קסם אמיתי: במתחם האירועים לורד גארדן יפיקו לכם את חתונת החלומות - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

קסם אמיתי: במתחם האירועים לורד גארדן יפיקו לכם את חתונת החלומות

גן מטופח, מטבח משובח ואולם שיגשים כל חלום מסובך: בואו להכיר את מתחם האירועים לורד גארדן, שבו כל חתונה הופכת לחתונת החלומות

מקום לחגוג

לורד גארדן (צילום: באדיבות המקום)

כל זוג שעומד להתחתן ניצב בפני דילמה קלאסית: גן, או אולם? מצד אחד, גן מביא איתו אווירת חיבור לטבע שקשה להתחרות איתה. מצד שני, אולם מספק נוחות בכל עונות השנה - בקיץ - הוא ממוזג ואילו בחורף - הוא מקורה ומחומם.

במתחם האירועים לורד גארדן, הממוקם באשקלון, פותרים את הדילמה הזו בקלות: כאן תמצאו גן מטופח ויפהפה, לצד אולם אירועים מצויד ומעוצב, שנועד כדי להגשים כל בקשה או דרישה שתגיע מכם.

יש לחתונה שלכם קונספט עיצובי ייחודי? אולי אפקטים שתרצו להוסיף לרחבת הריקודים, או תכנית אמנותית שדורשת הגברה מעולה ומסכים משוכללים? כאן יישמחו לעזור לכם להגשים כל חלום ולטפל בכל בקשה.

בהנחה שמזג האוויר נוח, תוכלו לערוך את קבלת הפנים לאורחים בגן המטופח שמחוץ לאולם, כמו שסיפר לנו רוני גז, בעליו של המתחם: "אצלנו בלורד גארדן אפשר למצוא את הגן הכי מרהיב באזור, שמקבל את האורחים בצורה בלתי נשכחת".

לורד גארדן (צילום: באדיבות המקום)

לורד גארדן (צילום: באדיבות המקום)

לורד גארדן (צילום: באדיבות המקום)

מהמטבח באהבה

אז גן מטופח ואולם שמצויד בכל מה שצריך כדי להפיק את חתונות החלומות - יש, אבל מה לגבי התפריט? בלורד גארדן חשבו, כמובן, גם על זה - והרכיבו תפריט מגוון ועשיר שישביע את כל האורחים שלכם, בין אם מדובר בחתונה קטנה של 200 איש, או באירוע גדול ומורכב שבו משתתפים 700 אורחים (הקיבולת המקסימלית של המקום).

"אופי המטבח שלנו בלורד גארדן מורכב ממנות מיוחדות שנבחרות בקפידה ומותאמות לעונה בה מתקיים האירוע", סיפר לנו גז. "כל המנות טריות, מעוצבות וטעימות".

אם נבקש ממך להגדיר 'מנת דגל' אחת, מה היא תהיה? 

"מנת הדגל שלנו היא ללא ספק מנת הטריפל - פילה בקר טרי שמונח על צלע טלה מובחרת לצד כבד אווז. מדובר במנה שאנחנו מביאים אותה הכי גבוה שאפשר, כמו שרק אנחנו בלורד גארדן יודעים לעשות"

לורד גארדן (צילום: באדיבות המקום)

 אין ספק שבלורד גארדן מספקים את כל מה שהופך חתונה מ'עוד' אירוע לערב בלתי נשכח. עכשיו אתם רק צריכים להגיע לכאן ולראות איך החלום שלכם הופך למציאות. אחרי הכל, כאן מתמחים בהגשמת חלומות.

 לורד גארדן (צילום: באדיבות המקום)


כתבות נוספות שיעניינו אותך

איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)