חשבתם על קייטרינג צמחוני? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

הכי טבעי שיש: קייטרינג בצפון

קייטרינג 'גפנים' מציג תפריט צמחוני ותפריט טבעוני

קייטרינג ובר

קייטרינג צמחוני או טבעוני מתאים לכל חתונה, ובניגוד למה שנדמה הוא עשיר וצבעוני במיוחד ואפילו האורחים 'הבשריים' מתאהבים בו...

תפריט צמחוני מאפשר משחק רב של יצירתיות וצבעוניות באוכל.ב'גפנים' הוא מוגש באופן אותנטי ומוקפד בבופה המשלב בישול ביתי ושימוש בחומרי גלם עונתיים וטריים בלבד.

התפריט כולל סלטים טריים ומגוונים, לחמים וממרחים, מאפים, מרקים, תבשילים, פשטידות, לביבות וממולאים, מאכלי דגים ומאכלים מארצות הבלקן ושפע של פירות העונה, ריבות, עוגות וקינוחים.

קייטרינג גפנים

אז אם אתם מתלבטים, כדאי שתדעו שהמטבח הצמחוני בהחלט מתאים לכל אורח בכל גיל, והתפריט מתחשב גם בצרכים ובקשות מיוחדות של סוג הטבעוניות - ללא גלוטן, מלח או סוכר.

"אורחים שלא יכולים בלי בשר מופתעים בכל פעם לטובה ומגלים את סוד האושר והגיוון שאפשר למצוא באוכל צמחוני-טבעוני", אומרים ב'גפנים'. "אנו משלבים מנות בעלות טקסטורה ותיבול שמזכירות מנות בשריות, וכן מנות חמות ומשביעות שנותנות את המענה החלופי לבשר".

קייטרינג צמחוני

בהמשך לטרנד שתומך בחקלאות ישירה, מנות 'מהחווה אל הצלחת', ללא חומרים משמרים ובשימוש מופחת בבשר ושומן, עונות על הצורך.

תפריט טבעוני

המטבח הטבעוני כולל מנות ללא גבינות וביצים ובו מגוון רחב של מנות מיוחדות ולא שגרתיות כגון: סטייק חציל, לביבות בטטה/ירקות שורש, לזניה ירקות, פלאפל, קציצות שקדים ברוטב טחינה, מאפה ארמני עם תרד בר, מעדן חלבה וגרעינים, טרפלס צ׳ילי שוקולד וקרמבל חם של תפוחי עץ וסלק.

קייטרינג עם אסתטיקה

בשנים האחרונות קייטרינג צמחוני-טבעוני נעשה מאוד פופולרי, ואחוז החתונות הטבעוניות/צמחוניות וגם חלביות עלה משמעותית, מתוך מגמה עולמית של הפחתה בשימוש בבשר, מודעות בריאותית ותפיסה עקרונית של שמירת על איכות הטבע.

הטיפים של 'גפנים'

טיפ 1 לזוגות השוקלים תפריט צמחוני/טבעוני/חלבי - אל תחששו לעשות זאת. אנשים שבויים בתוך הקונספט המוכר והידוע וברגע שהם נחשפים לעושר, למגוון ולצבעוניות הם מתלהבים כפליים.

מגוון רחב של אפשרויות

טיפ 2 - רצוי וכדאי לשלב מנות דגים בתפריט כמענה לאלו שמורגלים לאכול בשר.

טיפ 3 - קונספט חדש הנקרא 'אירועי מעדניות' - מדובר בדוכנים צבעוניים המציעים מעדנייה צמחונית, חלבית, דגים ובכל מעדנייה מספר מנות. השימוש במעדניות נותן לאירוע אופי חופשי יותר, אוירה של שוק ססגוני ומרהיב ומלא בכל טוב. מתאים לאירוע זורם וצעיר.   

 
*התמונות באדיבות 'גפנים'

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)