איך לבחור משקאות אלכוהוליים? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מתי ואיך קונים משקאות אלכוהוליים לבד?

לשדרג את בר האלכוהול

קייטרינג ובר
ההתלבטות האם לשדרג לבד את בר האלכוהול הבסיסי של האולם היא נחלת מרבית הזוגות הנישאים; בסופו של דבר, הכל מתחיל ונגמר בצלילי המרשרשים הנחסכים

האם כדאי לקנות אלכוהול לחתונה, לשדרג את בר האולם או אולי לשכור חברת בר חיצונית? הכל תלוי בקהל היעד שלכם, בכמויות השתייה (שיצרכו המוזמנים על פי ההערכות שלכם), ובהיצע הקיים באולם.

ראשית, מומלץ לבדוק מה מציעים לכם באולם; האם רק בירות ויין תוצרת הארץ או גם שתייה חריפה תוצרת חוץ? האם אתם נדרשים לשלם על כל תוספת או או כחלק מ'הדיל'? כל אלה ועוד הם שיקולים חשובים, אך בעיקר מה שיכריע את הכף הוא הרגלי השתייה של האורחים שלכם.

משקאות אלכוהוליים לחתונה

אם מדובר באירוע גדול שמצריך התעסקות מרובה עם רשימת משקאות אלכוהוליים, מומלץ להשאיר זאת לבר מקצועי. אך אם האירוע הוא קטן עד בינוני, יכול להיות ששווה לכם להרכיב את בר המשקאות לבד או לפחות לשדרג אותו.

אז מה קונים?

התשובה לכך טמונה בעיקר בתקציב שלכם. רוצים זול? (לא בהכרח רע!) קנו וודקה סמירנוף, פינלנדיה או אבסלוט; רוצים איכותי יותר? לכו על ואן גוך. בכל מקרה, אל תקנו משקאות 'עלומים' לא מוכרים שאף אחד לא מכיר.

בנוסף לכך, כדאי להצטייד בשמפניה או קאווה, משקאות אנרגיה כדוגמת רד בול, ויסקי (ג'ק דניאלס, ג'וני ווקר), עראק, ליקרים בטעמים, משקות קלים לערבוב כמו אשכוליות, ספרייט ותפוזים.

וויסקי מישהו?

איפה קונים?

רק בחניות סיטונאיות שניתן להחזיר להן עודפים. המחירים שלהן במרבית המקרים משתלמים והוגנים. אל תשכחו לערוך רשימה מסודרת לפני האירוע של כל הבקבוקים (כולל רישום מק"ט) למעקב בסיום האירוע.

בירה היא חלק מהרפרטואר

לסיום, טיפ למניעת שיכרות בלתי חיננית בעליל: לשתות מים ועוד מים ועוד מים, ולא לשכוח לקחת אקמול!
 
קרדיט תמונות: thinkstockphotos

כתבות נוספות שיעניינו אותך

חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים