מהו ליווי מקצועי לארגון חתונה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מישהו מלווה אותך?

שירותי ליווי מקצועי לחתונה. כן, יש דבר כזה!

הפקת אירוע

הרעיון להציע את השירות הייחודי הזה עלה לשרון חדד, כאשר עבד כמנהל מכירות ושיווק בגני אירועים, אז הוא החליט שבא לו לשבת לצידם של הזוגות ולא מולם...

חשבנו שזה נחמד ולפעמים אף מתבקש לשכור שירות כזה שמנפנף את כאבי הראש ומותיר רק את החוויות החיוביות של ארגון חתונה, אז תפסנו את שרון חדד לשיחה בארבע עיניים להבין לעומקם של דברים, במה מדובר.

אז מה גרם לך לעזוב הכל ולפתוח עסק לליווי מקצועי לחתונה?

"ראיתי את התסכול וחוסר האונים של הזוגות עד ליום האירוע, נתקלתי בהמון משברים וסכסוכים בין המשפחות בגלל מצבי לחץ כאלו ואחרים, קלטתי כמה כסף מתבזבז ללא מטרה רק בגלל חוסר הניסיון שלהם, והכי חשוב: ידעתי שתמיד נשאר לזוגות משהו קטן ומרגיז שהם יודעים שלא עשו נכון, והדבר מלווה אותם תמיד".

ליווי לחתונה


מה אתה מציע לזוגות הנישאים?

"השירות מתחלק לשני שלבים, אך ניתן להשתמש רק באחד מהם, הכל בהתאם לרצון בני הזוג. בשלב ראשון, לאחר שהזוג החליט על גן אירועים או אולם, עולה הצורך ללכת לחתום על חוזה, וכאן אני מספק להם חוות דעת מקצועית לפני הסגירה, מלווה אותם במשא ומתן על מחיר המנה וכל הדברים הנלווים לאירוע. שלב זה יכול להתקיים מרגע שהזוג החליט על מקום ומסתיים בכך שאנחנו יוצאים עם הזמנה וחוזה סגור מהמקום.

"שלב ב' מתרחש מרגע שהזוג חתם על החוזה ועד ליומיים לפני האירוע. אני דואג למחירים טובים מול ספקים, מצמצם ריצות מיותרות, וביום האירוע שזהו היום העיקרי מבחינתי אני נמצא כשעה לפני כולם ודואג לכל מהלך האירוע: הושבה, טיפול בבר המשקאות, מענה אישי לצרכי הזוג והמשפחה ומוודא שכל מה שהזוג רצה ושילם עליו הוא באמת מקבל ובצורה הטובה ביותר".

למי מיועד השירות? 

"השירות מיועד לזוגות שרוצים להרגיש את חווית האירוע ולא את הלחצים הנלווים לו, לזוגות שרוצים לחסוך כסף אך עדיין לקבל אירוע איכותי וגם לזוגות שאין להם זמן לריצות מיותרות. השירות מתאים גם להורים ולמשפחות שרוצות להבטיח שהאירוע יתנהל על הצד הטוב ביותר והארגון יהיה עד הפרט האחרון, ללא התערבותם ותוך הענקת חוויה חיובית ומהנה לבני הזוג".

שרות מקצועי לארגון חתונה

אין חכם כבעל ניסיון?

"לגמרי! לא סתם אני מציע שירות חדש ומקצועי שמתבסס על ניסיון רב שנים ושירות אישי. חשוב לי לציין שברגע שכל הספקים, כולל אולם האירועים, מתנהלים מולי כאיש מקצוע, מעמד בני הזוג משתדרג והפיקוח וההקפדה מקסימליים".

 *קרדיט תמונות: thinkstockphotos

כתבות נוספות שיעניינו אותך

הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה