פריחה מאוחרת: הפקת חורף צבעונית menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

פריחה מאוחרת: הפקת חורף צבעונית במיוחד

חתונת חורף באווירה קיצית וצבעונית? כן, יש דבר כזה והוא קורה כאן אצלנו בישראל. לפניכם השראה לחתונה חורפית מלאה בצבע

הפקת אירוע

צילום: אירית ולאון

לכל חתונת חורף יש אופי קצת שונה. הקסם, האווירה, השמחה שבאוויר, כל אלה הופכים חזקים ורומנטיים יותר, כאשר האורחים ממלאים את האולם ובחוץ טיפות של גשם מתדפקות על חלונות הזכוכית הגדולים, ומזג האוויר קריר.

צילום: אירית ולאון

צילום: אירית ולאון

אותן חתונות חורף, דורשות התייחסות מיוחדת, כזאת שמתאימה לעונה. האולם צריך להיות מספיק גדול ומרשים כדי שיכניס את החוץ אל הפנים. באופן טבעי השמלות הופכות ארוכות יותר, הפרחים מקבלים גוון סגלגל שמתאים לאופי האירוע, ועיצוב השולחן הופך דרמטי עם גוונים אפורים שמשרים על החלל מראה יוקרתי.

פריחה מאוחרת: הפקת חורף צבעונית במיוחד, הפקת אירוע, 4

צילום: אירית ולאון

השנה, יצאנו לדרך עם הפקה שלוקחת את חתונות הסתיו והחורף צעד אחד קדימה. שבוע האופנה לכלות בניו יורק, והטרנדים בעולם עיצוב החתונות, נתנו את הטון והגדירו מחדש את הסטנדרטים לעונת החתונות הנוכחית. בין השאר אנחנו צפויים לראות עיצוב יוקרתי, צבעוניות אפורה-סגלגלה, איפור נינוח שלא זועק למרחקים, שמלות עם עיטורי תחרה ופפיונים בצבעים מגוונים.

צילום: אירית ולאון

צילום: אירית ולאון

צילום: אירית ולאון

בחתונות החורף רצוי שתמיד תהיה אפשרות, גם אם מדובר בסתם יום סתווי ולא ביום גשום, להגשים את החלום ולקיים חופה בגן הפתוח. עם הידיעה שבכל רגע האורחים ואתם תוכלו להיכנס פנימה. לכן בהפקה הזו בחרנו באולם האירועים קסאנאדו, שמציע שילוב אולטימטיבי בין החוץ לבין הפנים. את הגן הירוק שבחוץ, בו מתקיימת קבלת הפנים (במידה ומזג האוויר מאפשר כמובן), אפשר לראות גם מהחלל הפנימי שמוקף בקירות זכוכית גדולות ומרשימות. 

יוניק, שעיצבו את חלל האירוע, בחרו בעיצובי פרחים בגוונים וורוד וסגול, שמחמיאים לאווירה החורפית ואף מעצימים אותה. הדרמה של הוורוד העתיק לצד הרכות של גווני הלבנדר, על רקע הירוק המרענן, הם שילוב אולטימטיבי לזרי הפרחים בחתונות החורף הקרובות.

צילום: אירית ולאון

הנרות הרומנטיים מתאימים לאווירה של חתונת החורף, ובאירוע עצמו הם משרים אור רך, נעים ומחמיא על האורחים, שתורם לאווירה החמה. הפמוטים הגבוהים והכבדים מעט, ועיצוב השולחן היוקרתי בגווני הכסף והאפור, נותנים קונטרסט לצבעוניות הפסטלית, ומקנים אווירה נעימה, אסתטית ויוקרתית לשולחן.

צילום: אירית ולאון

צילום: אירית ולאון

איפור הכלה בחורף הזה ממשך את הטרנד הכללי ונישאר עדין ונעים, עם דרמה מתונה אשר נשמרת לאזור העיניים. קארין חזוט, שאחראית על האיפור והשיער, יצרה מראה קליל ולא עשוי מידי, זאת למרות שמדובר בחתונת חורף שבעבר זכתה לטיפול אגרסיבי יותר. כהשלמה למראה הכללי, גם עיצוב השיער הפך לנינוח ומשוחרר, בטח ביחס לתסרוקות המהודקות והעשויות שהיו נהוגות בעונות הקודמות.

צילום: אירית ולאון

צילום: אירית ולאון

צילום: אירית ולאון

במהלך צילומי ההפקה החתן החליף ארבעה סטים של תלבושות, כולן מבית האופנה אספנול. כפי שניתן לשים לב, בעונת החתונות הקרובה הפפיון הולך לככב בגזרת הגברים, ולהוסיף קריצה לחליפות הרשמיות. החליפות מגיעות במגוון צבעים ושילובים, משחור קלאסי, אפור בשילוב אדום ובז' וכחול.  מי שתופס את תשומת הלב הן המטפחות הצבעוניות שמבצבצות קלות מכיס הג'קט ומוסיפות המון סטייל לחליפה.

צילום: אירית ולאון

צילום: אירית ולאון

צילום: אירית ולאון

צילום: אירית ולאון

בגזרת השמלות אפשר לראות את העיטורים הקטנים, התחרות והבדים השקופים, שיעניקו לכלות החורף לוק אופנתי ולא מתאמץ, שמחמיא לגוף ומושך את תשומת הלב. הגזרות נותרות צמודות לגוף אבל לא חונקות אותו וממשיכות את המראה הנינוח. במהלך הצילומים הכלה החליפה שלוש שמלות, כולן מבית סטודיו סלין.

צילום: אירית ולאון

צילום: אירית ולאון

צילום: אירית ולאוןצילום: אירית ולאון

התכשיטים של סמדר תכשיטים מוסיפים למראה הכללי של הכלה יוקרה שקטה ואלגנטית. לא מדובר בתכשיטים מנקרי עיניים שגונבים את ההצגה מהכלה או השמלה, אלא בתכשיטים שמשלימים את המראה ומעצימים אותו.

סמדר תכשיטיםצילום: אירית ולאון

מי שעומד מאחורי הצילומים היפיפיים בהפקה הצבעונית שלנו הם הצלמים אירית ולאון, שלכדו את אותם רגעים מיוחדים, אלה שמעבר לנראות ולטכניקה. אירית ולאון מחזיקים בגישה ששמה במרכז הצילום את האנשים שעומדים מולם. הצילומים שלהם הם כאלה שמעבירים, בפריים אחד, את ההתרגשות, השמחה, ומנסים אפילו להכניס פנימה חלק מהבדיחות הפרטיות של הזוג.

צילום: אירית ולאון

צילום: אירית ולאוןצילום: אירית ולאון

קרדיטים:

הפקה: מתחתנים

צילום: Irit & Leon Wedding Documentary

לוקיישן: קסאנאדו

עיצוב: Unik

איפור ושיער: קארין חזוט

תכשיטים: סמדר תכשיטים

שמלות כלה: סטודיו סלין שמלות כלה וערב

חליפות חתן: ESPANOL אספנול

דוגמנים: דיאנה מיורי ואלעד קטן ל- ITM models


הספקים שלנו

חליפת חתן - ESPANOL אספניול אופנה וחתנים

כתבות נוספות שיעניינו אותך

מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש