להתחתן בטבע – YARA menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חתונה בטבע: חוויה פסטורלית במתחם האירועים יארה

אווירה נינוחה ומלאת שיק בתוך יער ירוק, אקוסטיקה מושלמת ומנות מגוונות ומעוצבות - כל אלה מחכים לכם בגן האירועים החדש Yara

הצצה ראשונה

Yara (צילום: באדיבות Yara)

מי לא חולם להתחתן בלב הטבע אבל עם כל הפינוקים והארגונים הכי נוחים והכי עדכניים? תכירו את Yara – גן אירועים חדש הנמצא בלב חורשת פקאנים בני כ-100 שנה, הרחק מהמולת העיר ואזורי התעשייה ועדיין קרוב למרכז הארץ.

Yara - לכל הפרטים

אז אחרי שהסתכלתם אחד לשנייה בעיניים ונשבעתם לאהוב לעד נשאר לסגור את הפרטים הקטנים והגדולים לקראת היום המרגש שבו תחגגו את האהבה שלכם עם האנשים שאתם הכי אוהבים. ואיפה כולם וכולן חולמות להתחתן ולחגוג? בלב חורשה או יער, בלב טבע ירוק המשרה אווירה נינוחה ומלאת שיק. גן האירועים יארה - YARA בלב השרון הצפוני, בציר שנמתח בין קיסריה לגן שמואל, הוא גן חדש ומרשים שמתאפיין בסגנון רומנטי עם כר דשא אמיתי וגדול, אגם עם ברווזים ששטים במים, דגי נוי ששוחים להנאתם לצד מבנה אורבני ייחודי. לא פלא שכבר צולמו כאן הפקות אופנה שכיכבו במגזינים ואתרים מוכרים ואפילו סרט ישראל בשם "המתחתנת".

Yara (צילום: באדיבות Yara)

אחד היתרונות האדירים של המקום הוא האקוסטיקה. מכיוון שאורחים בחתונה מגוונים (ככה זה במקום שיש בו אפשרות לחתונה של 800-200 אורחים וגם מסיבות גדולות של עד 3,000 חוגגים), גן אירועים עם אקוסטיקה איכותית מובנית תעשה חסד עם האורחים המבוגרים שלא רוצים לסבול מרעש ובמקביל עם האורחים הצעירים שרוצים לרקוד ולבלות עם מוזיקה בסאונד משובח.

יארה מצויד בכל המערכות הכי מתקדמות וכל האלמנטים של הסאונד והאקוסטיקה כבר נטמעו בתוך הקירות והתקרה במהלך הבנייה ולא הולבשו אחרי בשלל אילוצים. כך נוצר חלל סגור שבו יש אווירת כיף שמחה ולא אווירה של רעש. במילים אחרות – הצעירים רוקדים והמבוגרים יכולים לשוחח וליהנות מבלי לסבול.

Yara (צילום: באדיבות Yara)

אך עוד לפני שמגיעים לחלל הפנימי פוגשים בחוץ בטבע במלוא הדרו. שם, בהתאם לעונה כמובן, נערכת קבלת פנים בסגנון שוק אוכל בינלאומי ססגוני ועשיר. גם החופה יכולה להתקיים בחוץ, תחת כיפת השמיים ולצד עצי הפקאן העבותים.

Yara (צילום: באדיבות Yara)

את השם יארה – YARA בחרו מכמה סיבות: פירוש המילה מקום בקובנית, שם פשוט וקליט שיש לו מצלול שמזכיר את המילה יער. במתחם הייחודי יש דגש רב על קולינריה וחוויית אירוח לא שגרתית. האירועים ביארה נערכים בסגנון הגשה יוקרתי או בסגנון מטבח שף פתוח שבו האורחים ניגשים באופן חופשי לאכול וזוכים לראות לנגד עיניהם את ההכנה והצילחות. יש מידי פעם גם אירוח במזנונים אך לדברי בעלי יארה, מדובר בסגנון אירוח פחות חווייתי. התפריט מגוון וכולל מטעמים משלל מטבחים ושילובים בין מטבחים, כשהדגש הוא על איכות הטיפול בחומרי הגלם. כך למשל הבשר נצלה רק על גבי הגריל ולא בתנורים, המנות מעוצבות ומוקפדות בסגנון מסעדת שף לכל דבר ועניין. 

Yara (צילום: באדיבות Yara)

Yara (צילום: באדיבות Yara)

אז מה הכי חשוב בחתונה? לבחור את האדם הנכון לחיות לצידו וכן, אחר כך לבחור את מעניק השירות הכי מקצועי שיש בתחום שידאג לפרטים הקטנים והגדולים ויעניק שלל טיפים מניסיונו. "לזוגות אצלנו נשאר לבחור את בן או בת הזוג הנכונים ואת השאר להשאיר לנו", ממליצים ביארה בחיוך ומוסיפים, "הצוות כולו לעולם לא מפסיק להתרגש מליווי החתן והכלה לפני האירוע, במהלכו וגם לשמור על קשר קרוב לאחריו". לדבריהם, "מי שלא נהנה כנותן שירות מכל תהליך החתונה, לא יכול להיות בתחום המרגש הזה".

טיפ לסיום לזוגות שעתידים להתחתן? תסתכלו על המכלול ולא רק על אלמנטים בודדים. חשוב לבחון את כל הזוויות – אוכל, מוזיקה, עיצוב, מיקום וכך הלאה כי השלם עולה על סך חלקיו.

Yara (צילום: באדיבות Yara)

Yara (צילום: באדיבות Yara)


כתבות נוספות שיעניינו אותך

צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן