כשוותק ועדכניות נפגשים: אולם האירועים קסאנאדו - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

כשוותק ועדכניות נפגשים: אולם האירועים קסאנאדו

בימים בהם חללים לאירועים נפתחים ונסגרים בכל שני וחמישי, יש משמעות אמיתית לאלה שצברו וממשיכים לצבור ניסיון רציני של אירועים מוצלחים. אולם האירועים קסאנדו הוא אחד מהם. מה הסוד שלו?

מקום לחגוג

צילום: אירית ולאון צלמיםכשוותק ועדכניות נפגשים: אולם האירועים קסאנאדו, מקום לחגוג, 2
"מתחם האירועים והכנסים קסאנאדו קיים קרוב ל14 שנים" חושף אודי בן שמחון, מנהל המכירות את הנתון המרשים הזה. "הוא משתרע על כמעט דונם שלם של צמחייה פסטורלית, יש בו פינות ישיבה עם פרחים, חצי דקל, והרבה ירוק".

פריחה מאוחרת: הפקת חורף צבעונית במיוחד

אולם אירועים קסאנאדו - כל הפרטים

צילום: אירית ולאון צלמים
המבנה האדריכלי והמרשים של חלל האירועים קסאנאדו ממוקם בצומת סגולה בפ"ת, מיקום מרכזי וקרוב לצירי תנועה ראשיים שהופכים אותו לנגיש ואטרקטיבי.
במקום חניה חופשית היכולה להכיל מעל ל500 רכבים. קל לחשוב שהמיקום, הטבע והמרחב הם סוד הקסם, אך אין ספק שלא רק.

צילום: אירית ולאון צלמים
ומה הדבר השני שמדברים עליו אחרי השמלה של הכלה? נכון, האוכל. "קבלת הפנים אצלנו מאוד עשירה, יש מגוון עמדות עם אוכל מכל קצוות תבל. את התפריט שלנו בנה השם של המקום שמקפיד בכל עת על פרודוקטים, על נראות המנות ומקפיד לעדכן את התפריט בהתאם לעונה ולחומרי הגלם הקיימים בשוק".

צילום: אירית ולאון צלמים

צילום: אירית ולאון צלמים

מעבר לחשיבות האוכל, המקום שם דגש רציני גם על השירות, "הכל מתחיל ונגמר בחווית הזוג והאורחים שלו. לכן, אנחנו מתגברים את מספר המלצרים בכל אירוע וכל מלצר יודע לחייך בכל עת ולהעניק שירות מכל הלב".

צילום: אירית ולאון צלמיםצילום: אירית ולאון צלמים

אז החלל אמנם קיים לא מעט שנים אבל קסאנדו לא קופאים על השמרים ומקפידים להתעדכן כל הזמן. מדובר למעשה במקום היחיד בענף שבו המלצרים ניגשים לאורחים עם טאבלטים, מציגים את מבחר המנות והאורחים יכולים בכל נקודת זמן במשך הערב להזמין מה שהם רוצים.

צילום: אירית ולאון צלמים
במקום השקיעו בחדשנות עיצובית וטכנולוגית, בשילוב חשיבה יצירתית ותכנון אדריכלי, מה שמהווה את הבסיס לאולם האירועים של המאה ה-21. מבט כולל על המבנה יוצר תחושה של הבטחה עצומה שמתממשת בכניסה המובילה לחלל המעוצב מזכוכית, מתכת ובטון ברמת גימור יוצאת דופן שאינה מזכירה שום מקום אחר.

צילום: אירית ולאון צלמים

צילום: אירית ולאון צלמים

בין אם מדובר באירוע פרטי או באירוע של עד 1000 איש, הגישה של המקום מאפשרת התאמה מושלמת לרצונות הלקוח. בכל אירוע, קטן או גדול, מיטב המוחות בארץ בתחומי ההפקה, העיצוב, הסאונד, הקייטרינג וכדומה, יעשו הכול בשביל להגשים לכם את האירוע עליו חלמתן.

צילום: אירית ולאון צלמים
"בסופו של דבר, לארגן חתונה זה לא דבר פשוט, זו תקופה לחוצה ולנו חשוב שהתהליך הזה יעבור כמה שיותר חלק בעבור הזוגות, לא משנה היכן הם בוחרים להתחתן- הכי חשוב שיהיה להם טוב בחיים, שיהיו מאושרים ושיצליחו. וכן, אם הם בוחרים בנו, זו אחלה נקודת פתיחה לכך", מסכם בן שמחון.

גן אירועים קסאנאדו ממוקם ברחוב בן ציון גליס 50, פתח תקווה. לתיאום פגישה ופרטים נוספים: 053-9424903.


כתבות נוספות שיעניינו אותך

משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן