עלמת החן של השרון: חתונה אלגנטית בעלמה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

עלמת החן של השרון: חתונה אלגנטית בעלמה

תפריט משובח, עיצוב יוקרתי וחופה מפתיעה: בית האירועים עלמה באבן יהודה, משלב את כל העולמות - מזרח ומערב, ישן וחדש, חוץ ופנים פטסורלי ואורבני

מקום לחגוג

צילום: עידן חסון

בית האירועים עלמה באבן-יהודה הוא עסק משפחתי לכל דבר. מנהלים אותו כמה אחים שעובדים נון-סטופ כדי לשמח זוגות מאושרים, את המשפחות ואת הקרובים שלהם. קחו בחשבון, בכל אירוע המקום נראה אחרת, כי ככה זה כשעובדים בשביל להגשים חלומות.

צילום: Marvin Photography

צילום: Marvin Photography

צילום: Marvin Photography

דמיינו לעצמכם חתונה שמעוצבת כטרמינל נוסעים, מחולק לאזורים שכל אחד מהם מוקדש למדינה אחרת, מעוצב בסגנון של אותה מדינה ומגיש אוכל שמאפיין את אותה מדינה. האורחים בוחרים מדינה "לטוס אליה" - מרוקו, מקסיקו, יוון, איטליה או ארה"ב וכמובן מוזמנים לעבור ממדינה למדינה בערב אחד.

זה הוא רק אחד הרעיונות המרעננים שתפגשו בעלמה, בית אירועים יפיפיה באבן יהודה. המראה המיוחד של המקום - שילוב בין ישן לחדש, מודרני וקלאסי, דק עץ וחלונות ענק והנוף המרהיב בכל עונות השנה, איזור החופה המיוחד והתפריט המרענן יוצרים חתונה מיוחדת באווירה של חו"ל. 

צילום: Marvin photography

צילום: Marvin photography

צילום: Marvin photography

במזג אוויר טוב קבלת הפנים והחופה נערכות בחוץ ואם יש צורך אפשר להעביר את כל האירוע פנימה, אל אולם האירועים עצמו. "עלמה זה שילוב מושלם בין מקום קסום ורומנטי למסיבה מטורפת", אומר נמרוד פרץ, מנהל המכירות של עלמה. את המקום מנהלים בשותפות מספר אחים שהתאחדו יחד לפני שבע וחצי שנים במטרה ליצור עסק שמשמח אנשים.

צילום: באדיבות עלמה

עלמת חן ופנים רבות לה

"עוד לפני הפתיחה היו מחשבות רבות על השם", משתף פרץ. "מאחר והבעלים של המקום הם אנשים מאמינים, אחרי התלבטויות והתייעצות עם רב נבחר השם 'עלמה', בפירוש מהתנ"ך 'עלמת חן', נערה, אישה צעירה".

צילום: באדיבות עלמה

צילום: באדיבות עלמה

יום העבודה האופייני ב-עלמה הוא למעשה רצף של שבוע עבודה, שמסתיים בשבת, היום היחידי בו הצוות המוכשר של המקום לא עובד ואם לצטט את פרץ: "בסוף כל אירוע לפנות בוקר מתחילים לעבוד על האירוע שלמחרת - מנקים, מסדרים, מקימים את המקום מחדש, מעצבים ועושים כל מה שביכולתנו עד הפרטים הקטנים ביותר שסוכמו עם בני הזוג ותמיד קצת מעבר".

צילום: באדיבות עלמה

צילום: באדיבות עלמה

הכל מתקתק, כדי להגיע לרגע הזה בחתונה בו הזוג צועד על השביל בדרך לחופה בו כל האנרגיה המדהימה מתנקזת לרגע אחד ומרגש. בשלב השני, החתן כבר משחרר את הפפיון, הכלה מחליפה לשמלה קלילה והמסיבה נכנסת לקצב גבוה.

צילום: באדיבות עלמה

להתאהב באולם אירועים

איך בכלל אפשר לבחור בשפע רב של אולמות ובתי אירועים? הטעות הכי גדולה שזוגות עושים כשהם מחפשים את המקום להתחתן בו הוא ירידה מוקדמת מדי לדקויות. לדבריו של פרץ, זה מבזבז זמן רב ומאמצים ובכלל לא רלוונטי לשלב זה - קודם כל צריך למצוא את המקום בו נוצר "קליק" ראשוני, להתאהב בו ולהמשיך משם.

מעבר לזה הוא מבהיר, "חייבים לעשות תיאום ציפיות מלא לפני שיוצאים לדרך ולהחליט על התקציב והקונספט הכללי של האירוע".

צילום: באדיבות עלמה

צילום: באדיבות עלמהצילום: באדיבות עלמה

"באופן קבוע שואלים אותנו האם שינינו משהו במתחם", ממשיך פרץ. "תמיד אומרים שהמקום נראה טוב הרבה יותר מאשר בתמונות וחוץ מזה – כל יום יש כאן אירוע אחר ולכן גם העיצוב שונה".

גם בגזרת המטבח והתפריט המיוחד עלמה מביאים בשורה מפתיעה - השילוב של מזרח ומעבר מוסיף 'טוויסט' למנות. אחת ממנות הדגל היא גרסה משודרגת של פריקסה טוניסאי - לחמנייה מטוגנת ממולאת בטונה אדומה, ביצי שלו, זיתי קלמטה, תפוחי אדמה ואריסה.

צילום: באדיבות עלמה

צילום: באדיבות עלמה

אז למה עלמה מכל המקומות? כי מדובר במקום שלאורך ההכנות לאירוע לומד להכיר אתכם ולהבין את ההעדפות שלכם, את הוייב שלכם ואת הפרטים הכי קטנים שמשמחים אתכם. עלמה משלב מסורת ועכשוויות, פשטות ואנינות טעם בצורה מדויקת ורלוונטית עבור כל זוג שבוחר להתחתן כאן.

צילום: Shedrin Studio


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה