מהו בר יין בחתונה והאם מדובר בטרנד חדש? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

משקאות אלכוהוליים מזן משובח: יין בר

טרנד חדש בעולם החתונות מלווה בצריכת משקאות אלכוהוליים איכותיים ויוקרתיים

קייטרינג ובר
בר משקאות אקטיבי הפך כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מאירוע חתונה וטוב שכך, כי אין כמו אלכוהול טוב כדי להעלות את מצב הרוח ולעודד את השמחה באירוע. עם זאת, לאחרונה מסתמן טרנד חדש בתחום האלכוהול והוא בר יין איכותי

המשמעות של בר היין הוא משקאות אלכוהוליים ספציפיים, הווה אומר יינות בוטיק. חווית היין חדשנית ויוקרתית ובמסגרתה ניתן לשלב זנים שונים של יינות. סומליה בר יין לאירועים מספרים על החוויה שבמהלכה דואגים להביא לאירוע מומחים עם עגלה מעוצבת, המכילה מגוון רחב של יינות מובחרים: לבנים ואדומים, למנה ראשונה ולמנה עיקרית וכדומה.

בנוסף לאקט המזיגה, מספקים המומחים הסברים לטועמים ומציעים דרכים להפקת מרב ההנאה - והכול באווירה קלילה ונעימה. המומחים יודעים להתאים את היין המושלם לכל מנה, מתוך רצון להעצים הן את טעמי היין והן את טעמי האוכל. מדובר באטרקציה מיוחדת אשר מעלה בכמה רמות את החוויה הקולינרית של אורחי האירוע.

יין אדום


האטרקציה הייחודית מאפשרת לאורחים ליהנות מהסברים על תרבות היין ולהיחשף למגוון הטעמים והניחוחות שטמונים במשקה המופלא הזה. במילים אחרות: חוויית יין מעשירה ומיוחדת במינה המעניקה לכל אירוע טאץ' יוקרתי ומלא הנאה.

יין לבן

טיפים לבחירת היין, באדיבות סומליה בר יין:
  • לכו עם הלב שלכם - לא חייבים לבחור יין אדום לבשר ויין לבן לדגים; כיום ניתן לבחור לפי הטעם ללא חוקים נוקשים, כאשר מומלץ להתאים לבשר יינות בטעמים חזקים.
  • ניתן להתאים את צבע היין לצבע האוכל, בדרך כלל זה גם יתאים מבחינת טעמים.
  • משלבים מספר יינות? התחילו בטעמים העדינים והמשיכו ביינות העשירים והכבדים יותר.
  • את היין מומלץ לשלב במנות בשר, דגים, פירות ים ופסטות. כמו כן, ישנם כמה קינוחים שמתאימים מאוד ליינות מסוימים, אך כאן הבחירה צריכה להיות עדינה במיוחד.
מגוון יינות

קרדיט תמונות: thinkstockphotos


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)