איך לבחור לימוזינה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

לימוזינות לחתונה - לא רק פוזה

פעם האבירים הגיעו רכובים על סוס לבן, אבל היום אנחנו מעדיפות לראות את האביר שלנו מגיע בלימוזינה מהודרת

הפקת אירוע
נסיעה בלימוזינה מפוארת היא לא דבר חדש. למעשה, מקורן של הלימוזינות הן במחוז לימוזן בצרפת של שנות ה-20 (מכאן גם שמן). אז הכוונה הייתה לתאר רכב מפואר, שהחליף את הכרכרה ובו החלק של הנוסעים היה מופרד מהחלק של הנהג. רק בשנות ה-60, השתדרגו הלימוזינות והפכו לשם נרדף לפאר, עושר ועוצמה

זה היה רק עניין של זמן עד שרכב הפאר הזה ישמש גם חתן וכלה בדרכם ליום החשוב בחייהם. בתחילה ייחסו את הבחירה לימוזינה לחתונה, כחלק מסמלי החתונה בעלי המשמעות ובחרו ברכב זה על מנת לפתוח את חייהם המשותפים עם עושר ותענוגות החיים, שינבאו על המשך הדרך.

המשמעות קצת נעלמה עם השנים, אם כי היא עדיין קיימת, ולימוזינות לחתונה משמשות חתנים וכלות שמעוניינים בפתרון פרקטי לנסיעה בכבישים העמוסים של מדינת ישראל, ביום הלחוץ גם ככה, יחד עם אלמנט נוסף שייתן להם את התחושה המלכותית שמלווה את היום הזה.

לימוזינה - 'הסוס הלבן' המודרני


אתם כחתן וכלה, טרחתם חודשים רבים כדי שהערב הזה יהיה הערב המיוחד ביותר בחייכם. דאגתם לכל פרט - מבחירת המקום, דרך בחירת המנות ועד למזכרות שייקחו איתם האורחים. הכניסה שלכם לאולם, או לגן האירועים, שבו ימתינו לכם האנשים הקרובים והאהובים שלכם, היא יריית הפתיחה של הערב. העיניים נשואות אליכם והדרך בה תכנסו, תותיר רושם רב הרבה אחרי שהאורחים יעזבו את האולם.

פינוקים בלימוזינה


מעבר למראה המפואר, שמשלים לבטח את האווירה היוקרתית שטרחתם כל כך ליצור בחתונה, לימוזינות לחתונה הן הפתרון הנוח והאולטימטיבי ביותר לרכב שבו תיסעו ממקום למקום. הן מרווחות מבפנים, כך שאתם והמלווים שלכם, לא תצטרכו להידחק במושב האחורי של מכונית פרטית רגילה ואף אחד לא ישב על שמלת הכלה. 

בנוסף, יש נהג מקצועי שמסיע אתכם, כך שאתם יכולים להוריד מהעומס את הפקקים, התנועה של הכבישים וזמן הנסיעה. חוץ מזה, שזה יאפשר לחברים שלכם לשתות, בלי לדאוג. ואם כבר מדברים על שתיה, בזמן שהנהג יסיע אתכם, ממש כמו בני אצולה אל פתח האולם, תוכלו אתם ליהנות משלל פינוקים שיחכו לכם בפנים - שמפניה, שוקולדים, תותים ועוד מגוון הפתעות, בהתאם לבקשותיכם ולמה שסגרתם מראש עם חברת הלימוזינות.

מגוון סוגי לימוזינות

מגוון הלימוזינות לחתונה גדול ומציע סוגים שונים של רכבי לימוזין, כך שאתם יכולים לבחור את גודל הלימוזינה שמתאים לצרכיכם, את הצבע שישלים את הקונספט הכללי של החתונה שלכם, את הפינוקים שיוגשו לכם ואפילו את המוזיקה שתתנגן במהלך הנסיעה.

החוויה של נסיעה בלימוזינה, היא חוויה מהנה ובלתי נשכחת. אל תשכחו לכלול ברשימת המלווים גם את צוות הצילום, והכי חשוב: אל תשכחו לנצל את הנסיעה המפנקת למנוחה ולרגיעה, שניה לפני שמתחילה המסיבה הגדולה.

 *קרדיט תמונות: thinkstockphotos

כתבות נוספות שיעניינו אותך

בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל