חתונה בצלע ההר: שילוב של פשטות כפרית וסגנון מלכותי - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חתונה בצלע ההר: שילוב של פשטות כפרית וסגנון מלכותי

חתונה בלב הטבע עם נוף על הרי ירושלים נשמע כמו מקום חלומי לחגוג בו? בצלע ההר תחגגו חתונה קסומה

מקום לחגוג

אם חתונה כפרית עם חופה בטבע נמצאת בראש סדר העדיפויות שלכם כדאי שתשקלו את בצלע ההר, הנמצא במושב מחסיה בין הרי ירושלים לעמק האלה. הגן הקסום מוקף בעצי זית ואורן, אלה ואקליפטוס, דקל, ברוש תאנה ותות. צמרות העצים יוצרות צל מפנק ומעברים נעימים בשבילים עד שמגיעים לרחבת החופה, שממוקמת תחת כיפת השמים, על צלע ההר ונוף מהפנט.

באדיבות בצלע ההר

בין אם אתם רוצים חתונה קטנה ואינטימית או חתונה גדולה ומלאה אורחים, בצלע ההר מאפשר חתונה של עד 800 אורחים. הכי חשוב שיגיעו לחתונה שלכם כל מי שרוצה לחגוג את אהבתכם. צוות המקום ידאג לארגן עבורכם אירוע קלאסי ברמה גבוהה - החל מקבלת הפנים, דרך טקס החופה המרגש ועד האוכל והריקודים. מרגע סגירת התאריך ועד החתונה עצמה, הם ילוו אתכם ויסייעו לכם בכל מה שצריך כדי להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

באדיבות בצלע ההר

אם עדיין לא החלטתם באיזו עונה להתחתן, כדאי שתדעו שבצלע ההר פתוח לאורך כל עונות השנה, עם התאמות לכל סוגי מזג האוויר. מדובר באזור יפיפה שכיף לבקר בו גם בחורף וגם בקיץ, לנשום את האוויר הנקי, ליהנות מהאווירה הכפרית ולאפשר לאורחים שלכם ולעצמכם לנוח לערב אחד מההמולה העירונית.

באדיבות בצלע ההר

באדיבות בצלע ההר

אחד הדברים המיוחדים בחתונה כפרית זה כמובן החופה, שמתקיימת תחת כיפת השמיים על הרקע היפה ביותר - הטבע. בין שאתם מחפשים עיצוב חופה קלאסי ובין שעיצוב מודרני, עם ניחוח אירופאי או עיצוב טבעי ולא מתאמץ - צוות המעצבים של המקום יוכל להציע לכם מגוון אפשרויות עד שתמצאו את "האחת" שלכם. רגעי החופה הם רגעים בלתי נשכחים ומגיע לכם לבלות אותם באווירה שמותאמת עבורכם.

באדיבות בצלע ההר

השבילים הפסטורליים, החופה על רקע השקיעה, הטבע הירוק מסביב הם למעשה חוויה בפני עצמה. דמיינו איך תצעדו מול כל האורחים שלכם, מתרגשים, להוטים, אוהבים, ביום הכי מאושר בחייכם על רקע נוף טבעי בלי צורך בתוספות עיצוביות נוספות.

אבל לא רק העיצוב והנוף חשובים אלא גם הפן הקולינרי. אל תשכחו להגיד לאורחים שלכם שיגיעו רעבים, כי כבר בקבלת הפנים יש סיכוי להתמלא - עמדות המנגל עם דגים, בשר, ירקות צלויים, מגוון מאכלים צבעוניים, טריים, בירות, יינות: כל מה שצריך כדי להתחיל את החגיגה כמו שצריך.

חתונה בצלע ההר: שילוב של פשטות כפרית וסגנון מלכותי , מקום לחגוג, 6
לאורך כל הערב יוגשו לכם ולאורחים שלכם אל השולחנות הרחבים והמעוצבים מנות טעימות ומעוצבות וכאלה שתבחרו ויותאמו לסגנון שלכם וכמובן לדרישות הכשרות (בהשגחת "ירה דעה" של הרב מחפוד). המקום מציע תפריט עשיר, אווירה כפרית קסומה המשלבת בתוכה קלאסיקה וחדשנות, אוויר נקי ונופים מרהיבים מסביב.

הצוות המקצועי של המקום יספק לכם שירות מעולה לאורך כל התהליך וימצא פתרון יצירתי לכל מגבלת תקציב. אל תהססו להעלות כל משאלה שעל לבכם, ולראות כיצד הם הופכים אותה למציאות בצורה מדויקת ואלגנטית, בדיוק כמו המקום עצמו.

גם המיקום של האירוע הוא נושא לא פחות חשוב לאורחים שלכם. אבל אל דאגה, בצלע ההר נמצא לא רחוק מהרי ירושלים ועמק האלה, במרחק נסיעה קצר יחסית מכל מקום בארץ.

באדיבות בצלע ההר

זוגות רבים כבר התחתנו כאן, וזוגות רבים עוד מתכננים לחגוג כאן. בצלע ההר - מקום מרגש וייחודי שמעורר נוסטלגיה לארץ ישראל הישנה, וגורם לזוג המאושר, לבני משפחותיהם ולאורחים להתמסר לחוויה הכפרית, לתפאורה הטבעית ולאוויר הנקי של המקום וליהנות מחתונה כיפית, שקיעה יפה ואוכל מפנק.

תמונות באדיבות צלע ההר


כתבות נוספות שיעניינו אותך

איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)