אולמי ריה: מקום קטן עם לב גדול - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

אולמי ריה: מקום קטן עם לב גדול

הכירו שחקן חדש בשוק החתונות, תוצר משובח המשלב המון ניסיון בתחום, יחס אישי, אדיבות ושפע של אוכל

מקום לחגוג

מה עושה אדם אחרי 35 שנות קריירה כצלם אירועים? מחליט לפתוח אולם אירועים משלו. הכירו את יחיאל יא-יא ארפי, הבעלים של אולמי ריה בפתח-תקווה שהפך את החלום שלו למציאות ואחרי שנים רבות של התחככות מאחורי הקלעים של תעשיית החתונות פתח מקום משלו – אולם-בוטיק ששואב השראה מהגדולים ביותר.

צילום: באדיבות ריה

את ההשראה לשם של המקום, שאב יא-יא מהמותג של חברת ההפקות שלו, "לחברת ההפקות שלי קראו 'יא-יא הפקות' ורציתי להמשיך את הקו. בגלל שלאשתי קוראים סמדר, חשבנו בהתחלה לקרוא למקום 'סיה', אך הבנו שתהיה לנו בעיה עם הקידום של המקום בגוגל בגלל הזמרת בעלת אותו שם. התלבטנו ובסופו של דבר, אחרי התייעצות עם מומחית לשמות שטענה שהאותיות 'יה' פשוט חייבות להיות בפנים, הוספנו את האות "ריש" וקיבלנו את "ריה", שם עם משמעות יפה של 'רצון השם'".

צילום: באדיבות ריה

צילום: באדיבות ריה

מדובר בבייבי של המשפחה, ויש לציין - כזה שמשקיעים בו המון. כבר בשעה תשע וחצי בבוקר יא-יא מגיע לכאן, כדי לשבת עם הזוגות, להיות בקשר עם ספקים, לוודא שהכל עובד במטבח ואיך מתקדם עיצוב האולם והחופה, "כל יום אני מגיע לכאן ובכל יום המקום נראה שונה", הוא משתף. בריה שמים דגש על איכות השירות והגישה האישית מול הזוגות, "מאד חשוב לנו לשמח חתן וכלה, לראות אותם מאושרים. מגיעים אלינו זוגות מכל המגזרים, גם חילונים, גם דתיים, גם צעירים וגם מבוגרים יותר, מהאזור וממקומות רחוקים. הם מגיעים בעיקר בגלל האיכות והשירות".

צילום: באדיבות ריה

צילום: באדיבות ריה

כחלק מהשירות האישי בריה, הזוגות מקבלים ליווי צמוד לאורך כל הדרך כולל הדרכה והכוונה גם מבחינה תקציבית. עניין התקציב עולה כבר בפגישה הראשונה כשהמטרה היא לא לחרוג ממנו, "אין לנו אינטרס לגרום לזוגות להוצאות כבדות" מבהיר יא-יא ומוסיף ,"תופתעו לדעת כמה דברים יצירתיים אפשר להציע בתקציב מוגבל!" 

"אנחנו מוכנים לעשות הכל כדי לגרום לזוגות שמתחתנים כאן להיות מרוצים ולהיענות לכל בקשה שלהם", משתף יא-יא, "מצד שני, אנחנו גם פרקטיים ולפעמים, כשמגיע אלינו זוג עם רעיון לעיצוב האולם בסכומים מופרעים ממש, כמו 20,000 ₪, אנחנו יכולים להסביר להם שאפשר להשיג את אותו אפקט גם בסכומים צנועים הרבה פחות, בכ-800 ₪".צילום: באדיבות ריה

אחת הטעויות השכיחות שעושים זוגות רבים לפני שהם סוגרים מקום לחתונה היא בחירת מקום על פי המלצה בלבד, מסביר יא-יא, "הם סומכים על המלצה, מגיעים וחותמים במקום. אני מציע לכולם – עברו בכמה מקומות וקבלו חוות דעת עדכנית. תראו אם מקבלים אתכם באהבה ובגובה העיניים, או בהתנשאות. תראו איך מדברים איתכם ומתייחסים אליכם ואז תחליטו".

צילום: באדיבות ריה

צילום: באדיבות ריה

צילום: באדיבות ריה

אם אתם מחפשים מקום שמארח חתונות קטנות עד 300 איש, ריה הוא המקום בשבילכם. מדובר באולם בוטיק, שמודל החיקוי שלו הם האולמות הגדולים. קטן, אבל מפואר ובמיקום מרכזי. מנת הדגל של "ריה" היא האסאדו המשובח והעסיסי וכמובן החומוס, שמכינים במקום, בדיוק כמו שאר הסלטים והמנות. יום יום מגיעה לכאן סחורה טרייה וצוות המטבח מתחיל לעשות קסמים. אפילו הלחמים נאפים במקום, מה שגורם לריח משגע ומעורר תיאבון. רוב המנות מגיעות מהמטבח המזרחי והאירופאי, האוכל מוגש בשפע, כדי שהאורחים יצאו שבעים ומרוצים. 

צילום: באדיבות ריה

צילום: באדיבות ריה

צילום: באדיבות ריה

האירוח האדיב ב-"ריה", האוכל הביתי, הסדר והניקיון וכמובן הגישה האישית והשמחה האמיתית - מכל הבחינות מדובר במקום שהוא בית.

צילום: באדיבות ריה

צילום התמונות: באדיבות ריה


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה