איך מארגנים אירוע חברה? מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

אירועי חברה - עושים בהצלחה או לא עושים בכלל

איך מקיימים אירוע חברה נוח, נעים ויעיל? כל מה שצריך לדעת על הפקת אירועים לעובדי חברה

מקום לחגוג
אירועי חברה הם חלק בלתי נפרד מהתנהלות העסק, וקיומם משפיע על תחושת העובדים, גיבושם, תפיסתם את העסק והחיבור האישי למקום העבודה

כדי לבחור מקום מתאים לקיום אירוע חברה, צריך להתחשב בחתך הגילאים של העובדים, בתחומי העניין המשותפים, בגודל הצוות ועוד. בהתאם לכך יש לבחור מקום שנותן מענה לכל הנקודות החשובות...

אירועי חברה

אירועי חברה מוצלחים הם אירועים שבהם משתלבים שני אלמנטים עיקריים: האחד, חיזוק קשרים חברתיים בין העובדים, והשני - חיזוק המוטיבציה והקשר לחברה ולמותג. כדי לממש את קיום שני האלמנטים הללו, יש צורך בפעילות חברתית מהנה שתדגיש פעילות חווייתית ושיתוף פעולה, ובמקביל תחשוף בפני העובדים היבטים או מידע חדש על החברה/המותג.

מינגלינג באירוע חברה

חשוב מאוד להתאים את הפעילות לאופי הקהל ולשלב גם קולינריה באירוע (אוכל תמיד עובד). אחת האפשרויות היא מופע סטנד אפ הכולל מידע מקדים על החברה ואנשי הצוות, ארוחה קלילה וקריוקי או משחקי חברה אתגריים הדורשים שיתוף פעולה צוותי ועוד.

אירועי חברה מוצלחים מתקיימים במיקום נוח עם חנייה ובשעה ללא פקקים ומספיקים "לנשום" לאחר יום עבודה. בהתרחשות האירוע ניתן לחלק תעודות הוקרה ולשבח עובדים מצטיינים ואף להציג עובדים חדשים בחברה.


שיתוף פעולה באירוע חברה

תכננו את האירוע שלכם בקפידה והקפידו על פעילות שמתאימה לכולם, גם למבוגרים שבחבורה!


כתבות נוספות שיעניינו אותך

N.B.O חליפות חתן (צילום: באדיבות המקום)
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
ווירוס הקורונה: האם לבטל אירועים? ומה חשוב לדעת כדי להימנע מכך, המדריך לתכנון חתונה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
חתונת קונספט קורונה – זה כאן ועכשיו והכי שווה שיש!, הפקת אירוע
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
פעם היה פה שמח: שמלות וינטג'יות הכי 2020 שיש, שמלות כלה
ואלי אירועים וכנסים (צילום: באדיבות וואלי אירועים וכנסים)