שמלת כלה משתלמת - תרתי משמע - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

אאוטלט שמלות כלה: זה משתלם!

אתר מתחתנים מציג: חיסכון של כ-70% במחיר שמלת כלה

שמלות כלה

שמלת כלה משתייכת למדרג ההוצאות הגבוהות לחתונה, וזאת למרות היותה 'חד פעמית'. אין ספק שחלקה באירוע חשוב; השאלה האם היא חייבת לעלות כל כך הרבה? לא בהכרח

עדי סלע מאאוטלט מעצבים שמלות כלה וערב מספרת כי מטרתה העיקרית היא להפוך את שמלות המעצבים למוצר שמתאים לכל כיס ולכל כלה: "באאוטלט מוצעות שמלות כלה של טובי המעצבים בארץ, מכל הסגנונות ובכל המידות. בנוסף, אנחנו מבצעים תיקונים והתאמות לפי דרישת הכלה. הכלה חוסכת כ-70% בעלויות ויוצאת עם שמלת כלה של מעצבים".

שמלת כלה עם שסע נדיב

שמלת כלה קלוש עם הדגשת מותן

דגמים ישנים או חדשים?

גם וגם. קיימים דגמים חדישים של קולקציה אחרונה שיצאה אצל המעצבים השונים. ברוב המקרים ניתן למצוא שמלות דומות ואפילו זהות אצל המעצבים עצמם בסטודיו במחירים גבוהים הרבה יותר. לפי סלע, השמלות המוצעות נשלחות לניקוי יבש, מה שהופך אותן לחדשות לגמרי.

שמלת כלה תחרה

אז מה תמצאו באאוטלט ומדוע כדאי לקנות בו?

מבחר גדול מאוד של שמלות (מעל 300 דגמים בתצוגה); לכל שמלה אפשר להוסיף שרוולים, תחרות, גימורים או שיבוץ אבנים, ובכך לשנות את השמלה הקיימת לשמלה אחרת לגמרי.

"שמלות כלה שנמכרות באאוטלט אינן שונות במאום משמלות כלה אחרות", אומרת סלע. "הן מעוצבות על ידי טובי המעצבים ועשויות מהבדים הכי מובחרים. גם באאוטלט ניתן למצוא שמלות כלה שכוללות פנינים, חרוזים ותחרות ששובצו בעבודת יד במשך שעות. במקרה הצורך, התיקונים מבוצעים במקום על ידי מעצבת ותופרת בעלת 15 שנות ניסיון.

"המחיר אטרקטיבי ביותר. אין הגיון להשכיר שמלה יקרה עבור ערב אחד, חשוב ככל שיהיה. באאוטלט מחירי שמלות הכלה הם אחידים ואין סיכוי ששתי כלות ישלמו מחיר שונה על אותה שמלה".

שמלת כלה גב חשוף

שמלת כלה עם שובל קצר

והמחיר?

מחירי שמלות הכלה באאוטלט של עדי נעים בין 500 ל-2,500 ש"ח; בתחום שמלות הכלה מחירים אלו נחשבים לנמוכים, הוגנים ואטרקטיביים במיוחד. שמלת כלה של מעצב עולה אלפי שקלים יותר, ולכן החיסכון הכלכלי פה הוא ענק.

אאוטלט שמלת כלה

את השמלות היפיפיות ניתן להשיג באאוטלט של עדי סלע ברחוב שדרות ההסתדרות 177, חוצות המפרץ, חיפה.


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)