איך נראית שמלת הכלה של ברטה ב- 2018? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

המעצבת ברטה מציגה: שמלות כלה 2018

אופנת 'גלאם' בצבעי פנינה, שנהב ושמפניה

שמלות כלה
הקולקציה החדשה של ברטה מרגשת אותנו מאוד ויש בה משחקי בדים מחורזים, שילובים רבים של בדים מנצנצים, גזרות מחמיאות בחיתוכים מודרניים והקפדה על הדיטיילים הקטנים ביותר - כיאה לה! אבל מה בכל זאת מאפיין את קולקציית 2018? נועזות!

בקולקציית 2018 ברטה מציגה עיצובים נועזים בכל אמת מידה, הן מבחינת שילובי הבדים הלא קונבנציונליים והן מבחינת הגזרות. מורכבות העיצובים וטכניקות העיצוב הן בבחינת 'צעד קדימה', וזה כשלעצמו מעורר השתאות.

צבעי השמלות חמים, בגווני הניוד, שמפניה ושנהב, והם מגיעים בבדים הכוללים תחרות מסורתיות עם שילובי בדים חדשניים, חריזה ואבנים שיוצרים יחדיו מראה גלאם נוצץ.

שמלת כלה מיני

שמלת כלה עם מחשוף וי עמוק
שמלת כלה שקפקפה
שמלת כלה בקו הגוף עם שובל קצר
שמלת כלה מבד שקוף בעל טקסטורה

מבחינת גזרות, יש שימוש הן בגזרות של A-line והן בגזרות צמודות לגוף, כאשר רבות מהשמלות הן בעלות חתך נמוך במפתח החזה וגב פתוח. באופן כללי, נראה כי שמלות הכלה שבהן נעשה שימוש רחב בבדים פשוטים יותר דוגמת שיפונים וסאטנים הופכות לנחלת העבר ושמלות הגלאם האיכותיות תופסות את מקומן.

שמלת כלה כתפיות

שמלת כלה עם מחשוף בגב
שמלת כלה שכבות

הקולקציה החדשה של ברטה הוצגה לראשונה בשבוע האופנה לכלות בניו יורק באביב האחרון, והתקבלה באהבה רבה ובפרגון מקיר לקיר מצד כל עורכי האופנה והבלוגרים הנחשבים. הקולקציה של ברטה ותצוגת האופנה שהציגה במלון הפלאזה הוכתרו לקו הכלות החדש המסעיר ביותר שהוצג בניו יורק.

חנות הדגל של ברטה בישראל היא למעשה הראשונה בעולם להציג את קולקציית 2018, כאשר רק בעוד מספר חודשים תגיע הקולקציה ליתר 120 החנויות שלה ברחבי העולם.


שמלת כלה תחרה

שמלת כלה עם מותן גבוהה
שמלת כלה סטרפלס
שמלת כלה קולר צמודה

צילום: דודי חסון


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה