אביב הגיע: כל מה שצריך לדעת על חתונה בעונות המעבר - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

אביב הגיע: כל מה שצריך לדעת על חתונה בעונות המעבר

שעון הקיץ הטרי וגל החום הנוכחי מזכירים לנו שהקיץ כבר אוטוטו מגיע ובכל זאת, החזאים עוד עלולים לבשר על גשמים שבדרך. מתחתנים בעונת מעבר? כך תגיעו מוכנים

מקום לחגוג

דוריה מתחם אירועים (צילום: באדיבות האולם)

נכון, זה לא שהעונות בישראל מאוד מסודרות, גם בינואר יש ימים מושלמים לים ולכן, עונות המעבר הפכו בשנים האחרונות להיות קצת יותר ריסקיות, אבל לא באמת. יש מספר דברים ששווה לשים אליהם לב כשסוגרים חתונה בעונת מעבר, כך תהיו מכוסים (תרתי משמע) מפני כל מה שיכול להשתבש. קפצנו לקבל קצת טיפים לחתונה מושלמת בעונת המעבר מאסף רוזי, מנכ''ל מתחם האירועים דוריה.

דוריה מתחם אירועים - לכל הפרטים

במתחם דוריה בולט הרצון העז לשמח, לארח, להתחדש וליצור חוויה בלתי נשכחת לכם ולאורחים. במתחם שלושה מתחמי אירועים מפוארים, גן אירועים, היכל מרכזי ואמפי לאירועים ומופעים. לכן, כל האופציות פתוחות לפניכם על מנת לערוך את אירוע חלומותיכם. במתחם משולבים שרידים ארכיאולוגים של הגת הביזנטית, שנתגלה במקום ומעניקה לו עומק מסתורי ובעיקר, חשיבות היסטורית.

דוריה מתחם אירועים (צילום: באדיבות האולם)

דוריה מתחם אירועים (צילום: באדיבות האולם)

אז למה צריך לשים לב כשבוחרים גן אירועים לחתונה בעונת מעבר?

לוודא שהגן מקורה וממוזג בכל ימות השנה

גם בימים הכי גשומים וגם בימים הכי לוהטים, חשוב לבחור במקום בו קיים קירוי שידאג שהטמפרטורה תישאר קבועה וזהה לאורך כל עונות השנה. כולנו יודעים שאין דבר רומנטי ומחמם את הלב יותר מלראות את טיפות הגשם על החלון ולכן, אין שום סיבה לפסוח על הרומנטיקה הזאת גם ביום החתונה שלכם. זה הרי ברור, גם כשבחוץ קר ורטוב, בפנים האווירה נעימה, לוהטת, ופשוט מאושרת. מצד שני, עד כמה שאנחנו אוהבים קיץ, אנחנו פחות אוהבים שחם לנו ולכן, המיזוג חשוב לא פחות משאר הקריטריונים לבחירת מקום להתחתן בו. שימו לב, המפתח לכל הוא איזון.

דוריה מתחם אירועים (צילום: באדיבות האולם)

לבחור בגן אירועים שמשרה אווירת קיץ בחורף, ומשב רוח קריר בקיץ, בהתאמה

בואו נודה על האמת, אף כלה לא רוצה להסתובב מיוזעת ביום חתונתה. יש כל כך הרבה דברים לשים לב אליהם, כך שרצוי שהטמפרטורה, הטאץ'-אפים והשיער המקורזל לא יהיו חלק מהם. החוכמה האמיתית היא להרגיש את הקיץ בלב, ולא בזיעה בפנים. בדוריה למשל, מתחם הגן המקורה עטוף בצמחייה חיה, עצי זית עתיקים, דקלים, פרחים, אבני מדרך ודשא, כך שאין יותר קיץ מהצבעוניות של הטבע.

דוריה מתחם אירועים (צילום: באדיבות האולם)

דוריה מתחם אירועים (צילום: באדיבות האולם)

דוריה מתחם אירועים (צילום: באדיבות האולם)

בחרו במקום עם קירוי שקוף, כך שלא תרגישו חנוקים

אם כבר הלכתם על מתחם מקורה שיבטח אתכם במקרה של חמסין או במקרה של מבול, אז למה לא בסטייל? לרוב, החיסרון באירועי עונת מעבר הוא העובדה שנמצאים באולם סגור והיכולת לצפות במה קורה בחוץ ולהרגיש את המרחב נסגרת בפניכם ובפני האורחים. המצב ההפוך הוא שאתם נמצאים בלב גן פורח וכל מה שמעניין אתכם הוא המזגן. במתחם המכיל קירוי שקוף, כולם מרוויחים מכל הכיוונים. מצד אחד, בפנים חם ושמח ומצד שני, ניתן להסתכל החוצה דרך הזכוכיות, להרגיש את המרחב העצום וכן, גם לשמוח על כך שאתם נמצאים במקום מאוזן ומוגן.

דוריה מתחם אירועים (צילום: באדיבות האולם)

דוריה מתחם אירועים (צילום: באדיבות האולם)

ערך כלכלי מוסף

זה לא סוד ש"עונת החתונות" המוצהרת היא הקיץ, מה שלא תמיד משתלם הן מבחינת טמפרטורה והן מבחינת מחיר. חתונות בעונות המעבר הן הרבה יותר נגישות, זולות ומשתלמות ובינינו, גם אם "נפלתם" על יום חורפי במיוחד, החורף הישראלי הוא לא בדיוק כמו החורף בסיביר ואנחנו בטוחים שיצא לכם בשנים האחרונות לקפוץ לים גם בחודשי ינואר ופברואר. ובכל זאת, תעריפי החורף ידידותיים הרבה יותר למשתמש ואם תדעו לשחק עם הכדורים שלכם נכון, תוכלו להרוויח חתונה בלתי נשכחת, במחיר בלתי נשכח.

דוריה מתחם אירועים (צילום: באדיבות האולם)

דוריה מתחם אירועים (צילום: באדיבות האולם)דוריה מתחם אירועים (צילום: באדיבות האולם)

דוריה מתחם אירועים (צילום: באדיבות האולם)

הסאונד במרחב סגור, פשוט טוב יותר

באולם בו קיימות מערכות הגברה ותאורה מתקדמות, מסכי LED ברזולוציה גבוהה וכל הציוד הנדרש, אתם תרוויחו מסיבה מטורפת. למה? מכיוון שהווליום נשמע הרבה יותר טוב במקום סגור, מה שילכד את האורחים סביב הרחבה וירים את הערב למימדים אחרים, גדולים הרבה יותר מכל מה שציפיתם. בינינו, אין כמו מסיבת טבע מטורפת מבלי להתלכלך בעפר או זיעה, וזה בדיוק מה שמסיבה במתחם מקורה ושקוף תעניק לכם. את האפשרות ליהנות מכל העולמות.

לסיכום, כבר ברור שלחתונה המושלמת אין חוקים, היא יכולה לקחת חלק בכל עונות השנה, בכל שעה ביום ובכל מיקום בארץ, כל עוד אתם בחרתם בזה. וזה, בינינו, הדבר החשוב מכול.

דוריה מתחם אירועים (צילום: באדיבות האולם)


כתבות נוספות שיעניינו אותך

יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע