איזה סוגי וודקה יש? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

4 משקאות אלכוהוליים פופולריים

מורה נבוכים ל'שתיין הוודקה המתחיל'

הפקת אירוע
הפעם בחרנו להתמקד ב-4 סוגי הוודקות הפופולריות ביותר שנהוג להשקות בהן את אורחי החתונה, כיוון שזהו המשקה המועדף, הנפוץ והמעורבב ביותר. אז מה ההבדל בין הסוגים השונים?

משקה 1 - וודקה סמירנוף: מדובר במשקה אלכוהולי ותיק, מאז שנת 1860, המופץ בווריאציות שונות. ניתן להשיג אותו בריכוז של 37% אלכוהול או 50% אלכוהול. הגרסאות השונות של המשקה האיכותי הזה כוללות טעמים ונינוחות רבים, בהם וניל, אוכמניות, תפוח, אספרסו, פטל, תפוז ועוד.

משקאות אלכוהוליים


משקה 2 - וודקה אבסולוט: זוהי הוודקה הכי מפורסמת ומוכרת בעולם כולו, וגם היא מיוצרת בשלל טעמים: לימון, דומדמניות, אפרסק, מנדרין, אגס, לימון, פלפל ועוד. הוודקה מיוצרת בשבדיה משנת 1879 על בסיס חיטה ומגיעה ל-40% 
ריכוז אלכוהול.


וודקה איכותית


משקה 3 - וודקה פינלנדיה: וודקה פינית שנחשבת כוודקה איכותית במיוחד ומיוצרת משעורה ועוברת זיקוק רציף. הוודקה מכילה 40% אלכוהול וטעימה במיוחד כשהיא קפואה ומגיעה בשלל טעמים כגון: מנגו, לימון, תות, קרנברי, אננס וכו'.

וודקה- המשקה האלכוהולי הכי פופלרי


משקה 4 - וודקה ואן גוך: וודקה הולנדית, צעירה יחסית לאחיותיה והושקה בשנת 2000. הוודקה מתבססת על רכיבים טבעיים בלבד של דגנים, חיטה, תירס ושעורה, ללא חומרי צבע וריח ועוברת תהליך זיקוק ייחודי ומשולש. הוודקה מוצעת בטעמים של דובדבן, קוקוס, בננה ואסאי.

 וודקה - מגוון אפשרויות

לפני שתבחרו את הוודקה שלכם, זכרו כי קניית משקאות אלכוהוליים באופן עצמאי אינה מתאימה לכל אחד. אבל אם תבחרו לעשות זאת, כדאי לבחור וודקה שהכי מתאימה לאורחים ולכיס שלכם. בהצלחה!

* קרדיט תמונות: thinkstockphotos


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר