רעיונות לתכנית האמנותית:
- צפייה בסרטים וורדרדים ("ילדות רעות", "יפה בוורוד", כל סרט של ג'ניפר אניסטון)
- סדנא לקישוט קאפקייקס (עם קישוטים וורודים, כמובן) או סדנא להכנת קוקטיילים וורודים
- אירוח של מלכת דראג בלבוש וורוד במיוחד

 

החיים הם כן פיקניק

לפעמים, מרוב נסיונות להמציא את הגלגל, אנחנו שוכחים שהוא בעצם נמצא לנו ממש מתחת לאף. מי אמר שמוכרחים לוקיישן מפונפן, אם אפשר להשקיע במקום זה בפיקניק הכי שווה שנערך בישראל? כל מה שצריך זה מזג אוויר טוב (מצרך די נפוץ בארצנו), חלקה שווה בפארק השכונתי, מחצלות, קצת קישוטים והרבה - הרבה - אוכל פוטוגני וטעים.

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 7

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 8

התכנית האמנותית יכולה לכלול משחקי חברה מצחיקים או משחקי יום הולדת בטעם של פעם (זוכרים את הקטע הזה, של להשחיל נר קשור לחוט לתוך בקבוק? או משחק טוויסטר סוער?) ואם ממש רוצים להשקיע, הלוקיישן של הפיקניק יכול להיות הנקודה הסופית של משחק "חפשי את המטמון" שיעבור בכל מיני נקודות רלוונטיות בסביבה הביתית של הכלה.

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 9

מתנות למשתתפים:
מוצרי טיפוח טבעיים, סלסילות פיקניק קטנות ובתוכן דליקטסים בגודל מיני (מיני בקבוק יין, מיני צנצנות של ריבות או דבש, חלה אישית, מיני ממרחים טובים וכו'), מוצרי נייר שונים שמדברים על החיים כפיניק וכל דבר שמערב פרינטים של עלים.

רעיונות לתכנית האמנותית:
- משחקי חברה "של פעם"
- משחק "דגליים" או "חפש את המטמון" המוני
- סדנת יוגה ו/או מדיטציה בחיק הטבע

 

רגע של פינוק

לתכנן חתונה זו חתיכת משימה מלחיצה ומתישה - שבגדול, יכולה למרוט את העצבים של כל אחד ואחת. לכן אנחנו חושבים שהקונספט של מסיבת ספא הוא קונספט מנצח; בין אם מחליטים לשריין יום של פינוקים קבוצתיים בבית ספא מקצועי ובין אם הולכים על זה בבית - באמצעות הדלקת נרות וקטורות, בחירה במוזיקה הנכונה, הכנת מסיכות ביתיות מפנקות והזמנה של מסאז'יסט/ית מקצועי/ת או 2 - הספא לגמרי יכול להגיע עד אליכם ולהשיב לכולם - אבל בעיקר לכלה - קצת אנרגיות נעימות ורגועות לקראת ההתפרקות בחתונה.

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 10

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 11

מתנות למשתתפים:
ערכות תה שוות (ספל אישי ובתוכו חליטה שווה), חלוקים+כפכפים עם רקמת השם של כל אחד/אחת, ערכות טיפוח אישיות (סבון פילינג, שמן עיסוי, כלים לטיפוח הציפורניים), בקבוקים רב פעמיים (מהסוג ששומר על חום או קור המשקה לכמה שעות טובות).

רעיונות לתכנית האמנותית:
- סדנת טיפוח ביתי
- מסאז'יסטיים מקצועיים
- סדנת נשימות ו/או מדיטציה
- סדנת חשיבה חיובית

 

בואו למסיבה של הפיג'מות

זוכרות את הזמנים ההם, בערך בסביבות גילאי 13-16, כשמסיבת פיג'מות קלאסית - כזו כמו שרואים בסרטים האמריקאיים - היתה ה-דבר? אז למה לא להפוך את מסיבת הרווקות המדוברת למסיבה שכולה נוסטלגיה בקטע טוב?

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 12

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 13

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 14

המצרכים הדרושים הם מלאאאא פופקורן ונשנושים כיפיים (אפשר גם להזמין כמה פיצות, להשלמת האווירה), פלייליסט מושלם של סרטי בנות, ערימה של איפור, מחליקים, מסלסלים ושמונצעס לשיער, מאפרת ו/או מניקוריסטית מקצועית שיגיעו לטפל בכולן - וכמובן, מצרכים לארוחת בוקר טעימה. 

מתנות למשתתפים:
כיסויי עיניים חמודים+נעלי בית אישיות, פיג'מה או חלוק בית לכל אחד/אחת, סט טיפוח אישי קטן (עם ערכות לטיפוח הציפורניים, השיער או סתם כמה מוצרי איפור חמודים), כלי רב פעמי ואישי לפופקורן (ניתן לרכוש בחנויות הסטוק השונות).

רעיונות לתכנית האמנותית:
- פתיחת עמדות איפור ומניקור (עם נשות מקצוע שיעניקו את השירותים השונים)
- אירוע פתיחה בקלפים בהובלת מגדת עתידות (בסרטי בנות אמריקאיים, זו לא מסיבת פיג'מות בלי סיאנס)
- צפיית מרתון בסרטי בנות

 

ועוד כמה קטנות נקודות (אבל חשובות)

1. כדי להרים מסיבת רווקות מעוצבת לעילא ולעילא, לא חייבים להוציא ים של כסף. כל מה שתצטרכו מחכה לכם ולכן בחנויות הסטוק השונות ברחבי הארץ. עם קצת דמיון וחוש עיצוב בסיסי - תוכלו לעצב את החלל בצורה מושלמת: קחו למשל את הנרות שאליהם קשורים פרחי לבנדר, או את השולחן שמקבל חיים חדשים בזכות קישוטי האננס שנשארו מהסוכה.

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 15

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 16

2. נכון שמתוקים מצטלמים ממש יפה (במיוחד אם מוסיפים לצדם אלמנטים כמו לוחות עם כיתובי השראה, שרשרת נוריות זעירה, או קרוסלות קטנות ומתוקות), אבל אל תשכחו לדאוג גם לאוכל-אוכל. מגשי ירקות ופירות חתוכים, קישים, סלטים וגבינות שונות לצד שקדים ואגוזים טבעיים - כל אלו בחירות מצוינות שישאירו את הבנות שבעות ומאושרות.

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 17

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 18

3. הפרטים הקטנים עושים את ההבדל, אז לא לשכוח לארגן עמדות צילום פוטוגניות שכוללות אלמנטים דקורטיביים (מסגרות, רקעים, בלונים) ו/או קשקושים שכיף להצטלם איתם. גם בתחום הקולינריה רצוי לדאוג לעוגה ראויה, עוגיות בנושא חתונה, קאפקייקס ו/או עוגיות מקרון מהממים וכו'. בנוסף, שווה להשקיע בחלוקה של מתנה קטנה לכל משתתפ/ת במסיבה. לא רק שזה מעלה את מצב הרוח אפילו עוד קצת, זה גם מצטלם ממש, אבל ממש יפה.

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 19

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 20

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 21

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 22

רווקה לעוד דקה: רעיונות למסיבת רווקות הורסת , מסיבת רווקות, 23


כתבות נוספות שיעניינו אותך

ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה