איך תיראה שמלת הערב השנה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שיק לשעת ליל: שמלות ערב קלאסיות עם משחקי עיצוב

תשכחו מהפייטים המנצנצים ותכירו את המושג 'פיסול בבד'

שמלות כלה
בעבר המראה של הנשים באירוע היה עמוס בשמלות פייטים שנראו מאוד לא נוחות, בתסרוקות מסובכות לגובה (שלא זזות) ובאיפור שנראה למרחקים... המראה הזה, למזלנו, חלף מן העולם ומאז חל שיפור משמעותי הן בנוחות שמלות הערב והן במראה הכללי

היום, יותר מתמיד, ככל שהמראה טבעי ונקי יותר, כך הוא משדר יותר קלאסה ועידון. שאלנו את שי פרץ, הבעלים של “פיסטאש”, סלון שמלות ערב בת"א, מהן מגמות האופנה העכשוויות בתחום:

“היום שמלת הערב היא עוד פריט בקולקציה של האישה, והיא בהחלט לא 'חד פעמית', ולכן הנטייה היא לבחור בשמלות אלגנטיות וקלאסיות יותר שניתן ללבוש אותן למספר אירועים”, אומר פרץ וממשיך: “הבחירה בקווים נקיים עדיין ייחודית ומהודרת, וזאת בזכות משחקי עיצוב, פיסול בד, שילובי פרחים, שזירה על בד ושילוב אלמנטים נוספים בעבודת יד”, מסכם פרץ.


שמלת ערב עם הדפסים פרחוניים

ההשראה לעיצוב שמלות הערב, מגיעה מכל מקום, ובהתאם לכך העיצובים אינם ‘שבלוניים’. “את ההשראה שלי, אני שואב מכל מה שאני רואה סביבי", משתף פרץ.

צבעים חמים

הצבעוניות של שמלות הערב השנה מתאפיינת בצבעים חמים כגון כתום, אדום ובעיקר ירוק על כל גווניו - גוונים שמחליפים את גווני הצהוב, הניוד והוורוד משנה שעברה: “הצבעים הבולטים ביותר השנה הם הגוונים הטרופיים החיים והנועזים כמו ירוק בקבוק, זהב, כתום, חציל ותכלת פסטלי”, מפרט פרץ.

שמלת ערב בתכלת פסטרולי

אם בעבר טרנד הניגודיות שלט וכלל שילובים של שחור ולבן, אדום וצהוב ועוד - השנה, הצירופים מעודנים יותר וכוללים בעיקר שילובים של זהב עם סגול, ירוק עם תכלת, כתום עם ברונזה וכדומה. בנוסף, הטרנד הכי חם כעת הוא התאמה מלאה בין הפריטים השונים: "הניגודיות נעלמת ואת מקומה תופסת התאמה מושלמת של כל החלקים - מהשמלה, דרך התיק, הנעליים ועד התכשיטים וצבעי השמלות של יתר בנות המשפחה”.

גזרות סקסיות ומסתוריות משהו

הגזרות של שמלות הערב יוצרות משחקי הסתרה וחשיפה באזורים השונים, כגון שמלות קצרות בחלק הקדמי שלהן וארוכות בחלק האחורי, כך שהן חושפות את הרגליים ואת הנעליים. "נשים מעוניינות לחשוף את גופן בצורה מחמיאה ואלגנטית, עם נגיעה טרנדית ועכשווית”, מסביר פרץ. “הגזרות של היום מדגישות יותר את קימורי הגוף, המותניים והדקולטה ומותאמות אישית ללקוחה, לאופי שלה, לגיל שלה, לגזרת הגוף שלה ולהעדפות שלה”.

שמלת ערב עם משחקי אורכים

גם גזרת המחשופים השתנתה ואת מקומו של המחשוף בגזרת משולשים תפסה גזרת מחשוף עגול יותר בדומה לקו של חזייה. “למרות שעל פניו המחשופים מעוגלים ורכים יותר, המשחק האמתי הוא דווקא בחלק המחבר את בית השחי לחזה ולכתף, שבא לידי ביטוי בפיסולים וקלאפות שונות בעבודת יד כמו פרחים. שם גם ניכרת האמנות האמתית של המעצב”, הוא אומר.

בד ונוחות מקסימלית

מסתבר שהנשים היום יודעות בדיוק מה נוח להן והן לא מתפשרות בקלות על איכות בד השמלה שלהן. חשוב להן כי שמלות הערב תהיינה נוחות מאוד. ההעדפה, על פי פרץ, היא לבד נופל ומלטף כמו משי פראי, שהוא אחד מהבדים הנעימים והיפים ביותר היום, והמגמה היא לבחור בבדים בעלי הדפסים על משי ולא על פוליאסטר, בדים עם חיתוכי לייזר מיוחדים ואפילו בדי תלת מימד, שללא ספק מושכים את העין.

נוחות מקסימלית

 פיסטאש

קרדיט תמונות: פיסטאש, דיזנגוף 213


כתבות נוספות שיעניינו אותך

צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)