מהן המנות הנבחרות של השף יוגב גבריאל? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

טעימה קולינרית: 5 המנות 'הכי אש' בטרויה

השף יוגב גבריאל מציג לנו את המיטב הקולינרי וגורם לנו ללקק ת'אצבעות

מקום לחגוג
 מה הכי מעניין את האורח הישראלי? נכון. אוכל! אז עזבו את האווירה, התפאורה והעיצוב המהמם של מתחם טרויה, אנחנו באנו לבדוק מה נותנים לנו לאכול...

כשהודענו לשף יוגב גבריאל מ'טרויה' שאנחנו מגיעים ל'טעימה' הוא אמר בנונשלנטיות 'אין בעיה' ומיד הציע שלל מנות, תוספות וסלטים. אז אתגרנו אותו וביקשנו ממנו לבחור רק 5 מנות, שזה בעצם כמו לבקש מאימא לבחור את הילד האהוב עליה יותר מכל... אבל גבריאל עמד במשימה ובחר 5 מנות מובילות וטעימות (!!!) במיוחד:

מנת שפונדרה


מנה 1 – שפונדרה

נתח בשר עסיסי של אסאדו בבישול ארוך במעשנת פחמים, אשר נפרש לרצועות גסות ומוגש על מצע מסבחה ערבית אותנטית, ועם סלט עלים ועגבניות ללא ליבה. כל זה מלווה במאפה פילו דק. טעים וארומטי במיוחד.

בורי עם קציפת לימון


מנה 2 – דג בורי

פילה בורי יושב על מצע חציל על האש וסלט עלי מנגולד ופלפל קלוי. התיבול במנה זו מורכב מעשבי תיבול קצוצים ומוגש עם קציפת לימון כבוש. פצצת טעמים משכרת.


צלע עגל


מנה 3 – צלע עגל

מנה מיוחדת במינה של צלע עגל חלב נקי, אשר מוגש עם פלפל קלוי וקונפי שום. מנה קלאסית מצוינת של נתח משובח שאינו מצריך יותר מידי תוספות. פשוט נפלא.

פינגרס בטטה


מנה 4 – סלט בטטה

סלט בטטה פינגרס הוא למעשה רצועות בטטה פרוסות דק ומטוגנות בשמן עמוק. התוספות לסלט האלוהי הזה הן פטריות טריות, חמוציות, בצל ירוק, גרידת לימון, סילאן ונגיעה של מלח-פלפל. מושלם.

פרגית


מנה 5 – פרגית עם עצם

פרגית צפון אפריקאית עם העצם, שיושבת בנינוחות על מצע פירה וסלט חצילים, אגוזי קשיו, סילאן, לימון ו... את המנה סוגרת טחינה גולמית עולמית.  ככה זה כשאפריקה ואסיה נפגשות באמצע.

לסיכום: חוויה על חושית מעוררת תיאבון


*התמונות הן להמחשה בלבד ובאדיבות מתחם 'טרויה'


כתבות נוספות שיעניינו אותך

זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר