מגה לייק: נטע אלחימיסטר ורמי גרשון התחתנו - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מגה לייק: נטע אלחמיסטר ורמי גרשון התחתנו

800 מוזמנים נוצצים, 5 שנות זוגיות, 2 בני זוג לוהטים וחתונת חלומות אחת: נטע אלחמיסטר ורמי גרשון פתחו את עונת החתונות של 2019 עם חתונה לא פחות ממושלמת - ולנו יש את כל הפרטים

חתונות וסלבס

נטע אלחימיסטר (מתוך האינסטגרם neta_alchimister)

היא: אושיית אינסטוש מקומית, דוגמנית זוהרת ואשת עסקים מצליחה. הוא: כדורגלן מבטיח במכבי חיפה, חתיך ומצליח לא פחות ממנה. ביחד הם נטע אלחמיסטר (25) ורמי גרשון (30), אחד הזוגות היפים והחזקים של הביצה המקומית, שהפך את זה לרשמי בחתונה מושקעת במיוחד ביום חמישי האחרון (13.6).

נטע אלחימיסטר ורמי גרשון (צילום: רון קדמי)

נטע אלחימיסטר ורמי גרשון (צילום: רון קדמי)

אם אתם במקרה חיים מתחת לסלע, נזכיר שהחתונה הגיעה שנה אחרי הצעת נישואים פוטוגנית באיים המלדיביים ושנייה אחרי שנגמרה מסיבת הרווקות הכי מדוברת (והכי מצולמת) של הזמן האחרון.

 

View this post on Instagram

Bachelorette to my beautiful sister👰🏼💖

A post shared by Sapir Alchamister (@sapir_alchamister) on Jun 2, 2019 at 10:39am PDT

View this post on Instagram

@bananhot family 💗💞💓

A post shared by BANANHOT bikinis 👙 (@bananhot) on Jun 7, 2019 at 11:56pm PDT

למרות שהשניים מתגוררים בשכונת נאות פרס הפסטורלית אי שם בחיפה (בכל זאת, צריך להישאר קרובים לעבודה של רמי), נטע תמיד התגאתה בהיותה ראשל"צית מבטן ומלידה. לכן לא הופתענו לשמוע שהחתונה (בהפקתה של אירית רחמים) נערכה דווקא במתחם האירועים לאגו, שממוקם בראשל"צ - מה שכמובן הקל על השמות הנוצצים ברשימת המוזמנים לזרום לאירוע בהמוניהם.

 נטע אלחימיסטר ורמי גרשון (צילום: רון קדמי)

נטע אלחימיסטר ורמי גרשון (צילום: רון קדמי)

מעבר ל"סקווד" של נטע (חבורת החברות הקרובה שלה) שכוללת שמות כמו בר זומר, קורל סימנוביץ', שביט ויזל, נעה בני ועוד, נכחו בחתונה גם מגה-סלבס כמו נטע ברזילי, נטלי דדון, דנה זרמון, נועה קירל, ג'ובאני רוסו ואשתו מאיה, טום אביב ועוד רבים וטובים.

 

View this post on Instagram

@bananhot family 💞💓💗

A post shared by BANANHOT bikinis 👙 (@bananhot) on Jun 7, 2019 at 10:44pm PDT

כל המוזמנים נדרשו לציית לקוד הלבוש שהוכתב בידי הזוג מראש: נשים בשמלות מקסי וגברים בחליפות, מה שהשאיר לאורחים לא מעט מרחב תמרון בגזרת האופנה והסטייל. למרות שבכניסה לאירוע נצפו לא מעט "יפים ונכונים", אין ספק שהכי יפים והכי נכונים היו הכוכבים של הערב - בני הזוג אלחמיסטר את גרשון.

מאחר ונטע דיגמנה עבורה בעבר, שמחנו לגלות שהיא בחרה בשתי שמלות מהממות של אחת מהמעצבות האהובות עלינו: ברטה, מי שמסתמנת כמעצבת שמלות כלה לוהטת גם בקרב בנות הביצה (כזכור, ברטה עיצבה את שמלות החתונה של עדן בן זקן שהתחתנה לפני שנה) - ובצדק.

 נטע אלחימיסטר ורמי גרשון (צילום: רון קדמי)

כיאה לנסיכה שהיא, נטע צעדה לחופה בשמלה עטורת פרחים, דיטיילז מיוחדים וקריסטלים עדינים שנשזרו בעבודת יד. השמלה כללה שני חלקים, שלכל אחד מהם טוויסט משלו: חלקה העליון הורכב ממחוך וכלל עיטור פרחים מיוחד בצד שמאל, בעוד שחצאית פעמון נסיכותית בעלת שובל ארוך-ארוך-ארוך הרכיבה את החלק התחתון. השיער של נטע, שסורק הצדה בגלים עדינים, יחד עם האיפור - שהיה מינימליסטי יחסית, למעט שימוש רב בשימר - יצרו טוטאל לוק שגרם לנו לחשוב על לא פחות מחתונה מלכותית, אי שם בבריטניה הקרירה. נסיכה, כבר אמרנו?

לאור העובדה שאחרי החופה והאוכל מי שהגיע להרים לבני הזוג ולאורחים שלהם הוא לא אחר מהזמר עומר אדם, ברור שאלחמיסטר היתה זקוקה לשמלת ריקודים כיפית, שובבה והכי חשוב: נוחה. המעצבת ברטה נענתה לאתגר (אלא מה) ועיצבה לנטע שמלה סקסית בגזרת גופיה עם כתפיות ספגטי, שנתפרה מבד דקיק ונוצץ בצבע שמפנייה. השמלה הורכבה מבגד גוף וכללה גם מחשוף גב גדול - שיחד עם האיפור המעושן, השיער שנאסף לקוקו צד נמוך ועגילי הסטייטמנט הפכו את הטוטאל לוק ללוהט במיוחד.

נטע אלחימיסטר  (צילום: מתוך האינסטגרם neta_alchimister)

נטע אלחימיסטר  (צילום: מתוך האינסטגרם neta_alchimister)

עם כל הכבוד לכלה המהממת, אין ספק שגם רמי נראה מעולה - הודות לחליפה קלאסית מבית הוגו בוס. אתם חייבים להודות שיחד הם נראים כמו ברבי וקן, או מינימום כמו בובות חתן-כלה שמניחים על עוגת חתונה.

רמי גרשון (צילום: רון קדמי)

לנו לא נותר אלא לאחל לבני הזוג עוד הרבה שנים של אהבה, שמחה וגלאם - לפחות כמו בחתונה המהממת שלהם. מזל טוב!


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)