רוצים מגנטים מקוריים לחתונה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

איך תהפכו את המגנטים בחתונה שלכם למקוריים?

מגנטים לחתונה לא חייבים להיות מלבניים ושבלוניים. כל מה שחשוב לדעת על עיצוב מגנטים לאורחים שלכם

צילום אירועים
חשבתם שהמקוריות של החתונה שלכם נגמרת בבחירת המקום, באופן הכניסה שלכם לאולם, או בהפתעות השונות שהכנתם לאורחים? למה שלא תעצבו גם את המגנטים שהאורחים ייקחו איתם למזכרת, כך שהם לא ישכחו את החתונה שלכם עוד הרבה מאוד זמן?

כל זוג רוצה שהחתונה שלו תהיה המיוחדת והמקורית ביותר, ומשקיע בכך מחשבה רבה ותכנון מוקפד. אם בחרתם להפיק את החתונה שלכם בקונספט מסוים, אם בחרתם באלמנט אחד או שניים שיפתיע את האורחים ויאפיין אתכם, או אם בחרתם במיתוג החתונה כולה, אתם בדרך הנכונה לאירוע ייחודי ובלתי נשכח!

מגנטים לחתונה - הכי מקורי

אמרו פעם ש"אלוהים נמצא בפרטים הקטנים", ואכן, ככל שתקפידו בדברים הקטנים, כך התמונה הגדולה תהיה מרשימה יותר. זה נכון לגבי הכל ובטח לגבי מגנטים לחתונה, שאיתם ילכו האורחים הביתה בסוף היום.

מגנטים לחתונה לא חייבים להיות מלבניים ושבלוניים. אפילו כאן, אתם יכולים ליצור לעצמכם שפה ייחודית משלכם שתבוא לידי ביטוי בעיצוב המגנט עצמו. תוכלו לבחור במגנטים מינימליסטיים, עם או בלי מסגרת, עם או בלי תאריך החתונה ו/או כיתוב, או במגנטים מעוצבים במיוחד - החל מבחירה של מסגרת שונה וייחודית (פרחים, פרפרים, לבבות וכו') ועד אפקטים משתנים (למשל, פרצוף שלכם מחייך, מסגרת פנים עם אוזניים ועוד ועוד).

חשבו על כך שהאורחים שלכם יצטלמו בספונטניות, כשהם מפזזים על רחבת הריקודים ויקבלו תמונה ממגנטת עם מסגרת שמיישרת קו עם הסגנון העיצובי של האירוע כולו, עם כיתוב שלכם ולבחירתכם ואולי אפילו "לוגו" של עצמכם. כן. כן...

מגנטים לחתונה- לבחור נכון

רוב צלמי המגנטים לחתונות כוללים בעסקה גם שירות גרפיקה לעיצוב המגנטים. ודאו שהחברה או הצלם שבו בחרתם אכן מציעים שירות כזה, לרוב ללא תוספת תשלום, או בתשלום סמלי.

בדקו מהן האפשרויות העיצוביות העומדות בפניכם - האם אתם יכולים לבחור עיצוב מתוך "בנק" עיצובים קיימים, האם אתם יכולים להביא עיצוב מוכן משלכם, או שאולי הצלם יעמיד לרשותכם מעצב/ת גרפי/ת שיעצבו את המגנטים בהתאם לאופי שלכם ולמה שאתם אוהבים.

בעיצוב המגנטים תוכלו לבחור מסגרת, תוכלו להחליט אם לכתוב משהו, לצרף אייקון אחד זהה לכולם (בדומה לאייקונים בפייסבוק שניתן "להדביק" על התמונות), לצרף אייקונים שונים ובכלל - לאפשר לאורחים שלכם לבחור בעצמם את העיצוב. הכל אפשרי וגם השמיים הם לא הגבול...

אל תחכו עם בחירת צלם המגנטים לחתונה עד לרגע האחרון, בטח לא אם אתם רוצים לעצב את המגנטים באופן מיוחד. זכרו שעיצובים כאלו לוקחים זמן, הן מבחינת ההחלטה על העיצוב והן מבחינת זמן העבודה. ככל שתקדימו, כך יישאר לכם יותר זמן לחשוב, להמציא ולבצע שינויים.

המזכרת שנשארת

ובכל מקרה, לא משנה איך אתם בוחרים לעצב את המגנטים לחתונה שלכם, בדקו היטב את איכות המצלמה, הדיו והנייר, בחנו את הניסיון של הצלם ואל תסגרו עד שתדעו מה בדיוק כוללת הצעת המחיר שקיבלתם, מהם ההתוויות, מהם הסכומים, לוחות הזמנים והאפשרויות. דאגו לקבל את כל התנאים המפורטים בכתב, לרבות סגנון העיצוב ומספר המגנטים המקסימאלי לכל אורח.

קרדיט תמונות: thinkstockphotos

כתבות נוספות שיעניינו אותך

ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה