מחפשים גן אירועים בשרון? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

3 גני אירועים בשרון עם הרבה 'ירוק' בעיניים

השילוב האולטימטיבי בין מיקום, נוף ומרחב: גני אירועים בשרון - חלק א'

מקום לחגוג
עונת החתונות החלה ואין כמו לחגוג את השמחה בגן אירועים באזור השרון, למה? כי המיקום אידיאלי (לא מרכז ולא צפון - אי שם באמצע), המרחבים הפתוחים והנרחבים שמאפיינים את האזור, הפריחה הירוקה והאוויר הנעים ובעיקר הגנים המעוצבים והמסוגננים שתמצאו פה

אז הכנו לכם נבחרת של 3 גני אירועים בשרון שחשבנו שכדאי לכם להכיר

הקיו Q - ממוקם בגליל ים (הרצליה) ואידיאלי לאירועי קיץ, כיוון שזוהי העונה בה הגן פורח ומלבלב. ברחבי הגינה ניתן לארח עד 800 איש, באווירה פסטורלית ודקות ספורות מתל-אביב. הגן תוכנן כך שיהווה לוקיישן מתאים לכל שלב ושלב באירוע - החל מקבלת הפנים, דרך חופה, וכלה בארוחת הערב - הנערכים כולם תחת כיפת שמיים ולאור נצנוץ הכוכבים.

חופה ב- Q

האווירה ב- Q

גן ירק - קיו

אלכסנדר -
בסמוך לשמורת נחל אלכסנדר, בין שדות ירוקים ופרדסים מלבלבים, שוכן גן האירועים אלכסנדר. בלב לבם של שדות עמק חפר, בין עצי הדר ריחניים ועם אופק פתוח ובריזה המגיעה מהים. גן אלכסנדר הוא מתחם טבעי ואינטימי, שבו תיהנו מאירוע חד-פעמי ומחוויה ייחודית ומרגשת. העיצוב שלו יוקרתי ונאה אך לא קר ומסחרי אלא עיצוב חם ומיוחד.

החופה באלכסנדר

אלכסנדר


הגינה הירוקה באלכסנדר

אגדת דשא -
האחוזה היא מבנה עתיק ומיוחד, השוכן על גבעה בין פרדסים, מאז תחילת שנות ה-20 של המאה הקודמת, בפרדס חנה כרכור. המתחם מתפרש על פני שטח עצום של כ-23 דונם, והחלוקה המיוחדת של החלל לגן ולאולם מאפשרת ליצור אירוע בכל סדר גודל. בגן תוכלו למצוא פינות חמד קסומות, סגנון אלגנטי, אווירה אינטימית ותחושה משפחתית.

אגדת דשא

מקום מזמין - אגדת דשא


עיצוב שולחן באגדת דשא
*התמונות באדיבות גני האירועים המשתתפים בכתבה


כתבות נוספות שיעניינו אותך

משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן