החתונה האורבנית המושלמת: ארבעת הטרנדים החמים שכדאי להכיר - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

החתונה האורבנית המושלמת: ארבעת הטרנדים החמים שכדאי להכיר

הפופולריות של החתונות האורבניות בשיאה ויותר אולמות אירועים בוחרים לאמץ את הטרנד. איך עושים את זה ומה צריך לדעת?

הפקת אירוע

חתונה אורבנית (צילום: Eli Raul Photography)

החתונות האורבניות הפכו לשם דבר בשנים האחרונות, והרבה מאוד אולמות מאמצים מוטיבים אורבניים ומשלבים אלמנטים טרנדיים בחתונה עצמה. אז מה הטרנדים החמים ואיך אפשר לשלב אותם בכל חתונה? יצאנו לבדוק.

בית - חלל אירועים אורבני - לכל הפרטים

1# עיצוב החלל: אורבניות זה שם המשחק

הסגנון האורבני מתאפיין בטרנדיות עונתית, ומאוד קשוב לעולם המסעדנות הניו-יורקי ולטרנדים העיצוביים העכשוויים החמים. האווירה האורבנית חייבת להשתלב עם עיצוב נעים ואלמנטיים אורבניים שמאפשרים שיח פתוח והתמזגות בחלל לצד אקוסטיקה טובה.

כך לדוגמה, בית - חלל אירועים אורבני, תוכנן כחלל פתוח מוקף זכוכית בלגית, שמכניס את החוץ אל הפנים, ושהאווירה בו חמה ומזמינה. "האווירה כאן היא אווירה ביתית. אין כאן לייזרים או עמדות די.ג'יי של קילומטרים," מסביר שי שטרית, בעל המקום.

"מה שכן זו אווירה כיפית, עמדות אוכל מעולות שמעוצבות כפוד-טראקס ומתחברות לטרנדים הקולינריים הכי חזקים שיש היום, ודגש חזק על עיצוב אורבני, אקססוריז והקפדה על הפרטים הקטנים כגדולים; החל מפנסי התיאטרון שמאירים את החלל, דרך השלטים, הריהוט, הצמחייה ועד ממש רמת הבורג שיוצא מעט החוצה ונותן תחושה מאוד עירונית ומתוחכמת",  משתף שיטרית. 

בית - חלל אירועים אורבני (צילום: באדיבות ארקה)

בית - חלל אירועים אורבני (צילום: Eli Raul Photography)

בית - חלל אירועים אורבני (צילום: באדיבות ארקה)

2# אוכל: הפוד טראקס עושים עלייה

אחד מהטרנדים הקולינריים הכי לוהטים של השנים האחרונות הוא הפוד טראקס - אותן משאיות מזון דמויות אוטו-גלידה, שחונות בפינות הרחוב הנחשבות ביותר במרכזי הערים הגדולות בארצות הברית בעיקר, ומוכרות אוכל רחוב מעולה ומשודרג, שעשוי במקום מחומרי הגלם המשובחים והטריים ביותר. בעונת החתונות הקרובה, גם גני האירועים והאולמות האורבניים מתכננים לאמץ את הטרנד, ולהכניס את אותו אוכל רחוב עם טוויסט אותנטי לתפריט.

פוד טראק (צילום: באדיבות ארקה)

בית - חלל אירועים אורבני (צילום: באדיבות ארקה)

"הסתכלנו על מה שהולך היום בעולם הקולינריה, והחלטנו להביא את הטרנדים הלוהטים והטעימים אלינו לגן," אומר שטרית. "הדבר הראשון שזיהינו הוא שדוכני אוכל הרחוב עם הטוויסט היוקרתי פורחים בתל אביב, ובארץ כולה כבר יש ניצנים נוספים של התופעה.

תל-אביביים ותיירים מגיעים אל הדוכנים האלה במיוחד ומחכים בתור כדי לאכול את אותו סביח מעולה, מנות בפיתה, לחמניות באן ממולאות, גירוס ועוד. לכן החלטנו להביא את המאכלים האלו אלינו. אפשר למצוא אצלנו עמדת צ'יקן קארי שיושב על אורז גרוזיני מאודה, דוכן של שווארמת גירוס יוונית עם עמדה צמודה של צ'ייסרים של ערק, עמדה של לחמניות חלה צרובות על הפלאנצ'ה ועליהן נתחים של שוק טלה, אווז או אסאדו, או עמדה מעוצבת שמכילה שישים תיבות דואר, אליהן השפים מכניסים קינוחים שנעשים במקום לעיניי הסועד, כשהכל מורכב מולו מאפס".

פוד טראק (צילום: עדי כהן צדק)

פוד טראק (צילום: עדי כהן צדק)

בית - חלל ארועים אורבני (צילום: עדי כהן צדק)

3# ההגשה לשולחן: משלבים בין שיירינג להגשה אישית

טרנד נוסף שמגיע בסערה למחוזותינו ומאפיין את החתונות האורבניות, הוא טרנד השיירינג, צלחות החלוקה, שמשתלב עם הגשה של מנות אישיות לכל סועד כמו במסעדת גורמה. "יש אצלנו שני סרוויסים", אומר שטרית. "הסרוויס הראשון הוא סרוויס של שיירינג. תכננו אותו כך שהתחושה תהיה כמו שכל החבר'ה הולכים למסעדה, ומפרקים את השולחן במנות ראשונות. גם אנחנו ממלאים את השולחן במנות ראשונות סופר מיוחדות כמו פטה כבד עם שומן אווז וכמהין, טורטליני זנב שור, לחם שנאפה על ענף של עץ ומוגש עם מטבלים כמו קרם חציל וטחינה מיוחדת. אנחנו לא מוותרים על האיכות באף מנה".

"בנוסף, את המנה העיקרית אנחנו מגישים בדיוק כמו במסעדה. הסועד בוחר מנה מהתפריט והמלצר מגיש לו אותה מצולחתת באופן אישי. נגמרו הימים של מגשי הענק והמנות שמיוצרות במאסות. ב-2019 ההגשה מותאמת לכל סועד וסועד בנפרד".

בית - חלל ארועים אורבני (צילום: עדי כהן צדק)

בית - חלל ארועים אורבני (צילום: עדי כהן צדק)

בית - חלל ארועים אורבני (צילום: עדי כהן צדק)

4# צמחיה: קירות מטפסים וצמחיה עשירה

המהות של החתונה האורבנית היא להעניק תחושה עכשווית, סופר טרנדית, כאילו החתונה נערכת בלופט ניו-יורקי. דווקא בגלל זה, וכדי לתת צבע וממד נוסף לאווירה, הצמחייה משחקת תפקיד מהותי בחתונות מהסוג הזה. בין אם דרך קירות עמוסים בצמחים מטפסים, גנים רחבי ידיים ועצים עתיקים שמקבלים מקום של כבוד, הצמחייה משתלבת עם העיצוב התעשייתי של האולם, ומחמיאה לו. "במרכז חלל קבלת הפנים ניצב אצלנו עץ זית בן 700 שנה" אומר שטרית.

עץ זית עתיק בלב החלל (צילום: באדיבות ארקה)

בית - חלל אירועים אורבני (צילום: באדיבות ארקה)

"גדלים אצלנו בגן כעשרים עצי פומלה בגבהים של כשלושים מטרים, גודל הגן שלנו הוא כ-1,000 מ"ר וכשהאורחים נכנסים לגן הם מיד רואים צמחייה שמטפסת מכל הכיוונים. עמדות האוכל נמצאות ליד בריכות הדגים, העצים הטבעיים, הפרחים, הגינות התלויות, וליד המון צמחיה וירוק, שנותנים את הגוון הנוסף מול הקו העיצובי של האולם, שמאופיין בשימוש בחומרים כמו ברזל, עץ, אבן וזכוכית". 

חתונה אורבנית בטבע (צילום: Eli Raul Photography)

גינה תלויה (צילום: Eli Raul Photography)

אז איך לתכנן את החתונה האורבנית המושלמת? להקפיד על קו עיצובי טרנדי, אבל לא טרנדי ורועש מדיי, להכניס את הצמחייה פנימה ולבחור בתפריט שמתכתב עם הטרנדים הקולינריים הלוהטים, כשהמרכזי שבהם, הוא אוכל רוחב אותנטי שעובר שדרוג של מסעדת שף.

בית - חלל אירועים אורבני (צילום: באדיבות ארקה)

בית - חלל ארועים אורבני (צילום: עדי כהן צדק)

בית - חלל אירועים אורבני (צילום: H&A)


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר