חתונה מאוחרת: הסלבס שהתחתנו אחרי שהביאו ילדים - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חתונה מאוחרת: הסלבס שהתחתנו אחרי שהביאו ילדים

לא רק אילנית לוי ואלירז שדה, גם קים וקנייה, דפנה לוסטיג ויונתן הלר ואפילו טום קרוז וקייטי הולמס התחתנו כשהם מלווים על ידי ילדיהם לחופה

חתונות וסלבס

מי מאתנו לא מכיר את המסלול הידוע של רוב ההולכים בתלם (יש שיגידו עדר) - צבא, טיול של אחרי צבא, לימודים, עבודה, חתונה, דירה (משכנתא) ואז ילדים? אבל יש לא מעט "סוררים", שהחליטו לסטות מהדרך שסללו עבורם ההורים. אם לשפוט את מצב הנדל"ן בארץ לא ממש ניתן לקנות דירה לפני הצבא. מה שכן, אפשר בהחלט להביא ילדים לפני החתונה (אוי געוואלד).

עדי אשכנזי, שהתחתנה לאחרונה, מלווה בשלושת ילדיה המתוקים, היא דוגמה אחת מיני רבות לסלבס מוכרים יותר ופחות שהביאו לעולם צאצאים ורק אחר כך צעדו לחופה מלאה ביורשים קטנטנים. אילנית לוי שתינשא מחר לאלירז שדה, תצעד גם היא לחופה לצד שני ילדיה מנישואיה הקודמים לאייל גולן. הנה לפניכם רשימה מרשימה של מפורסמים מקומיים והוליוודיים שעשו את זה ושרדו כדי לספר.

עדי אשכנזי ואיתן בן זקן

הכלה: קומיקאית ושחקנית (43) שכיכבה בתוכניות טלוויזיה מצליחות כמו "מה זה השטויות האלה?", "בלתי הפיך".

החתן: המנהל והבעלים של יקב קסטל.

הילדים: פולי (6), אלון (4) ואביב (2).

על החתונה: עדי אשכנזי ובן זוגה התחתנו אחרי 8 שנות זוגיות ושלושה ילדים משותפים בחתונת שישי קלאסית מלאה בסטייל (כמתבקש מעדי שהחוש האופנתי שלה הולך לפניה) בחודש אוקטובר 2018. החתונה התקיימה ביקב קסטל שבבעלותו של איתן, אי שם בהרי ירושלים תחת כיפת השמיים.

מה אנחנו לא יכולים לשכוח: את השמלה המיוחדת של עדי שעוצבה על ידי המעצבת ענבל דרור והתאימה לה כמו כפפה ליד, את הלוקיישן הסופר רומנטי ואת השיר המרגש שהקדישה להם מיה דגן, חברתה הטובה של עדי, עם סיום החופה.

View this post on Instagram

Wear your smile🌟 Congratulations, to our beautiful talented bride @adiashkenazi Your style is mesmerizing #InbalDror #stars

A post shared by Inbal Dror (@inbaldrorofficial) on Oct 29, 2018 at 8:36am PDT

 

 

דפנה לוסטיג ויונתן הלר

הכלה: מגישה (39) את תכנית הבוקר היומית ברדיו FM102, עיתונאית ומבקרת מוזיקה, הנחתה את תכנית הטלוויזיה "מועדון תרבות" שזכתה בפרס "תוכנית התרבות הטובה ביותר" בטקס פרסי הטלוויזיה 2017 ופאשניסטה ידועה.

החתן: מסעדן ובעל דוכן בורקס בשוק הכרמל.

הילדים: לילי (8) בתם המשותפת של לוסטיג ושל האקס אסף הראל, עפרי (2).

על החתונה: הזוג התחתן בצהרי יום שישי של חודש יוני 2017, בחצר ביתה של אם הכלה, בכפר שמריהו וכלל מסיבת בריכה והמון סלבס. את טקס הזוגיות האלטרנטיבי, ערכה חברתה הטובה של לוסטיג וזו שמגישה לצידה את תכנית הרדיו היומית, מיה דגן (כמו שזה נראה היא הופכת אט אט למאסטר בתחום).

מה אנחנו לא יכולים לשכוח: את העבודה שלוסטיג ויתרה על שמלת הכלה הסטנדרטית וכמתבקש מבחורה נוטפת סטייל היא הפתיעה בשמלת מיני ורודה של המעצבת גליה להב, שלגמרי תאמה לאווירה. בהמשך היא החליפה לבגד ים לבן שלם ושיקי בטירוף של חברת "ביליבלונד".

 

 

 

מילה קוניס ואשטון קוצ'ר

הכלה: שחקנית קולנוע וטלוויזיה אמריקאית יהודייה (35). זו מוכרת בעיקר בזכות דמותה של ג'קי ברקהארט, מסדרת הטלוויזיה "מופע שנות ה-70". על הסט הכירה לראשונה את מי שהפך לבעלה ואבי ילדיה, אשטון קוצ'ר ובדמותו הטלוויזיונית מייקל קלסו. סרטים נוספים בהם כיכבה: "ברבור שחור", "ידידים פלוס", "טד", "אמהות רעות".

החתן: שחקן ומפיק אמריקאי (40). כיכב בין היתר בסרטים: " אפקט הפרפר", "אחי איפה האוטו שלי". גם על הטלוויזיה הוא לא פסח ושיחק בסדרה "שני גברים וחצי" והנחה את תכנית המתיחות האמריקאית "פאנק'ד". מדובר על נישואיו השניים של קוצ'ר שהיה נשוי בעבר לשחקנית, דמי מור.

הילדים: ווייאט איזבל (4), דימיטרי פורטווד (1).

על החתונה: השניים נישאו לאחר 3 שנות זוגיות בחשאיות רבה כשבתם, וייט, עוד לא חגגה שנה. בני הזוג, ששומרים בקנאות על פרטיות, גילו לקומץ המוזמנים שלהם היכן מתקיים המאורע שעות ספרות קודם לכן. טקס הנישואין נערך בחווה בקרבת לוס אנג'לס שבקליפורניה.  

מה אנחנו לא יכולים לשכוח: את בחירת התאריך השווה, יום העצמאות האמריקאי (4 ביולי). את הטבעות הצנועות שנקנו בEtsy בפחות מ-100$. מה אנחנו רוצות לשכוח? את החשאיות המוגזמת, תנו לנו הצצה קטנה לזוגיות הכי דביקה בהוליווד ואנחנו ממש לא מסתפקי בפרקים הישנים של "מופע שנות ה-70".

 

 




קים קרדשיאן וקניה ווסט

הכלה: כוכבת ריאליטי אמריקאית (38) שהחלה את הקריירה שלה בסרטון עירום שלה שהופץ ברשת מככבת בתכנית הריאליטי המשפחתית שלה "משפחת קרדשיאן". בקרוב מאוד היא עתידה להפוך לפרזנטורית של מותג המשקפיים הישראלי "קרולינה למקה" לצד בר רפאלי.

החתן: ראפר אמריקאי, מפיק מוזיקלי ומעצב אופנה (41).

הילדים: נורת' (5), סיינט (3), שיקגו (10 חודשים)

על החתונה: במאי 2014, שנתיים אחרי שהחלו לצאת, נישאו קרדישאן (בפעם השלישית שלה) לווסט בהשתתפות בתם נורת' שהייתה אז רק בת שנה. הזוג נישא במצודה עתיקה בעיר פירנצה שבאיטליה. ואיך לא, החתונה המפוארת תועדה על ידי צוות הצילום של תכנית הריאליטי המשפחתית. הבגדים של הזוג עוצבו על ידי בית האופנה הצרפתי, ג'יבנשי שהתאים גם את שמלת השושבינה של נורת' לאמה.

מה אנחנו לא יכולים לשכוח: את הלוקיישנים המטורפים של החתונה הנוצצת שהחלה בארמון ורסאי שבצרפת עם הופעה של לנה דל ריי והמשיכה בטירה עתיקה (מהמאה ה-16) בעיר פירנצה שבאיטליה, באוויר הפתוח על גבעה  מה פחות אהבנו? את שמלת התחרה בליווי הינומה ארוכה (עשויה משי כמובן) הדיי משעממת שלבשה קים בעיצובו של ריקרדו טישי (ג'יבנשי)

 

 

 

 

 


נטלי פורטמן ובנג'מין מילפיי

הכלה: שחקנית ובמאית אמריקאית ישראלית (נולדה בירושלים והיגרה בילדותה עם משפחתה לאמריקה) (37). פורטמן המוכשרת שיחקה בין היתר בסרטים "לאון" (כשהייתה רק בת 12), "ברבור שחור" שזיכה אותה בפרס האוסקר על השחקנית הטובה ביותר בשנת 2011. פורטמן ביימה את הסרט הישראלי "סיפור על אהבה וחושך" ואף שיחקה בו.

החתן: רקדן וכוראוגרף צרפתי (41).

הילדים: אלף Alef על שם האות הראשונה בעברית (7), אמליה (1).

על החתונה: אחרי שלוש שנים של זוגיות שהחלה על סט הצילומים של הסרט "ברבור שחור", נישאו השניים באוגוסט 2012 לצדם של בנם הבכור אלף (אז בן שנה). השניים התחתנו בטקס יהודי כשר שכלל מוטיבים מן הדת כמו חופה וקידושין, שבירת כוס והתעטפות משותפת בטלית. פחות ממאה אנשים הוזמנו לאירוע שכלל מנות טבעוניות בלבד (מאחר והכלה טבעונית שפועלת רבות למען זכויות בעלי החיים).

מה אנחנו לא יכולים לשכוח: את הלוקיישן הנבחר – בית פרטי בעיירה ביג סור ששוכנת על רצועת החוף של קליפורניה. מה אנחנו רוצות לשכוח? את שמלת המידי בעלת שרוולים שקופים ארוכים שעוצבה על ידי בית האופנה האמריקאי "רודארטה" וזר הפרחים הכפרי שהיה מונח על ראשה ולא התכתב עם האווירה. פורטמן שלרוב מציגה סטייל משובח, בחרה בשמלה פשוטה מאוד, צנועה למדיי ולא מחמיאה בעליל.

 

 

 

בזמנים טובים יותר

 

 

 

הילדים

 

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט

הכלה: שחקנית קולנוע אמריקאית (43). זכתה בשלושה פרסי גלובוס הזהב ובפרס האוסקר לשחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידה בסרט "נערה בהפרעה". ג'ולי כיכבה בין היתר בסרטים: "טומב ריידר", "התייר" ו"מר וגברת סמית'" שעל סט הצילומים שלו הכירה את מי שלימים הפך לבעלה ואבי ילדיה (ובהמשך גם לגרוש שלה) בראד פיט.

החתן: שחקן קולנוע ומפיק אמריקאי (54). בין היתר כיכב בסרטים: "מועדון קרב", "ממזרים חסרי כבוד", "טרויה", "הסיפור המופלא של בנג'מין באטן".

הילדים: שלושת ילדיהם הביולוגיים - שיילו (12), התאומים ויאויאן ונוקס (10) ושלושת ילדיהם המאומצים – מדוקס (17), פאקס (15) וזהארה (13).

על החתונה: לאחר 7 שנות זוגיות ושישה ילדים משותפים (שלושה מאומצים ושלושה ביולוגיים) נישאו השניים בחתונה חשאית שנערכה באחוזה הפרטית שלהם בריביירה הצרפתית שבדרום צרפת לצד ילדיהם, שלקחו חלק פעיל בחתונה – מעיצוב השמלה, דרך פיזור הפרחים ועד הגשת הטבעות. את התמונות מהחתונה מכרו הזוג לעיתון האמריקאי "People" שקיבל עליהן בלעדיות.

מה אנחנו לא יכולים לשכוח: את שמלת הסאטן הלבנה של ג'ולי בעיצובו של המעצב, לואיג'י מסי, מבית האופנה האיטלקי, ורסאצ'ה. לשמלה הצטרפה הינומה ארוכה מעוטרת בציורים צבעוניים שילדיה ציירו ונתפרו מאחורי השמלה ועל גבי ההינומה. מה אנחנו רוצות לשכוח? את הגירושים המאוד מכוערים (הכוללים לכלוכים הדדיים שנוגעים בעיקר להסדרי המשמורת על הילדים) של בני הזוג בשנת 2016.

 

 

 

 

 


קייטי הולמס וטום קרוז

הכלה: שחקנית קולנוע וטלוויזיה אמריקאית (39). בין סרטיה הלא מאוד מוכרים תמצאו את "נערי הפלא", "לא דופקות חשבון".

החתן: שחקן קולנוע ומפיק אמריקאי (56). כיכב בין היתר בסרטים: "ג'רי מגווייר",  "משימה בלתי אפשרית", "ראיון עם ערפד", "דוח מיוחד".

הילדים: סורי (12).

על החתונה: טום קרוז וקייטי הולמס, שצעירה מקרוז ב- 16 שנים, החליטו למסד את הזוגיות שבעה חודשים אחרי שנולדה בתם הבכורה. את הצעת הנישואים הרומנטית קיבלה הולמס במגדל אייפל שבפריז אחרי זוגיות קצרה. את ברית הזוגיות חתמו הזוג בחתונה אינטימית שנערכה גם היא בלוקיישן רומנטי לא פחות מעיר האורות - טירה מפוארת באיטליה. טקס הנישואים נערך על ידי כומר סיינטולוגי (בשל זיקתו העזה של החתן לעולם הסיינטולוגיה). את הבגדים של הזוג עיצב ג'ורג'יו ארמאני. קייטי לבשה שמלה כלה לבנה עשויה תחרה, עם כתפיות אוף דה שולדרס.

מה אנחנו לא יכולים לשכוח: את המיקום – אין תחליף לטירה איטלקית ורומנטית כדי למסד את הזוגיות. וכמובן, שאי אפשר לשכוח את היורשת, סורי (שדומה שתי טיפות מים לאמה), שהולבשה גם היא בשמלת כלה לבנה וקטנטנה. מה אנחנו רוצות לשכוח? את הגירושים המכוערים בשנת 2012.

 

 

 

 

ועכשיו אנחנו פונים לכל האימהות הנוספות שיהפכו לכלות בקרוב, כן כן אנחנו מדברים על מירי בוהדנה וניקול ראידמן, אנחנו ממליצים לעבור על כל פרטי החתונות ולוודא שכשהיום שלכן יגיע, תשאירו את כולנו פעורי פה.

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים