הגן הסודי: הקולקציה החדשה של יניב פרסי - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

הגן הסודי: הקולקציה החדשה של יניב פרסי

פפיונים גדולים, פרחים בעבודת יד וטקסטורות בלתי נשכחות - כל מה שעומד מאחורי הקולקציה החדשה והמופלאה של מעצב שמלות הכלה יניב פרסי

שמלות כלה

צילום: גיא דניאל

מי שעוקבת אחרי סצינת שמלות הכלה הישראלית, בטח שמה לב לשם אחד שחוזר על עצמו שוב ושוב: יניב פרסי. המעצב המבטיח (שגם מקיים) הוא ללא ספק כוכב עולה בשמי עיצוב האופנה העכשווי ואין פלא - היכולת לשלב בין הטרנדים הלוהטים של הרגע ללוקים על זמניים ומלאי שיק, הפכה לחתימת ידו הייחודית של פרסי ולאקס פקטור שהכלות שלו מחפשות - ומוצאות - בין שלל העיצובים המיוחדים שלו. 

יניב פרסי - כל הפרטיםהגן הסודי: הקולקציה החדשה של יניב פרסי , שמלות כלה, 2

צילום: גיא דניאל

השילוב הזה הוא גם מה שהופך את הקולקציות שלו לכאלו שכל כלה יכולה למצוא בהן משהו שהיא אוהבת והקולקציה החדשה שלו, LE JAARDIN SECRET (הגן הסודי, בתרגום חופשי לעברית), לא חורגת מהתנאי הזה: בדים עשירים, תפירה עילית ודגמים מיוחדים מככבים בה זה לצד זה והופכים אותה ליפה ומסקרנת במיוחד.

צילום: גיא דניאל

 

אז כדי ללמוד קצת יותר על הקולקציה הנוצצת - ועל ההשראות שעומדות מאחוריה - התיישבנו לדבר עם פרסי על עיצוב שמלות כלה, השראה, טקסטיל, טרנדים וכל מה שביניהם.

צילום: גיא דניאל

"את תהליך העבודה שלי על קולקציה אני מתחיל בלוח השראה", הוא מספר. "בדרך כלל, בלי להתכוון, האינטואיציה שלי מכוונת אותי לבחור בטרנדים שמתיישרים בול עם המגמות העולמיות. זה לא שאני מנסה לכוון לשם, אני פשוט מרגיש אינטואיטיבית שזה הדבר הבא".

צילום: גיא דניאל

ומה הכוח שמניע את העבודה שלך?

"אני מונע משיח תמידי עם הכלות שמגיעות למדידות כאן בארץ, עם הכלות שרוכשות את המותג בחו"ל וגם עם אלו שעוקבות אחרי במדיות השונות. מהן מגיעה ההשראה האמיתית, מגוף האישה על שלל צורותיו".

"אני שואב השראה גם מאמנות, מהטבע, מהים. אלמנטים טבעיים מאוד מעסיקים אותי".

צילום: גיא דניאל

סקסיות מאופקת

צילום: גיא דניאלכשמביטים על מגוון הדגמים (הרחב, יש לציין) בקולקציה החדשה של פרסי, דבר אחד בולט מאוד: למרות שהעיצובים מגלים טפח, הם בהחלט מכסים טפחיים. מסתבר שגם מאחורי המהלך הזה עומדות כוונה ומחשבה - "בשמלות בקולקציה החדשה יש סקסיות מאופקת, לא פרובוקטיבית", מסביר פרסי.

"הדגמים נוצרו בהשראת שמלות ווינטג' ויש בהם מהרומנטיות. אני מאמין שהחתונה היא יום טהור שבו הכלה צריכה להיראות במיטבה. מה יותר סקסי מרמיזה?"

צילום: גיא דניאל

היית אומר שבקולקציה יש אמירה עיצובית שחשוב לך להעביר?

"רציתי לדבר על נשיות, על אינדיווידואליות וטוהר. לדעתי כל אלה בהחלט עוברים דרך העיצובים".

צילום: גיא דניאל

ובאמת, הסילואטות בקולקציה החדשה נשיות מאין כמותן - החל מגזרה נסיכותית קלאסית עם שובל ארוך-ארוך וחצאית פעמון גדולה, עבור בדגמים הצמודים יותר לגוף שכוללים אלמנטים א-סימטריים, פפיונים ובדים מיוחדים: כל הקולקציה נוטפת סטייל, נשיות ומשחקי טקסטיל מעניינים, מהסוג שמאפיין את פרסי - "אני מאוד אוהב לעבוד עם טקסטיל, ליצור בדים חדשים, תחרות וחריזות", הוא אומר.

"לאחרונה הוספתי שימוש במשי חלק ונקי - ואני אוהבת את התוצאה. בקולקציה החדשה רואים הרבה פפיונים, פרחים תלת מימדיים עשויים עבודת יד וטקסטורות מאוד גלאמיות, מלאות נצנוץ וברק".

צילום: גיא דניאל

גיא דניאל

אתה חושב שאפשר להגיד שהקולקציה החדשה ממשיכה את הקו העיצובי האופייני לך?

"כן, בוודאי. אנשים שרואים את השמלות שאני מעצב מיד מזהים שהן שלי. יש לעיצובים שלי אפיון מאוד בולט ומגמה חוזרת באופי הצלליות שמזוהות איתי, אם כי אני מנסה להביא סיפור חדש כל עונה. אני חושב שהפעם זה הצליח לי - ובגדול".

צילום: גיא דניאל

את שמלות הכלה היפיפיות של תוכלו למצוא בסטודיו של יניב פרסי ברחוב אבולעפיה 23, תל אביב.

בתיאום מראש במספר: 053-6130016


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים