מה דעתכם על מיני מון לפני ירח הדבש שלכם? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

באיזה סגנון תעדיפו את המיני מון שלכם?

אחרי החתונה ולפני ירח הדבש – זה הזמן למיני מון מוצלח!

ירח דבש
 הנה לכם הזדמנות להתמסר להנאה הזוגית ולנשום לרווחה, דקה אחרי החתונה וקצת לפני ירח הדבש המתוכנן שלכם

זו החופשה הראשונה שלכם כזוג נשוי ולכן, כדאי להשקיע בקונספט מנצח שישאיר אתכם עם זיכרונות מאושרים לכל החיים ואם אפשר אז שיהיה גם צימר יוקרתי ברקע. ועכשיו לשאלת מיליון הדולר: מה אתם מחפשים? שלווה מדברית, נופש על הים עם שקיעות רומנטיות או נופש עם טוויסט אקולוגי או קולינרי? כך או אחרת, את כל האפשרויות ריכזנו עבורכם ברשימה מסודרת, אז קדימה:

*מה דעתכם על ירח דבש בארץ?
*מעניין אתכם ירח דבש בחו"ל?
*מחפשים מקום לליל הכלולות?

נופש רומנטי מול הים

אין כמו רחש הגלים המרגיע, הבריזה מהים והשקיעות הרומנטיות, כדי לנוח מהבלגן של ההכנות לחתונה והאירוע עצמו. סוויטת ימים הקסומה בשבי ציון מציעה לכם מתחם ובו שתי סוויטות יוקרה באחד החופים, אם לא 'ה-', שנפתחות ישירות אל הים וכוללות גם בריכה חיצונית. הסוויטות עצמן מאובזרות היטב, מעוצבות על טהרת הלבן, כוללות פינוקים והכל במרחב אינטימי, פלוס ארוחת בוקר עשירה להפליא.
סוויטת ימים - מיני מון רומנטי


כי מגיע לכם להתפנק במקום הכי יוקרתי שיש

בא לכם להתפנק בצימר יוקרתי ומפואר? קפלנד הוא המקום עבורכם – חוויה גלילית בדמות בית אבן גדול ובקתות עטופות ירוק. הכל כאן בסגנון אקסקלוסיבי כולל קמין, מיטה גדולה וג'קוזי. בכל סוויטה מחכים לכם; בקבוק יין, פירות העונה ועוד פינוקים. ניתן לשדרג בתוספת תשלום עם ארוחת בוקר עשירה ועיסויים. אחוזת סנדרין ברגבה היא עוד מקום אצילי מענג, שהוא למעשה מתחם של סוויטות יוקרתיות בסטנדרט גבוה במיוחד ובחלקן גם בריכת גלים לטבילה נעימה ומרעננת. האקסטרה פינוק מגיע בספא מצויד בסאונות, חדרי טיפולים ואפילו חמאם טורקי – הזדמנות לחוויה מענגת משותפת.

צימר קפלנד


הבריחה המושלמת – נוף בראשית

דמיינו שמיים זרועים כוכבים, רגיעה טוטאלית, גוונים מהפנטים של כתום וחום המתמזגים יחדיו ושקט. המון שקט. הגעתם למדבר בחוות נחל הרועה באזור שדה בוקר שברמת נגב, ותתכוננו להתאהב. החווה היא חלק מפרויקט 'דרך היין', ומציעה שני צימרים לזוגות, שנבנו בעבודת יד אמנותית תוך התכתבות עם הסביבה המדברית. הסוויטות מאובזרות היטב עד הפרט האחרון עם מיטה זוגית רחבת ידיים, סלון, מטבחון, כולל שוקולדים ומכונת קפה וג'קוזי גדול ומפנק. בחוץ בריכה הפונה אל התפאורה השמימית.

בריחה למדבר


מיני-מון קולינרי

חוויה קולינרית יכולה לשדרג משמעותית את המיני-מון שלכם ואתם מוזמנים לתבל את המיני-מון שלכם בניחוח גסטרונומי שישאיר לכם טעם של עוד. the way inn, הוא מלון בוטיק מרשים בצפת הממוקם ברובע האמנים הססגוני בו חדרי אירוח מעוצבים בצביון העתיק והמיוחד של צפת. הספא במקום כולל גם סאונת אדים ושלל עיסויים, בנוסף יש את מסעדת השף המגישה מנות בסגנונות שונים. עוד באזור יקבי בוטיק, מפעלי גבינה, מסעדות גורמה ועוד.

מוני מון קולינרי בצפת


צימר ידידותי לסביבה

בשנים האחרונות מסתמנת תופעה מעניינת של צימרים בסגנון אקולוגי וגם האוהבים שמחפשים נופש בצביון ירוק ואקולוגי, יוכל ליהנות מהמבחר. בחרנו להציג שני מקומות, האחד דארנא בגליל ביישוב לבון הוא מתחם יפהפה המחבר בעיצוב הפנימי את חיק הטבע. מהסוויטות נשקפים נופים עוצרי נשימה והסוויטות כוללות קמין וג'קוזי מול הרי הגליל וכן בריכת אבן טבעית. המתחם ממוקם בחווה אקולוגית בה ממחזרים את המים האפורים ומשתמשים בהם לצורכי השקיה, עוסקים בגינון וחקלאות אורגנית ואת הביצים שמטילות התרנגולות המסתובבות חופשי – מוגשות לארוחת הבוקר.

דארנא בגליל, צילום: רועי חן

המקום השני, הוא 229 בחד נס. מדובר במתחם יוקרה עם סוויטות פאר, כאשר לכל אחת בריכה אקולוגית. ורק כדי לפנק, לרשותכם בר קפה עשיר במטעמים, ירקות וגבינות בוטיק ומרפסת ממנה תיהנו מהרוח הנעימה ומהאוויר הצלול.

בריכה אקולוגית בצימר

 *התמונות בכתבה באדיבות אתר weekend

כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)