פנינת הדרום: מתחם האירועים גארדן הול - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

פנינת הדרום: מתחם האירועים גארדן הול

רחוק מהמולת המרכז והבלאגן ביציאה מבאר שבע, תמצאו את מתחם האירועים גארדן הול, שמבטיח להעניק לכם חוויית כלולות שטרם נראתה כמותה בארץ

מקום לחגוג

גארדן הול (צילום: דודי מבט)

"זה נכון שיש הרבה מאד מתחמי אירועים בארץ, אבל המתחם שלנו הוא משהו שעוד לא נראה כמוהו בארץ", מספר לנו בהתרגשות, ארז שריקי מנהל האירועים במתחם החדש בבאר שבע, גארדן הול.

 

זה לא סוד שכל זוג היום מחפש את המתחם או האולם שיהפכו את החתונה שלהם לאירוע בלתי נשכח, לא רק עבורם אלא עבור האורחים שלהם. הכל צריך להיות מתוקתק ומהוקצע, לעמוד בתקציב מבלי להתפשר על האיכות ולספק חוויה של פעם בחיים. למצוא את הפנינה בתוך ים האפשרויות זו לא משימה קלה, אבל מסתבר שהיא מסתתרת דווקא במדבר.

 

מתחם האירועים גארדן הול הממוקם בדרום הארץ, מתחייב להעניק לזוגות הבוחרים אותו בדיוק את זה.

גארדן הול (צילום: דודי מבט)

גארדן הול (צילום: דודי מבט)

"זה מתחיל  כבר במיקום", אומר שריקי. "אנחנו ממוקמים ביציאה מבאר שבע במקום מספיק אסטרטגי כדי שההגעה אליו תהיה קלה ונגישה לאורחים, אבל גם רחוק מספיק מהכבישים הראשיים ומבתי המגורים, כך שאנחנו יכולים לספק חווית מסיבה אמתית שלא תבייש את מועדוני הריקודים הגדולים והידועים, וכל זאת מבלי להיות כבולים למגבלות רעש או להפריע לתושבים באזורים הסובבים".

המתחם מבית סילבר אירועים (בבעלות מאיר אלהרר, רני חג'ג' ועידן דיין), משתרע של שטח גדול של
כ- 10 דונם וכולל גן רחב ידיים מלא בירק עם מתחם חופה מפואר ושני אולמות: הגארדן, הקטן יותר, יכול להכיל עד כ-500 אורחים, ואילו הגדול, ההול, יכול להכיל עד כ-800 אורחים.

גארדן הול (צילום: דודי מבט)

למרות הגודל העצום, שני האולמות ממוקמים במרחק האחד מן השני ובעלי כניסות נפרדות לחלוטין, כך ששני אירועים יכולים להתרחש בהפרדה מוחלטת ובמקביל ואין שום סכנה לבלבול או להפרעות בלתי צפויות.

האולמות עצמם מפוארים ומצוידים במערכות הגברה ותאורה מהמשוכללים שיש, כשהקונספט המאפיין את האולם הגדול מבין השניים הוא כזה של מועדון ריקודים עם עמדת די ג'יי ייחודית.

גארדן הול (צילום: דודי מבט)

גארדן הול (צילום: דודי מבט)

מאסטר שף

כמובן שחתונה בלתי נשכחת לא מתחילה ומסתיימת רק בעיצוב ובמוזיקה, ויכולה גם לקום וליפול על התפריט המוגש לאורחים. גם כאן שריקי מבטיח, החוויה היא משהו מיוחד.

"זה הגורמה של הדרום", הוא צוחק. "הרבה מהזוגות שמבקשים לשכור את האולמות לחתונה מגיעים מהדרום, ושם יש חך אנין ומיוחד. אנחנו יודעים להתאים את עצמנו אליו. יש לנו את השפים הכי טובים בארץ כמובן (שף יניב משעלי ושף אליאב צברי) שמגיעים מבית קבוצת סילבר".

גארדן הול (צילום: דודי מבט)

גארדן הול (צילום: דודי מבט)

יש מנות מיוחדות או פופולאריות במיוחד?

"הכל לפי מה שהזוג רוצה ומתאים לאורחיו מן הסתם, אבל בהחלט אפשר לומר שיש לנו כמה מנות דגל מצוינות כמו שקדי עגל לדוגמא או דגים חריפים בסגנון מזרחי".

גארדן הול (צילום: דודי מבט)

גארדן הול (צילום: דודי מבט)

גארדן הול (צילום: דודי מבט)

גארדן הול (צילום: דודי מבט)

גארדן הול (צילום: דודי מבט)

כל הפאר וההוד הזה בדרום הקסום, תופתעו ודאי לגלות, הושק רק לאחרונה ב-17.6, באירוע פתיחה ענק שכלל הופעה של קובי פרץ, תצוגת אופנה של חתנים וכלות, מגוון עמדות של הספקים המובילים בתחום האירועים בדרום וכמובן המון אוכל משובח, מנות שף מפנקות ואווירה של קדושה חגיגית באוויר.

"עוד לפני שפתחנו באופן רשמי כבר סגרנו עשרות הזמנות של זוגות מעוניינים. אחרי אירוע הפתיחה כמובן שההתעניינות גברה ואנחנו סגורים עם הזמנות קדימה לתקופה הקרובה שצפויה להיות חגיגית ומוצלחת במיוחד", משתף שריקי.עכשיו כל שנותר לכם לעשות הוא לשים ברדיו את הלהיט היי דרומה, להצטייד בהרבה מצב רוח טוב ולהגיע למתחם שמבטיח להפוך את החלום בלבן שלכם למציאות.

גארדן הול (צילום: דודי מבט)

גארדן הול (צילום: דודי מבט)


כתבות נוספות שיעניינו אותך

משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל