כל כלה כלולה: הכירו את סטודיו DZ - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

כל כלה כלולה: הכירו את סטודיו DZ

כל כלה רוצה להיראות מדהים ביום המיוחד שלה, בלי קשר למידות גופה. המעצבת שעומדת מאחורי סטודיו DZ, דואגת להפוך את החלום הזה למציאות באמצעות אהבה, הכלה והתאמה אישית

שמלות כלה

בסרטים הוליוודיים זה נראה קל: בחור פוגש בחורה, בחור מציע לבחורה נישואין, בחורה אומרת "כן!" נרגש, יוצאת לסיבוב עם החברה הכי טובה, קוטפת כמה שמלות כלה מהמדף, מודדת אותן ולבסוף בוחרת את ה-אחת שלה. אבל המציאות, מה לעשות, טיפה יותר מורכבת ורובנו לא מסוגלות פשוט להשתחל לשמלת הכלה ה-1 שנוריד מהמדף, או כמו שמנסחת את זה דניס זלץ-מור, המעצבת והבעלים של סטודיו DZ: "לא כולן מגיעות עם מידות של דוגמניות ויכולות למצוא שמלה בכל חנות. בדיוק בגלל זה חשוב לי לפנות לנשים כמו שהן וליידע אותן שאצלנו - הכל מעוצב לנשים אמיתיות".

כל כלה כלולה: הכירו את סטודיו DZ, שמלות כלה, 1

כל כלה כלולה: הכירו את סטודיו DZ, שמלות כלה, 2

מאיפה מגיעה התשוקה לעצב אופנה לנשים באשר הן?

"אומרים שאם את רוצה להצליח ולהתקדם בחיים, את צריכה להתלבש לזה, כלומר, רוב הזמן, הרושם הראשוני שיתקבל עלייך הוא לפי מראה חיצוני ומה שאת לובשת. המטרה שלי היא לגרום ללקוחות שלי להרגיש נפלא עם עצמן ולהקרין את זה החוצה. אני מוכרת דגמים ממידה S ועד XL ויוצרת שמלות נוחות, כיפיות, מחמיאות עם בדים נושמים, ולא כל מיני לייקרות שהן לא נעימות על הגוף".

ובאמת, כשמביטים על המגוון האדיר של השמלות והסגנונות שנמכרים בסטודיו, רואים את האהבה לתחום מצד זלץ-מור, ואת היכולת לעצב שמלות כלה נהדרות גם עבור כלות שלא מתיישרות על פי מודל 90-60-90 ההו-כה-ארכאי. כמו שאתן יכולות לראות, העיצובים ניחנים בבדים שופעים ונינוחים, גזרות מעודכנות וטאצ'ים אופנתיים עדינים שהופכים כל שמלה למיוחדת במובן הכי טוב של המילה. 

כל כלה כלולה: הכירו את סטודיו DZ, שמלות כלה, 3

כל כלה כלולה: הכירו את סטודיו DZ, שמלות כלה, 4

כל כלה כלולה: הכירו את סטודיו DZ, שמלות כלה, 5

ברבי, גירל

כשאנחנו שואלים אותה מתי התחילה לעסוק בעיצוב אופנה, זלץ- מור מפתיעה ומספרת שהייתה בת 12 בלבד כשהבינה שעיצוב שמלות כלה וערב הוא החלום שלה: "לקראת שנת 2000, ערכו לנו בבית הספר סדנאות. אחת מהן הייתה סדנה לעיצוב אופנה, מכיוון שהייתה בבית הספר מגמת עיצוב. באותו הרגע התאהבתי והחלטתי להמשיך עם זה. מאז אני עוסקת בזה. בהתחלה עיצבתי לבובות ברבי, היום אני מעצבת לנשים אמיתיות". זלץ מור השתחררה מהצבא ומיד טסה לאיטליה כדי ללמוד במשך שנתיים, ולאחר מכן אף עבדה שם תחת המותג "פיליפ פליין". כשחזרה לארץ, המשיכה להשתלם בלא מעט קורסים, ביניהם בשנקר ובפאשן אקדמי, ועבדה במותגים שונים כמו מיכל נגרין וסאקס.

כל כלה כלולה: הכירו את סטודיו DZ, שמלות כלה, 6

כל כלה כלולה: הכירו את סטודיו DZ, שמלות כלה, 7

כל כלה כלולה: הכירו את סטודיו DZ, שמלות כלה, 8

אחרי שהפכה לאם, היא הבינה שהיא לא יכולה לנסוע כל יום מביתה באור עקיבא הלוך וחזור למרכז, והחליטה להגשים את החלום ולפתוח סטודיו משלה. "אני יודעת שתחום האופנה הכי בועט בתל אביב, במרכז וגם קצת בדרום. אבל בצפון הוא לוקה בחסר. פתחתי את הסטודיו לפני שנתיים בערך, ובו אני מציעה גם דגמים מוכנים שתפרתי בעבודת יד וגם דגמים שאני תופרת בהתאמה אישית ביחד עם הלקוחה, משלב בחירת הבדים ועד הסוף". בנוסף לכל זה, דניס מעבירה שיעורים פרטיים של תפירה ותדמיתנות, סדנאות לקבוצות קטנות, ואף עובדת על גרפיקה של אופנה: "אני חולשת על לא מעט רבדים בתחום הזה, אני חיה אותו, נושמת אותו 24/7".

כל כלה כלולה: הכירו את סטודיו DZ, שמלות כלה, 9

כל כלה כלולה: הכירו את סטודיו DZ, שמלות כלה, 10

העיצובים בסטודיו DZ הם כאמור נוחים, נעימים, איכותיים ומחמיאים. הם קלאסיים עם נגיעות מודרניות ועם שלל משחקי בדים, ביניהם ויסקוזות, משי, שיפון, אפליקציות של חרוזים ואבנים בעבודת יד. מה שלא תמצאו שם, לעומת זאת, הם בדים לא נעימים, כאלה שמגרים את העור ולא נוחים. "אני נמנעת מזה, אני לוקחת בדים נוחים ונעימים ויוצרת חתכים מעניינים על הגוף, גזרות גיאומטריות שמחמיאות לגזרה. אם לא יהיה לך נוח, לא תרגישי בנוח בכל המובנים".

כל כלה כלולה: הכירו את סטודיו DZ, שמלות כלה, 11

המחירים של שמלות הכלה בסטודיו מתחילים ב 2500 שקלים בלבד, וטווח המחירים של שמלות הערב נע בין 400-2000 שקלים. קיימת גם אופציה להשכרת שמלה. 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)