מה מצטלם טוב בחתונה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

'בלי חוקים' - צילומי זוגיות 2018

חוק הצילום היחידי: ללא צילומי שטנץ' ועם הרבה אהבה וכיף

צילום אירועים
אם תשאלו את הצלמת יוליה בורשטיין שחם -  yulia photoart, ׳אין חוקים׳ זה משהו שהיא מאמינה בו ופועלת לפיו, במיוחד שכיום החתונות הן כבר מזמן לא שטנץ' ידוע מראש והטקסים בהן מגוונים - דתיים, אזרחיים, רפורמים - ובפלטפורמה מותאמת אישית

תוסיפו לכך זוגות מעורבים כדוגמת חתן-כלה, חתן-חתן, כלה-כלה ותקבלו סגנונות מגוונים ואווירות חתונה שונות בתכלית. החוק היחידי שקיים אצל בורשטיין הוא החוק שבו בני הזוג חייבים ליהנות מתהליך הצילום, להיות טבעיים ולכייף! חופש הבחירה, מסתבר,  לא צריך לבוא לידי ביטוי רק בטקס הנישואין עצמו, אלא בכל ההתנהלות סביב האירוע, כולל הצילום.

צילום רגעים אינטימיים קטנים
צילומי התארגנות בשחור לבן
צילומים הכי טבעיים שיש


צילומי התארגנות

אחד מרגעי הצילום המרגשים הוא הרגע בו החתן רואה לראשונה את הכלה ביום החתונה. ברגע זה בורשטיין 'נעלמת' ומצלמת מהצד את כל הניואנסינים הקטנים והמרגשים שמצליחים לעבור דרך התמונות בחינניות יוצאת דופן. 

הרגע הזה לא קיים אצל כולם, חלק מהזוגות דווקא מבקשים לוותר על ההפרדה ביום זה ובוחרים להתארגן ולהעביר את היום כולו יחדיו. במקרה זה, 
בורשטיין מצלמת איך החתן מביט 'מהצד' על כל שלבי ההתארגנות: האיפור, סידור השיער ולבישת השמלה.

התגובות והתקשורת הזוגית גם ברגעים אלה יוצרים מצע מצוין לצילומי זוגיות ייחודיים ומרגשים, כולל השלב שבו החתן ניגש לשטוף את הכלים ברקע. אלה פריימים מנצחים, טבעיים ואותנטיים שפשוט מספרים את הסיפור של הזוג.

צילומי זוגיות
צילומי זוגיות בטבע
צילומי זוגיות - אתם הכי יפים כשנוח לכם...
רגעי המנוחה שדל רגע לפני החתונה...


וצילומי זוגיות?


גם זה לא חובה, מסתבר, כפי שמתארת בורשטיין: "באים אליי לפעמים זוגות שלא אוהבים להצטלם, שמספרים לי שהם ממש בורחים ממצלמות, ולכן מעדיפים לוותר על צילומי ההתארגנות והזוגיות. 

"במקרים כאלה אני ממליצה ודי מתעקשת להגיע להכנות, דווקא כשחוששים מהמצלמה. אני מאמינה שצילומי ההתארגנות מהווים מזכרת יפייפיה שבלעדיה הסיפור של יום החתונה אינו שלם, וזאת גם ההזדמנות להתרגל למצלמה".

בורשטיין מוסיפה: "במרבית המקרים, אחרי שעתיים אני כבר הופכת להיות חלק מהמשפחה, וזה הכי כיף לשמוע כלה, שלפני כן חששה שאגיע מוקדם ואלחיץ אותה, אומרת לי בסוף הערב שהיה לה ממש כיף
".

צילומי זוגיות מתבצעים בכל נוף אפשרי, והסוד הוא למצוא את המקומות הכי נוחים וטבעיים של בני הזוג. זה יכול להיות בטבע, בבית הקפה השכונתי, בדירה המשותפת שלהם או סתם ברחוב. הרעיון הוא לשמוע מבני הזוג מהם המקומות האהובים עליהם והיכן הם מרגישים הכי נוח. 

במהלך צילומי הזוגיות בורשטיין נותנת לזוג מרחב להיות אחד עם השני, וגם מכוונת כשצריךבאירוע עצמו בורשטיין לא נוהגת לביים את בני הזוג, אלא מאפשרת להם להיות מרוכזים בשמחה שלהם. התמונות היפות ביותר הן אלה שהזוג אפילו לא הרגיש שהוא מצולם.


פשוט לצלם -מחוות קטנות ומדליקות

צילום חתונה
צילומי אהבה
צילום אישי ונכון
*קרדיט צילום: יוליה פוטוארט

ה'אני מאמין' של בורשטיין: "
החיים מספקים לנו שפע של רגעים קסומים; כל מה שצריך זה להיות ופשוט לתעד אותם".
 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה