הפנינה של ראש העין: מתחם האירועים אוורסט - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

הפנינה של ראש העין: מתחם האירועים אוורסט

אוורסט שם דגש על מה שחשוב ומספק גם תעודת הכשר של הרב מחפוד כדי שהאורחים שלכם מכל המגזרים יוכלו לקבל חוויה כוללת ושלמה

מקום לחגוג

בחירת אולם אירועים היא לא עניין פשוט, בוודאי כשאחד הדברים שחשובים לכם הוא תעודת ההכשר. ההקפדה על המטבח לא פחות קריטית מהעיצוב או בחירת המוזיקה ביום החתונה. מתחם האולמות אוורסט שבראש העין שם לעצמו למטרה לספק תעודת כשרות בהשגחת הרב מחפוד. כך שהאורחים, בין אם הם חילונים ובין שחרדים, יוכלו ליהנות מקייטרינג איכותי וטעים. וחוץ מאוכל? טוב ששאלתם

צילום: יוסף כהן

אירוע אינטימי ומצומצם או אירוע רחב ידיים?

מחפשים מקום לחתונה קטנה ואינטימית או שתמיד חלמתם על חגיגה מלאה אורחים? באוורסט יתנו לכם פתרון לשני המקרים, עם שני אולמות שיעמדו לרשותכם. אולם הרכסים, המכיל עד 200 אורחים ואולם הפסגות, המכיל עד 400 אורחים, כך שתוכלו לערוך כאן גם אירוע אינטימי ומצומצם וגם אירוע המיועד למספר אנשים גדול יותר.

צילום: יוסף כהן

צילום: יוסף כהן

כבר החלטתם מתי יקרה האירוע הגדול? אוורסט פתוח כל השנה מפני שקבלת הפנים, החופה וארוחת הערב מתקיימים בתוך המבנה ולכן המקום מתאים בצורה אידיאלית גם לעונה החמה וגם לעונה הגשומה. שני האולמות משרים אווירה נעימה, נינוחה ואלגנטית בשילוב של לבן ושחור. אבל אל דאגה, המקום מספק תאורה ממוחשבת וצבעונית, שמוסיפה עוד ווליום של שמחה להכל. רוצים להקרין סרט? להגיד כמה מילים לזוג הצעיר? במקום גם ציוד הגברה ומקרנים מתקדמים, בר עם מבחר סוגים של משקאות אלכוהוליים וברמנים אדיבים. 

צילום: יוסף כהן

צילום: יוסף כהן

באוורסט לא תצטרכו לדאוג לשום דבר - צוות ההפקה המקצועי של המקום יבנה עבורכם את האירוע בהתאמה אישית וילווה אתכם יד ביד ליום החתונה. ולא רק הכשרות חשובה, באוורסט מאמינים שאוכל הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה הכוללת.

כחלק מתפריט עשיר מוגשות במקום מנות המשלבות בתוכן את כל מה שצבעוני וייחודי במטבחים של מזרח ומערב, כדי ליצור יחד פסיפס מרתק של ניחוחות וטעמים מפנקים. במטבח של אוורסט משתמשים בחומרי גלם טריים ואיכותיים, כדי שהאורחים שלכם יוכלו ליהנות מכל ביס.

חלק מהמנות שמוגשות סלטים טריים, מנות ראשונות ועיקריות, בשר, דגים, מגוון של מנות צמחוניות ולא פחות חשוב – קינוחים מרשימים שישאירו טעם מתוק. כפי שכבר כתבנו כל המנות המוגשות באוורסט (ודרך אגב, אפשר גם לרכוש אוכל מוכן הביתה, אז קחו את זה בחשבון, כאשר אתם מגיעים לפגישה), הן בהכשרת הרב מחפוד, אחת מדרגות הכשרות המחמירות ביותר. 

צילום: יוסף כהן

מיקום מרכזי ללא המתנה בפקקים

לאולם האירועים אוורסט מגיעים להתחתן זוגות מכל רחבי הארץ, בזכות המיקום הנוח והקרבה לכבישים המרכזיים מצד אחד, והשקט שמסביב מצד שני. הבונוס - המתחתם ממוקם במרכז הארץ באזור נוח להגעה מצפון ומדרום, האורחים שלכם לא יצטרכו לעמוד שעות ארוכות בפקקים כדי לחגוג עמכם ביום החשוב שלכם. 

השירות האדיב, הצוות המקצועי, עיצוב המקום והקייטירינג המוקפד, שרק ההצצה על התפריט שלו פותח את התיאבון, הם אלה שהופכים את אוורסט למקום בו תרצו לחגוג את יום חתונתכם. ב-אוורסט תוכלו לערוך גם סוגי אירועים אחרים ולכן אין ספק שאם תבחרו להתחתן כאן, תרצו לחזור שוב ושוב כי אין מקום ראוי יותר לחגיגות חשובות בחיים.

צילום: יוסף כהן


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס