אחוזה סנדרין: להתחתן כמו בני אצולה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

אחוזה סנדרין: להתחתן כמו בני אצולה

מתחם האירועים אחוזת סנדרין מתחדש ומאפשר לכם לחגוג בגן הפתוח בכל עונות השנה. ובכל מה שנוגע לפן הקולינרי - כשהשף הוא בוגר 'משחקי השף' אתם יכולים להיות בטוחים שהאורחים לא יישארו רעבים

מקום לחגוג

אחוזת סנדרין (צילום: באדיבות המקום)

חשבתם פעם אך הייתה נראית החתונה שלכם אם הייתם נולדים למשפחת אצולה בימי הביניים, או אפילו למשפחת המלוכה הבריטית בימינו? אם כן, סביר להניח שראיתם בדמיונכם את החצר המפוארת של האחוזה הגדולה והעתיקה, שלבשה חג במיוחד לכבוד החתונה שלכם: המרחבים הירוקים, הנוף הפתוח, החופה הלבנה שממוקמת על רקע החומות המקושתות, מוזיקת הרקע, אולם הנשפים המפואר וכמובן הסעודה שתוכננה בקפידה והוכנה על ידי השפים הטובים ביותר.

ומה אם נגיד לכם שבמתחם האירועים אחוזת סנדרין, החתונה שלכם יכולה להיראות בדיוק כך גם בלי לחזור אחורה בזמן?

אחוזת סנדרין - כל הפרטים

אחוזת סנדרין (צילום: באדיבות המקום)

להתחתן כמו בני אצולה

מתחם האירועים אחוזת סנדרין שבמושב רגבה, ממוקם לאורך אמת מים עתיקה (אקוודוקט) שנבנתה על ידי התורכים, ובו גן אירועים מרהיב ושלושה אולמות אירועים בגדלים שונים.

"השטחים החקלאיים הרחבים שמקיפים את האחוזה שלנו, הנוף הפתוח, עצי הזית הרבים, האוויר הצח, בריכות המים הקטנות וכמובן האקוודוקט העתיק שמקיף את גני קבלת הפנים ומהוות תפאורה מושלמת לחופה, גורמים לכל מי שמגיע לכאן להרגיש כאילו שהוא נכנס לעולם האגדות", מתארת מור וקנין בראל, מנהלת השיווק והפרסום של אחוזת סנדרין.

אחוזת סנדרין (צילום: באדיבות המקום)

חדשנות לצד היסטוריה

אכן לא ניתן להתעלם מהיופי הטבעי וההיסטורי של המקום, אבל גם לא מהמחשבה הרבה שהושקעה כאן בכל פינה ובכל פרט: ערוגות הפרחים הצבעוניות וטרסות הדשא שממלאות את גן האירועים; מזרקות המים והנחלים שזורמים בשלווה בין שבילי הגן; הפסיפסים שהורכבו ביד אומן; אולמות האירועים הארכיטקטוניים עם הגג הקעור שדומה לחופה לבנה ענקית; מערכות התאורה והסאונד החדשניות; וכמובן הפן הקולינארי שגם בו לא מתפשרים כאן על כלום.

אחוזת סנדרין (צילום: באדיבות המקום)

אחוזת סנדרין (צילום: באדיבות המקום)

לא רק בקיץ

אם אתם צריכים הוכחה לכך שבאחוזת סנדרין לא מפסיקים להתחדש, הרי שתמצאו אותה בפיתרון שלהם לחתונות בכל עונות השנה. "חתונות בגני האירועים בעונת החורף היא מגמה שמתחזקת בכל רחבי העולם ובמשך זמן רב חיפשנו איך ליישם את זה גם כאן בישראל", מסבירה מור.

אחוזת סנדרין (צילום: באדיבות המקום)

"לאחר אינספור בדיקות והתייעצויות הזמנו אדריכלים ומעצבים שבנו עבורנו קירוי מיוחד שמכסה את כל הגן ומגן מפני כל נזקי החורף, כך שהחל מהסתיו הקרוב תהיה לזוגות אפשרות להתחתן בחוץ גם בעונת החורף ולהרוויח מכל העולמות – גם חתונה בגן אירועים מפואר, גם מחירים אטרקטיביים, גם מזג אוויר נעים וגם שקיעות בגוונים מרהיבים".

אחוזת סנדרין (צילום: באדיבות המקום)

אחוזת סנדרין (צילום: באדיבות המקום)

סעודת מלכים

הפן הקולינרי הוא חלק בלתי נפרד מהחתונה וגם מהבחינה הזו ניכר שהושקעה כאן מחשבה רבה. מי שאחראי על התפריט והמנות באירועים של אחוזת סנדרין הוא לא אחר מאשר השף קונדיטור לירן גרודה, ששמו כנראה מוכר לכם כפיינליסט בעונה הראשונה של "משחקי השף".

אל אחוזת סנדרין הגיע גרודה לאחר 18 שנים שבהן עבד בעסקי המסעדנות, לרבות עבודה במסעדת המישלן של השף מושיק רוט באמסטרדם, קונדיטור של השף שחף שבתאי ויד ימינו של השף ניר צוק. לא לפני שהופתע מהגישה הלא מתפשרת שניפצה עבורו את הסטיגמה הרווחת באשר לפן הקולינרי באולמות האירועים, מהרמה הגבוהה ומהטריות של חומרי הגלם, מהשפע ומהשאיפה הבלתי מתפשרת לשלמות.

אחוזת סנדרין (צילום: באדיבות המקום)

אחוזת סנדרין (צילום: באדיבות המקום)

את הידע ואת הניסיון הרב שלו הביא גרודה לתוך עולם האירועים וכל מנה היא יצירת אמנות: החל מבשרים מעושנים ומשוישים שאותם הוא מגדיר ברמה של מסעדות מישלן, דרך מנות פתיחה מקוריות וטעימות במיוחד ועד המאפים והקינוחים שמיוצרים במקום על בסיס מחיות כשרות שמיובאות במיוחד מאיטליה ומצרפת. "אני מודה שהופתעתי כשהבעלים של אחוזת סנדרין קיבלו מיד את ההצעה שלי להקים כאן מאפייה משלנו ולייצר כאן את כל המאפים והקינוחים. זה ממש לא ברור מאליו, גם מבחינה תפעולית וגם מבחינה כלכלית, אבל זה בדיוק הסוד של המקום הזה וההשקעה מוכיחה את עצמה. הקהל הישראלי יודע להעריך אוכל טוב וכבר לא מוכן להתפשר עליו", הוא אומר.

אחוזת סנדרין (צילום: באדיבות המקום)

אחוזת סנדרין (צילום: באדיבות המקום)

לא עוד קינוחי פרווה על בסיס מרגרינה ושמנת צמחית

השף גרודה והצוות לא הסתפקו באפיית בוטיק במקום והביאו בשורה של ממש גם בתחום הקינוחים, שנחשב עד היום ל"עקב האכילס" של תפריטי האירועים. במקום להכין קינוחי פרווה על בסיס מרגרינה ושמנת צמחית, יצר גרודה קינוחים בסגנון פטיסרי שמבוססים על פירות וקוקוסים, מה שהופך אותם גם למיוחדים, גם לטעימים וגם לבריאים.

אין ספק שהמחשבה וההשקעה גם בפרטים הקטנים ביותר היא שהופכת את האחוזה למתחם אירועים מיוחד כל כך, וכמו שסיכמה זאת מור: "הטבע נתן לנו את הבריזה ואת הנוף, התורכים נתנו לנו את אמת המים המרהיבה ואנחנו חרתנו על דגלנו את המחויבות לשמר ולהעצים את כל זה, כך שהמחשבה על הפרטים הקטנים היא מבחינתנו דרך חיים ולא נפסיק ללכת בה".

אחוזת סנדרין (צילום: באדיבות המקום)

אחוזת סנדרין (צילום: באדיבות המקום)

אחוזת סנדרין (צילום: באדיבות המקום)

גן האירועים אחוזת סנדרין ממוקם במושב רגבה. לפרטים נוספים ולתיאום הגעה: 053-6130510 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה