הדרך לבחור צלם מגנטים - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

איך בוחרים צלם מגנטים לחתונה?

על מזכרת לחיים לא כדאי להתפשר - לכן חשוב לדעת על מה לשים דגש בבחירת צלם מגנטים

צילום אירועים
אם עד לפני כעשור המתנו בסבלנות לתמונות החתונה והתענגנו על זיכרונות מרגעי השמחה תוך כדי דפדוף באלבומים, הרי שהיום אנחנו מצלמים את עצמנו, מקבלים כמעט ב"לייב" את התמונות בווטסאפ ובפייסבוק. כחלק מתרבות האינסטנט הזו התפתחה גם תרבות צילומי המגנטים לחתונה

בעבר, האורחים שכיבדו אותנו ושמחו בשמחתנו, קיבלו רק לעיתים רחוקות עותק מהתמונות שלהם באירוע, בעיקר אם הם קרובים מדרגה ראשונה, הרי שהיום, בזכות הטלפונים הסלולאריים, כל אורח יכול להצטלם בספונטניות, באיזו פוזה ועם מי שבא לו.

אלבום תמונות

תפקידו של צלם המגנטים בחתונה הוא להסתובב בין החוגגים ולתפוס אותם רוקדים, משתעשעים ונהנים, כמעט מבלי שירגישו בו, מה שהופך את הצילום לאותנטי ואת התמונה למשמחת גם הרבה מאוד זמן אחרי.

החוגגים מצדם, יכולים לשמור על החוויה הספונטנית, לקבל את התמונה עוד לפני שתוגש המנה הבאה לשולחן ולתלות אותה למזכרת נצחית על דלת המקרר בביתם. כדי שהמגנטים מהחתונה שלכם יהיו ייחודיים ושונים, תוכלו לבחור מסגרת, כיתוב ומאפיינים נוספים שיזכירו לכולם כמה כיף היה להם.

אז איך לבחור צלם מגנטים לחתונה?

כמו בכל בחירת ספק אחר לאירוע הגדול של חייכם, יש חשיבות רבה לבחירת צלם המגנטים. מכיוון שבסופו של דבר, התמונות האלו הם שילכו עם האורחים הביתה והם מה שיישאר למזכרת, חשוב לא להקל ראש בבחירת הצלם ולא להתפשר.

השוק מוצף היום בצלמים פרטיים ובחברות המציעות שירותי צילום מגנטים לחתונות, ולא בהכרח לכולם יש את הניסיון, הידע והציוד המתאים. לפני שאתם סוגרים עם צלם מגנטים לחתונה שלכם, ודאו שיש לו ידע נרחב בתחום, בקשו לראות תמונות שצילם באירועים אחרים, בקשו לדבר עם לקוחות שבחרו בו לצלם בחתונה שלהם, ודאו שהציוד שבו הוא משתמש הוא ציוד חדיש, שהדיו מקורי, שהנייר איכותי, שיש למינציה למגנטים ושיש לו ידע בגרפיקה.

סלפי מישהו?

אל תתביישו לבקש שיצלם אתכם, קחו אתכם את המגנט, תלו אותו ובדקו עד כמה חזק המגנט, כמה זמן הוא מחזיק מעמד והאם הוא דהה, או התקפל. זו הדרך הטובה ביותר שבה תוכלו להבטיח שהאורחים שלכם יקבלו מגנטים איכותיים שיישארו להם זמן רב.

בחנו גם את סבלנותו ויחסי האנוש שלו. סביר להניח שבחתונה שלכם הוא יצטרך לעמוד בלחץ של זמן ובלא מעט דרישות ובקשות מצד האורחים ואתם ודאי רוצים שהיחס שלו אליהם, יהיה סבלני ונעים.

אחרי שווידאתם את איכויותיו, ישרו אתו קו לגבי אופי האירוע שלכם, אופי האורחים והאופן שבו אתם רוצים שהוא יעבוד: האם אתם רוצים שיתלבש כאחד האורחים, יסתובב בקהל ויצלם "בלי שישימו לב", או שאתם מעדיפים שיתלבש באופן פורמאלי וייצוגי ויצלם את מי שמבקש?

צילום מגנטים - הכי טבעי

סכמו אתו את הנוהל לגבי מספר התמונות המינימאלי ו/או המקסימאלי לכל אורח - האם אתם מעוניינים שיצלם כמות בלתי מוגבלת, או שיגביל (בנימוס כמובן) את מספר התמונות לכל אחד, והכי חשוב: בדקו היטב מהן העלויות במקרה של חריגה, במידה ומוגדרת כזו, והחליטו מראש אם אתם מעדיפים להגביל אותו, או לספוג את העלות אחר כך.

 *קרדיט תמונות: thinkstockphotos

כתבות נוספות שיעניינו אותך

ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)