טרנד החתונות החם של קיץ 2019: חתונה בסגנון ירח דבש - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

טרנד החתונות החם של קיץ 2019: חתונה בסגנון ירח דבש

מחפשים קונספט מקורי ומפתיע לחתונה שלכם? למה שלא תהפכו את החתונה לטיול סובב עולם?

הפקת אירוע

קסיופאה - אולם אירועים (צילום: באדיבות קסיופאה)

בשנים האחרונות גדל משמעותית הביקוש לחתונות על הים, ולא בכדי: הנוף מרהיב, האווירה רומנטית, הבריזה של הים מצננת את החום הקייצי המעיק, ותחושת החופש והמרחב גורמת לאורחים להשתחרר ופשוט ליהנות מהרגע ולשמוח בשמחתכם.

אבל אם כבר תחושת חופש - אז למה לא ללכת צעד אחד קדימה ולנצל את הים כדי להפוך את החתונה לחלק מירח הדבש, שאותו יוכלו לחלוק אתכם גם הדודים והדודות? הצצה לטרנד הלוהט של חתונות קיץ 2019!

קסיופאה - לכל הפרטים

הרעיון: ירח דבש סובב עולם

אילו אסוציאציות עולות לכם בראש כשאתם חושבים על טיול בחו"ל? חוף ים, שווקים מקומיים, אוכל מסורתי, מפגש תרבויות, מסיבות פרועות או שופינג. כל אלו ועוד הם בדיוק מה שמאפיין חתונות בסגנון ירח דבש.

לדברי אייל אוריאלי סמנכ"ל קסיופאה, שהגה את רעיון החתונות בסגנון ירח הדבש, מה שמאפיין את חתונות ירח הדבש הוא המסע מסביב לעולם שעוברים האורחים במהלך האירוע - "מסע שבא לידי ביטוי בעיצוב, בתפריט, באלמנטים השונים שמשלימים את האווירה וכמובן – במיקום על הים שמחבר את הכל יחד והופך את האירוע לבלתי נשכח", הוא מסביר.

האוכל: קולינריית שוק חובקת עולם

אחד מהטרנדים הבולטים בשנים האחרונות, הוא העיצוב של עמדות המזון באזור קבלת הפנים בסגנון דוכני שוק רעננים. הטרנד הזה לא פסח על החתונות בסגנון ירח הדבש, אך קיבל שדרוג משמעותי.

כך למשל בקסיופאה כל אחת מעמדות השוק מייצגת שוק מקומי אחר, הם מבחינת העיצוב והן מבחינת המנות: עמדת שוק מקסיקני שבה יוגש לכם טאקו פריך, עמדת שוק מזרחי שבה יוגש לכם פריקסה ישירות מהמחבת, עמדת שוק ברזילאי עם המון בשר, עמדת שוק יווני עם סביצ'ה דגים טריים ועוד ועוד.   

קסיופאה - אולם אירועים (צילום: באדיבות קסיופאה)

קסיופאה - אולם אירועים (צילום: באדיבות קסיופאה)

העיצוב: DIY

העיצוב מותאם אף הוא לקונספט ירח הדבש, אך לכל חתונה יש מיתוג משלה ואינפוט ייחודי שמאפיין את הזוג המאושר. כדי להשלים את חוויית המסע מסביב לעולם, משולבים בעיצוב סלסלות קש, פרחים, גאדג'טים של אופניים ואלמנטים שונים שמשרים אווירת חופש ואורבניות בניחוח של חו"ל.

"אחד מהדברים שעליו אנחנו הכי מקפידים כשאנחנו מתכננים חתונה הוא להביא פנימה את הזוג עצמו, אומר אוריאלי. "כל אירוע מעוצב וממותג באופן אישי, תוך הקפדה ומחשבה על הפרטים הקטנים ביותר כך שהאירוע ישקף את אופי הזוג, הזיכרונות שלו, החוויות שבני הזוג עברו יחד ולחוד וגם החלומות לעתיד".

 

קסיופאה - אולם אירועים (צילום: באדיבות קסיופאה)

קסיופאה - אולם אירועים (צילום: באדיבות קסיופאה)

החופה: כמו גלויה

עם כל ההכנות לחתונה, קל לשכוח לפעמים שהרגע החשוב ביותר, זה שלשמו התכנסנו, הוא דווקא הרגע הטבעי ו"הנקי" ביותר – טקס הנישואים מתחת לחופה. המיקום של החופה אל מול נוף הים הפתוח מהווה תפאורה מושלמת שתגרום לתמונות שלכם להיראות כמו גלויה, אך אווירת ירח הדבש והמיתוג האישי באים לידי ביטוי גם בכל הקשור לעיצוב החופה עצמה.

בקסיופאה למשל תוכלו לבחור האם להינשא תחת חופת גאזיבו מגניבה, תחת חופת בד צחורה, תחת חופה בסגנון יפני או תחת חופה בסגנון קלאסי עם/בלי פרחים ואלמנטים טבעיים ירוקים אחרים. "החופה היא לב ליבה של החתונה ולכן חשוב לנו שהיא תשקף את הזוג, תעוצב בדיוק עבורו ותתחבר עם הנוף והים הפתוח", אומר אוריאלי.

 

קסיופאה - אולם אירועים (צילום: באדיבות קסיופאה)

רחבת הריקודים: מסיבת רחוב

אם חשבתם שטרנד החתונות בסגנון ירח הדבש מסתיים באוכל ובעיצוב, טעיתם ובגדול. בקסיופאה למשל, הופכת גם רחבת הריקודים לאטרקציה תיירותית בפני עצמה עם המון אטרקציות מגניבות שיקפיצו אתכם ואת האווירה: בר אקטיבי שמעוצב כתחנת דלק עם פיה לתדלוק אלכוהול, גלגל מזל שיחליט עבורכם איזה צ'ייסר להרים, תאורה צבעונית מתחלפת וסאונד שלא מבייש את המסיבות של דיוויד גואטה.

"הטיפ הכי טוב שאני יכול לתת לכם הוא לזכור שהחתונה היא רגע מכונן בחיים, אבל זוהי רק תחילת הדרך", מסכם אוריאלי. "לכן תיצרו בדיוק את האירוע שאתם חולמים עליו, אבל תעשו את זה בצורה נכונה, נבונה ומחושבת".

קסיופאה - אולם אירועים (צילום: באדיבות קסיופאה)

 

קסיופאה - אולם אירועים (צילום: באדיבות קסיופאה)


כתבות נוספות שיעניינו אותך

מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה