בריחה מתוקה: קולקציית 2019 של מרדכי אברהם | מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

בריחה מתוקה: קולקציית 2019 של מרדכי אברהם

המעצב הישראלי שיגרום לך לרצות לארוז מזוודה ולהתחתן בווגאס

הצצה ראשונה
מתוך קולקציית 2019 של מרדכי אברהם
לאחר קריירה ענפה בתעשיית האופנה, במסגרתן התמחה בין היתר בבית האופנה Lanvin, בשנת 2010
 השתקע המעצב הישראלי מרדכי אברהם בישראל ויצא לדרך עצמאית עם סטודיו אישי שמלות כלה ייחודיות ויוקרתיות. גם כיום, לאחר עשור של עשייה בארצנו הקטנטונת, ממשיך המעצב לספק לנו קולקציות בניחוח של מעבר לים.

הקולקציה האחרונה שלו, Sweet Escape נוצרה בהשראת פנטזיית הבריחה ללאס ווגאס לטובת חתונה מהירה. "היה מאוד חשוב לי בצילומים השנה להביא משהו חדש, מרענן ומקורי במיוחד המתאים כמובן לשפה של הקולקציה", סיפר המעצב. "בעקבות ביקור בלאס וגאס, לפני כשנה וחצי, קיבלתי את התחושה שזהו המקום המושלם לברוח אליו".

מתוך קולקציית 2019 של מרדכי אברהם
 
גם את ההשראה לשם הקולקציה קיבל מרדכי אברהם ממעבר לים, או ליתר דיוק משיר של גוון סטאפני. "השיר, שמדבר על הבריחה הזוגית המתוקה לעולם שכולו פנטזיה, נתן לי השראה לסיפור של בחורה שמקבלת הצעת נישואים ובמהירות בורחת להתחתן בלאס ווגאס".
 
מתוך קולקציית 2019 של מרדכי אברהם
 
הקולקציה החדשה, שנוצרה בהשראת הסיפור שהגה המעצב, עשירה בתחרות וינטג' בשילוב של עבודות יד עם שיבוצי חרוזים ופאייטים. התוצאה הסופית מתכתבת עם סגנון הבוהו הלא מתאמץ, עם טאץ' של גלאם. הייחודיות בעבודתו של אברהם מצוינה, בין היתר, בכך שהוא מצליח לעצב בקולקציה קוהרנטית אחת שמלות סקסיות עתירות וולנים מצד אחד, ושמלות צנועות מלאות בסטייל מהצד השני.

מתוך קולקציית 2019 של מרדכי אברהם
 
המעצב לא עשה לעצמו הנחות, ולטובת צילומי הקולציה הוא נסע עד עד ללאס ווגאס, שם בחר בקפידה את הלוקיישנים הכי מתוקים ומעוררי השראה שיכול היה למצוא. כך צולמו השמלות המרהיבות בפינות עירוניות נבחרות בעיר, לצד מונומנט אבני הקוביות הצבעוניות שב-Sexen Magic Mountain.
 
 מתוך קולקציית 2019 של מרדכי אברהם
 
מתוך קולקציית 2019 של מרדכי אברהם
 
מתוך קולקציית 2019 של מרדכי אברהם
 
סטודיו המעצב מרדכי אברהם ממוקם בשד' יהודית 19, תל אביב, שם תוכלו למשש ולמדוד את כל הקולקציה החדשה ודגמים נוספים מקולקציות קודמות. ליצירת קשר ותיאום מדידות, התקשרו: 053-8096085.


 
קרדיטים:
שמלות כלה:
מרדכי אברהם
צילום: מיכאל מור
דוגמנית: נטלי פרפ

כתבות נוספות שיעניינו אותך

אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה