מגזין סגנון: באיזה סטייל תרצו את החתונה שלכם? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מגזין סגנון: באיזה סטייל תרצו את החתונה שלכם?

מתחילים לתכנן את החתונה? לנו יש קצה חוט שיכול לעזור לכם לתפור את האירוע המושלם: אתם תגידו לנו מה הסגנון שאתם מחפשים ואנחנו נתאים את המקום שיהפוך את החתונה שלכם לזו שעליה חלמתם תמיד

הפקת אירוע

קליי (צילום: יניב כאדר)קליי (צילום: יניב כאדר)

בואו נודה בזה: גם אם יש לכם רעיון כללי שעל פיו אתם מגבשים את הקונספט לחתונה, לא תמיד קל להבין מאיפה להתחיל לתכנן את החתונה שלכם. בהחלט יכול להיות שאתם מוצאים את עצמכם טובעים בים האינסופי של עולם האירועים: מקומות, טרנדים, עיצובים, קונספטים ואפילו תפריטים מתערבבים זה עם זה - ואתם? בעיקר מנסים לעשות סדר בכל הבלגן.

אז כדי לתת לכם קצה חוט מסוים, החלטנו לעשות איתכם את הדיל הבא: אתם תגידו לנו לאיזה סגנון חתונה אתם הכי מתחברים - ואנחנו נספר לכם באיזה לוקיישן מתאים לכם ולחתונה שעליה אתם חולמים.

קליי (צילום: יניב כאדר)

הסגנון הטבעי: קסטלו

אם טבע, טבע ועוד קצת טבע הוא הקטע שלכם ואם תמיד חלמתם על חתונה מול היום - אין ספק שמתחם האירועים, קסטלו Castello הוא הלוקיישן בשבילכם. נוף הים המשגע של עתלית - שמשתקף מכל פינה במתחם, הודות לחלונות הוויטרינה הענקיים - ישמש כתפאורה המושלמת וישתלב בטבעיות בכל שלב משלבי החתונה. ככה, תוכלו ליהנות מכל היתרונות שבטבע, בלי החסרונות (לחות, יתושים וכו'). המיקום המעולה והאוכל המגוון והמשובח הם רק הדובדבן על הקצפת, זה שהופך את הבחירה בקסטלו לכמעט מובנת מאליה.

קסטלו (צילום: באדיבות המקום)

קסטלו (צילום: באדיבות המקום)

קסטלו (צילום: באדיבות המקום)

קסטלו (צילום: באדיבות המקום)

הסגנון האורבני/מודרני: קליי

אם אתם מהזוגות הסופר-שיקיים האלה, שאיכשהו מצליחים להיות הכי מעודכנים וטרנדיים - קליי clay, בית אורבני לאירועי בוטיק, הוא ה-מקום בשבילכם. לא רק שהקליי ניצב במיקום מושלם בלב הארץ, הוא גם מספק שפע חניה לכל מי שמגיע לחגוג בו. בפנים, תמצאו חלל בעיצוב תעשייתי-מודרני ואווירה אורבנית מיוחדת ומזמינה. המקום מצויד, כמובן, במערכות התאורה וההגברה הכי משוכללות שיש והאוכל המשובח שמכינים פה - יחד עם הווייב הכללי - יגרום לאורחים שלכם ולכם עצמכם להרגיש כאילו אתם חוגגים במסיבה הכי טובה בעיר.

קליי (צילום: יניב כאדר)

קליי (צילום: יניב כאדר)קליי (צילום: יניב כאדר)

קליי (צילום: יניב כאדר)

הסגנון הרומנטי/קלאסי: בלה וידה

החיים יפים: זו משמעות השם בלה וידה Vella Vida, אולם האירועים המהמם באשדוד, שמתאים בול למי שמחפשים חתונה קלאסית ורומנטית במיוחד. למה? כי הכל מתחיל עוד בקבלת הפנים. כשהאורחים שלכם יגיעו לאירוע, הם יתקבלו בגן הפתוח והרומנטי של המקום. מדובר בגן שופע ירק, עצי זית ונוי עם מזרקה מפוארת במרכזו, שלגמרי מכניסה לאווירה. התפריט העשיר - בהובלתו של השף אשר פרץ - כולל מנות טעימות וקלאסיות העשויות ממיטב חומרי הגלם המקומיים, כך שהחוויה הקולינרית בהחלט מובטחת.

בלה וידה (צילום: באדיבות המקום)

בלה וידה (צילום: באדיבות המקום)

בלה וידה (צילום: באדיבות המקום)

אחרי קבלת הפנים, יגיע תורה של החופה - שבדרך כלל נערכת באוויר הפתוח, באווירת הגן הרומנטית (אלא אם תגידו אחרת, בשל תנאי מזג האוויר). אחריה, האורחים יתבקשו להיכנס לאחד משני האולמות שמציע המקום: האולם הקטן (שמכיל עד 400 מוזמנים) או האולם הגדול (שמכיל עד 800 מוזמנים). שני האולמות מצוידים במיטב מערכות התאורה וההגברה ואת שניהם ניתן לעצב בדיוק איך שתרצו, כך שהאווירה הרומנטית תישמר גם בפנים. ווין-ווין, אם אם שואלים אותנו.

בלה וידה (צילום: באדיבות המקום)

בלה וידה (צילום: באדיבות המקום)


כתבות נוספות שיעניינו אותך

בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות