באש ובמים: כך תפנקי את המלוות שלך - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

באש ובמים: כך תפנקי את המלוות שלך

לקראת יום האישה הבינלאומי, חשבנו שזו הזדמנות מעולה לעזור לך, לפנק את הנשים הכי חשובות בתהליך ההכנה לחתונה - המלוות! המדריך המלא לפינוק הנשים שבחייך

מסביב לחתונה

צילום: Shutterstock

ביום שישי הקרוב יצויין יום האשה הבינלאומי ברחבי העולם, אז חשבנו שזו הזדמנות מעולה לעזור לכן, הכלות שלנו, לפנק את הנשים הכי חשובות בתהליך ההכנה לחתונה שלכן: המלוות! בואו לגלות איך תוכלו לדאוג שהכל יתקתק ולא פחות חשוב: להביע בפניהן את ההערכה שלכן על כל מה שהן עושות בשבילכן בתהליך המורכב של תכנון החתונה

אנחנו בטח לא צריכים לספר לכן שאין על כוח נשי. עובדה: את יכולה לתכנן חתונה שלמה ולעבור אותה בלי בעיה בעצמך, אבל ברגע שיש לך מלוות - הכוח שלך מוכפל. הן שם כדי לתמוך ברגעים הקשים, לעזור בהתלבטויות הקטנות, לתת אינפוט על השמלה במדידות ולא פחות חשוב: לעזור לך לעשות פיפי בבטחה, תוך כדי האירוע עצמו.

אז כדי לוודא שהכל ביניכן יזרום חלק ונעים, אספנו כמה טיפים חשובים להתנהלות מולן לפני החתונה, במהלך היום עצמו וכמובן גם ביום שאחרי. כי בינינו, מה אנחנו בלי הבנות השוות בחיינו?

 צילום: Shutterstock

לפני החתונה

ציפיות יש בכריות… וגם בשיחה

אנחנו תמיד בעד תיאום ציפיות, אבל בכל מה שקשור לחתונה זה חשוב במיוחד. הרבה לפני שכל הבלאגן מתחיל, כדאי לשבת עם כל מי שתלווה אותך ביום עצמו - בין אם מדובר בחברות, אחיות, אמהות או מיקס קסום של כולן - ולהסביר מה בדיוק הולך לקרות ביום עצמו.

ספרי להן על הלו"ז, הסבירי מה את צריכה מהן כמלוות, איך הן יכולות לעזור ובאילו עניינים היית מעדיפה שלא יתערבו בכלל. בנוסף, קחי מהן מידות של חולצות - למקרה שתרצי לפנק אותן בחלוקי התארגנות תואמים ו/או חולצות מיוחדות למסיבת הרווקות.

 

באנו ליהנות

סביר להניח שהמלוות שלך יהיו אלו שידאגו לארגן את מסיבת הרווקות שלך. עכשיו, אנחנו יודעים שאת מתכננת חתונה ורגילה לחשוב על כל פרט, לכן יש מצב טוב שאת קצת רוצה להתערב גם בארגון מסיבת הרווקות - אבל זו טעות. מסיבת הרווקות היא המקום שבו את מתבקשת לאבד שליטה על כל אספקט ארגוני שהוא ורק לבוא ליהנות. ממש בא לך לתרום משהו משלך? קני למלוות ו/או לכל המשתתפות מתנה חמודה ממך. את כל היתר? שחררי.

 

ביום החתונה

תפתחי בטוב

הדרך הכי יפה לפרגן לבנות שלך ביום החתונה עצמו, היא לקבל את פניהן עם סט התארגנות מיוחד: דאגי מבעוד מועד שלכל אחת ימתין חלוק התארגנות עם שמה רקום עליו (יש מי שמוסיפות גם זוג כפכפי בית), כוס שמפנייה עם שם (אפשר לקנות תוית מיוחדת שנצמדת לכוס, להשתמש במדבקות לזכוכית בצורת אותיות, או לכתוב על הכוס באמצעות טוש ייעודי לזכוכית) והכי חשוב: מכתב אישי ואוהב ממך - כלת השמחה.

 

לא לשכוח כיבוד!

יום החתונה הוא יום שכולו הרמות, מרגע שאת פוקחת עיניים ועד השנייה שהדיג'יי מנגן את השיר האחרון על הרחבה. לכן אל תשכחי לארגן כיבוד שימתין לבנות. בגזרת האלכוהול כדאי להביא בקבוק או שניים של קאווה, שמפניה, יין לבן או אפילו להכין קנקן של מוחיטו או מרגריטה. בגזרת האוכל, מומלץ לשלב בין אוכל בריא כמו פלטת גבינות וירקות לבין קצת מתוקים שמצטלמים טוב כמו מיני קאפקייקס ומקרונים.

 

בקשי מהצלמ/ת תיעוד רק שלכן

אנחנו יודעים שזה אמור להיות כאילו טריוויאלי ומובן מאליו, אבל תתפלאי כמה חשוב לוודא שכל פריים שיש לך בראש באמת מתממש גם במציאות. אז רגע לפני שאת רצה לצילומי הזוגיות, אל תשכחי לפנות כמה דקות לצילומים מיוחדים שלך עם המלוות שלך. את תודי לנו אחר כך, באחריות.

 

אחרי החתונה

למסגר, למסגר, למסגר 

זוכרת את הפריים ההוא שהתעקשנו שתבקשי לצלם? אחרי החתונה, כאות תודה, יגיע הזמן לפתח אותו לתמונות פיזיות כמספר המלוות ולמסגר כל תמונה בליווי פתק תודה אישי ומרגש. את המתנה הזו תוכלי לתת להן כשתיישמי את העצה הבאה שלנו ותיקחי אותן ליום בנות שכולו כיף ופינוקים רק שלכן.

 

יום בנות אקסקלוסיבי 

זהו! החתונה כבר מאחורייך ואין לנו ספק שהיה מדהים ומרגש. עכשיו רק נותר להודות לכל מי שנרתמו והגיעו לשמוח בשמחתך ובראשן - המלוות שלך. הדרך הכי יפה להודות להן, בעינינו, היא לארגן עבורן יום או ערב בנות שווה, מלא נשנושים וצחוקים ולהעניק להן במהלכו את התמונות היפות שמסגרת להן. את יכולה לקחת אותן לספא, לארגן פיקניק בראנץ' שישי, להוציא אותן לקריוקי או להזמין אותן לערב סרטי בנות ונשנושים בבית: הפעילות פחות משנה, אבל עצם המחשבה וההשקעה - משנה הכל.

צילום: Shutterstock


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה