מגמות חורף שיער ואיפור לכלות חורף 2017 - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

קווים גאומטריים ושיער גלי: שיער ואיפור סתיו 2017

המאפרת קארין חזוט ומעצבת השיער עינת סברלו על המגמות החדשות, כל אחת בתחומה

איפור, שיער ולייף סטייל
מה צפוי לנו בתחום האיפור בסתיו הקרוב ובחורף שלאחריו? ואיך ייראה השיער שלנו?

המאפרת קארין חזוט מעדכנת אותנו לגבי הצבעים המובילים בעונה הקרובה ושמה דגש על שילובים של מרקמים יוקרתיים עם גוונים עשירים, זוהרים ועדינים. התוצאה: איפור חושני לאין שיעור.

הגוונים ינועו משחור עמוק ועד ברונזה מבריקה, המתח המושלם בין מאט למבריק; הניגוד בין ניוד טבעי לאדומים חזקים ועמוקים. מראה העור יהיה טבעי וחלק, ויושם דגש על עיניים מאופרות ודומיננטיות במראה "חתולי" ושפתיים בגוונים טבעיים.

איפור סתיו 2017


למעשה, מדובר בטכניקת שרטוט של קווים גיאומטריים (בדומה לשנות ה-60) שחוזרת ומזכירה מעט מראה 'כבד', נשי ומבוגר יותר. העיניים מאופרות ומתוחמות בדקדקנות על ידי אייליינר, שגובהו נתון לבחירה אישית ומעניק מראה חתולי ייחודי. העפעף יכול להישאר נקי, כאשר הצבע יהיה זה שתוחם אותו ומעניק לו מסגרת.

שפתיים מודגשות


ומה בשפתיים?
שפתון אדום נוצץ, תוסס, בגוון דובדבן. השפתיים יהיו מודגשות מאוד לא רק בגלל הדומיננטיות של האדום, אלא גם בשל שילוב הטקסטורות - מריחה של שפתון אדום ומעליו ליפגלוס בצבע וברק בגוון תואם. בסתיו הזה תככב גם האומברה, אך מסוג קצת אחר: נגיעת צבע במרכז השפה וטשטושה, עד שהגוון נעלם לחלוטין בשולי השפתיים.

הטרנדים החמים של החורף מתאפיינים במייק אפים דקים עשירים בלחות ובפודרה קלילה, שביחד מעניקים עור קורן עם גימור רענן.

הטרנד המטאלי יככב בחורף ויכלול גוונים מתכתיים, צלליות מבריקות עם פיגמנט בוהק וצלליות כהות על כל שטח העפעף (קולור בלוק) בגוונים כהים של כחול וסגול. עצמות הלחיים יודגשו עם שימרים בגוון טיפה יותר כהה מצבע העור הטבעי. השפתיים לעומתן, נשארות חפות מאיפור ומפנות את הבמה לעיניים המודגשות. מי שעדיין חשה "ערומה" ללא שפתון, תוכל לצפות את השפתיים בגוון ורוד טבעי מוברק בגלוס.


עיניים 'חתוליות'
התמונות באדיבות קארין חזוט

טיפ איפור לסתיו הקרוב:
איפור שמגדיר את תווי הפנים מחדש באמצעות קונטורינג - טכניקת פיסול פנים על ידי יצירת משחקי אור וצל בעזרת גוונים כהים ובהירים. איך עושים זאת? לפני שניגשים למלאכת הפיסול, מומלץ להשתמש במייק אפ בעל כיסוי גבוה כרקע מחמיא שייצור מראה עור חלק ואפשרות למזג היטב את הגוונים שיבואו אחריו. בעזרת פלטת קונטור נדגיש את עצמות הלחיים ונבליט אותן. את הגוון הכהה נניח מתחת לעצמות הלחיים, ממרכז האוזן לכיוון זווית הפה.

בתחום השיער, המעצבת עינת, מסטודיו עינת סברלו וענת רזמוביץ, מביאה אלינו את כל הטרנדים של הסתיו ועמו מראה הבוהו-שיק, סגנון שיער גלי wave מאוד טבעי, בשילוב של צמות. הצבעים, להבדיל, מפתיעים בשילובם בשיער הטבעי עם גווני פנקי ורוד, כחול וירוק.

שיער גלי טבעי

שילוב צמות בתסרוקת כלה


כמה טיפים לכלת הסתיו:
  • בחרי בתסרוקת אסופה כאשר המחשוף בשמלת הכלה שלך קטן ואת נמוכה, או כאשר את רוצה להשיג מראה אלגנטי.
  • בחרי בתוספת שיער כאשר את זקוקה לתוספת נפח ואורך, ומעוניינת להשיג מראה יותר עשיר ומלא של השיער.
  • לפני החתונה מומלץ לספר את הקצוות, להשתמש במסכות להשגת מראה בריא, לצבוע שורשים ושיער שיבה ולהימנע משימוש במחליקים/בייביליס שיכולים לשרוף את השיער.
תסרוקת כלה אסופה אלגנטית
*התמונות באדיבות עינת סברלו

כתבות נוספות שיעניינו אותך

אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס