חתונת קיץ: טיפים ורעיונות לחתונה המושלמת- מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חתונת קיץ – כך תארגנו את החתונה הקיצית המושלמת

חתונת קיץ פופולרית מאוד בארצות הקטנטונת - תוכלו לקיים אותה באחד מלילות הקיץ החמימים, או בשישי צהריים בתנאי שתדאגו למאוררים ורשתות צל כמובן. אז איך מארגנים את חתונת הקיץ המושלמת?

הפקת אירוע

יש שיאמרו שהיא מוגזמת, יש שיאמרו שהיא לוהטת מידי, יש שיאמרו שהיא הכי נכונה, אין ספק שחתונת קיץ היא נושא שנוי במחלוקת מאז ומתמיד. בישראל החמה והלוהטת, חתונות קיץ יכולות להיות סיוט מתמשך, בגלל הסכנה שתמצאו את עצמכם מתהלכים בתוך שלולית זיעה, או טקס יפהפה ומשמח שבו השמש נעימה, הבריזה טובה, השמלות הקיציות פורחות, הפרחים מלבלבים, והצמחייה טבעית. כל אלו יכולים להתחבר לכדי טקס נישואים מרגש ויפהפה, שלא יהיה בו צורך לאף פלאש-פוטו-רצח שיהרוס לכן את התמונות שאחרי זה יישארו איתכן כמזכרת לכל החיים.

 חתונת קיץ – כך תארגנו את החתונה הקיצית המושלמת, הפקת אירוע, 1

צילום: שאטרסטוק

עיצוב

אז כמובן, כשאומרים חתונת קיץ, הדבר הראשון שעולה לראש הוא העיצוב. כל כך הרבה אופציות, נושאים, תמות, ובעיקר בחירות. אנחנו כאן כדי להעלות כמה רעיונות ראשוניים שאולי יפיחו בכן השראה להמשך:

חתונת קיץ סטייל הבאנו ביכורים – חג שבועות כבר מאחורינו, אבל אין דבר בלחגוג חתונה סטייל חג הקציר, שבה אם לא לבן, אז לאורחים מותר ללבוש את כל גווני קשת הבז׳: קרם, צבע חול, צבע שיבולים וכו׳, קוד הלבוש הוא פשתן בלבד, וסידורי הפרחים על השולחנות יורכבו מפרחי בר עדינים, פרחים מיובשים. אם תמצאו גן אירועים שיארח את הסעודה מרכזית בינות עצים ארצישראליים, עם מיטב מאכלי גבינות – ניצחתן את הקונספט.

חתונת קיץ אורבנית על גג העולם – דמיינו את זה, גג תל אביבי קלאסי, שעות אחר הצהריים לקראת שקיעה, בריזת הים המלטפת, אורות הגרינלדות מנצנצים על רקע שמיים בשעת ערביים. האווירה תל אביבית, אורבנית וצעירה, הטקס הופך מרגש על רקע גורדי השחקים שמסביב. אין יותר פשוט ומהמם מזה. 

חתונת פסטיבל אה לה קואצ׳לה – קליפורניה פינת אינדינגב, אנחנו כאן. הקיץ הוא זמן מצוין להיזכר ברוח הנעורים החופשית של וודסטוק, פסטיבל ההיפים מהסיקסטיז, שיכול להפיח רוח חיים בכל הדודות והסבתות שתזמינו למאורע. במסגרת חתונת קיץ בסגנון פסטיבל האירוע יהיה בגן אירועים ורצוי כזה שיש בו אוהל חגיגות, העיצוב יהיה חצי בוהיימייני, עם שטיחים פרסיים, חופת עץ, דגלים צבעוניים, שמיכות קרושה צבעוניות, סידורי פרחים עם שלל חמניות וחרציות, תאורת נייר ושלל בדים טבעיים.

חתונת קיץ – כך תארגנו את החתונה הקיצית המושלמת, הפקת אירוע, 2

צילום: שאטרסטוק

אטרקציות

ארטיקים מרעננים – מתחתנות על הים? מצאנו לכם את הפתרון המושלם לריענון כל האורחים שלכם, מטף ועד זקן, אף אחד לא יתנגד לסוכר של ארטיק קרח מרענן ביום שמש חמים על המים.

משקאות צוננים – על שולחן הקייטרינג/משקאות ניתן להניח דליי קרח עם משקאות מוכנים, כולל מיצים מרעננים, קוקטיילים קיציים, עמדת ברד וכו׳

עמדת כובעים ומניפות – בחרתן לערוך את החתונה בגן אירועים, ליד הים, על גג העולם? כדאי שתספקו לאורחים שלכן עמדת התמגנות מהחום והשמש, עם כובעים ומניפות בסטייל החתונה שלכן. בחתונה בוהיימיינית אל תדלגו על כובעי קש ומניפות עץ, בחתונה אורבנית גם כובעי טמבל עם הדפס מצחיק יעשו את העבודה.

מסיבת בריכה – הקיץ בא והבריכה היא האופציה המושלמת לחתונה שכולם נהנים ממנה. לטקס לא ממלכתי, צעיר ופרשי, אפשר לבחור שהאטרקציה הראשית תהיה בריכה ולעודד את האורחים להגיע עם בגד ים מתחת לטוקסידו. אל תשכחו מתנפחים וכפכפים.

עמדת תמונות מושקעת – רעיון שמתאים לחתונה בכל זמן בשנה, אבל בקיץ אפשר לעשותו יפהפה במיוחד עם קיר פרחים. אל תפסחו על הרעיון של לספק לאורחים שלכם מצלמות פילם חד פעמיות או מצלמות פולרואיד כדי לקבל תמונות אותנטיות של האירוע.

איפה מתחתנים?

אז אחרי שהפחנו בכן השראה בלי שהייתן צריכות להיכנס לפינטרסט, כדאי שתמצאו את המקום המושלם שיכיל את כל הבקשות המיוחדות שלכן לחתונת הקיץ המושלמת:

חתונת קיץ – כך תארגנו את החתונה הקיצית המושלמת, הפקת אירוע, 3

צילום: שאטרסטוק

נאמוס Nammos

מה יותר קיץ ישראלי מאשר הכנרת, עם קריצה לגיחה ליוון? אם תמיד חלמתן להתחתן על שפת המים, מתחם האירועים נאמוס יאפשר לכן בדיוק את זה, בין אם אתן מעוניינות בחתונת בוטיק אינטימית או חתונה גדולה של עד 500 אורחים, בנאמוס תוכלו לערוך חתונה תחת כיפת השמיים באווירת חוף יווני ייחודית.

נאמוס  Nammos, טבריה. 04-6364955

חתונת קיץ – כך תארגנו את החתונה הקיצית המושלמת, הפקת אירוע, 4

צילום: נאמוס

צל החורש

אז הקסמנו אתכן על חתונה קסומה ביער, נדלקתן על הרעיון הפסטורלי והטבעי, ועל עיצוב בסגנון חג הקציר? צל החורש הוא גן אירועים בלב אזור השרון שמוקף בחורש טבעי ומספק כל כך הרבה אופציות לאירוח, עם אולם במבנה זכוכית מודולרי שמאפשר אירוח תחת כיפת השמיים וגם אירוח סגור ומחומם בחורף, בריכת קיץ, וגם מקום לחופה וסעודה בחוץ.

צל החורש, בית ברל. 053-5984006

חתונת קיץ – כך תארגנו את החתונה הקיצית המושלמת, הפקת אירוע, 5

צילום: צל החורש

חתונה אורבנית ב- Ray מקום לאירועים

באיזור התעשייתי של תל אביב יושב לו אולם האירועים RAY שיושב על פני 1300 מ״ר מעוצבים למשעי בסגנון אירופאי וקלאסי. אם חלמתן על אירוע תל אביבי, אורבני, שיקי ועדיין נעים ומזמין, כנראה שריי זה אולם האירועים שלכן. עם חצר רחבה בכניסה למקום, שירות מעולה ומטבח בניצוחו של השף יונתן רושפלד, אין מה לטעות.

Ray מקום לאירועים, שלבים 14, תל אביב. 053-9368540

חתונת קיץ – כך תארגנו את החתונה הקיצית המושלמת, הפקת אירוע, 6

צילום: RAY


הספקים שלנו

גן אירועים - צל החורש
אולם אירועים - Ray מקום לאירועים

כתבות נוספות שיעניינו אותך

אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות