רוצות גוונים ירוקים לערב החתונה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מה תבחרי - צמות או גוונים ירוקים?

עיצוב שיער כלות חורף 2017

איפור, שיער ולייף סטייל
עיצוב השיער לכלות ממשיך את עונת החורף הקודמת עם הצמות המרושלות והמורכבות. ככל שהשיער רב וארוך יותר, כך האפשרויות הופכות מעניינות יותר, ובתוספת אקססוריז מיוחדים נוצר מראה מרשים במיוחד

מעצבת השיער רויטל טובול טוענת שככל ששיערך מורכב ומסובך יותר, כך האופציות לתסרוקת יפה רבות יותר. לאלה מאתנו שאוהבות תספורות ארוכות, כדאי לדעת שיש חזרה לעיצוב שיער סימטרי עם הקשבה לתנועתיות השיער ובחירה של גזירה טבעית.

אם אתן משתייכות לאוהבות התספורות הקצרות, יש לכן יד חופשית בעיצוב אבל תוך התייחסות למבנה הגולגולת, לקו השיער ולפנים, ליצירת מראה רך וזורם.

הצמות ממשיכות לככב
קרדיט צילום: רויטל טובול

טובול מספרת כי הטרנדים לסתיו-חורף מתבטאים בעיקר בצבעי בז' ואפשרות של שילובי צבעים חמים, כגון אדום וסגול ליצירת עניין ונוכחות. לנועזות מוצעים גוונים צבעוניים בכל הראש כמו כחול, כתום, צהוב וירוק המשמשים להדגשת התספורת וליצירת חמימות לקראת הסגריריות הקרבה.

צבעים לנועזות
קרדיט תמונה:thinkstockphotos

טובול מתאימה תסרוקת אסופה לכלה על פי מבנה צוואר ופנים ובהתייחסות לשמלת הכלה, וממליצה לבחור בה כאשר המראה המבוקש הוא יוקרתי-קלאסי ונשי. לבעלות שיער דק/קצר/דליל היא ממליצה תוספות שיער להשגת מראה מושלם ומלא.

תסרוקת אסופה
קרדיט צילום: רויטל טובול

לסיום, טובול מעניקה מספר טיפים להכנת השיער לקראת החתונה:

  • לא לקצר את השיער, אבל כן לגזור קצוות עד חמישה ס"מ כדי לשמור על הקצוות ללא פיצולים או שיער יבש. פעולה זו תקל על עיצוב התסרוקות ועל מראה גימור מושלם.
  • צביעת השיער או גוונים - כדאי לצבוע עד שבוע לפני יום החתונה על מנת שלא 'יצוצו' שורשים בצבע טבעי.
  • במקרה של החלקה, לכלות שמבססות את התסרוקת שלהן על שיער חלק אין בעיה, אולם אם את מעוניינת בתסרוקת הכוללת תלתלים מוברשים או תלתלים בכלל, עדיף לא לבצע את ההחלקה כיון שזה מקשה על קבלת עמידות לתלתלים. 
ככל שהשיער סבוך יותר כך האפשרויות רבות יותר
קרדיט צילום: רויטל טובול

כתבות נוספות שיעניינו אותך

זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים