צריכים ליווי צמוד לתהליך הרישום וההכנה לחתונה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

נעים להכיר: ארגון בנועם

שירות חדש למתחתנים מטעם ארגון וולונטרי לענייני דת ונישואין

הטקס
ארגון בנועם הוקם על ידי רבנים צעירים ומנוסים למען הקהילה, במטרה לאפשר לזוג הצעיר כתובת אחת אליה ניתן לפנות בכל נושא הקשור ליהדות ולקבל מענה ענייני, אדיב ותומך. הארגון כולל מאות רבנים, שמעוניינים לסייע ולהעניק מידע בכל הקשור לענייני יהדות ודת, באופן וולונטרי

איך אפשר לעזור לכם?

ברית הנישואין זהו אירוע מרגש וגדול. רבני בנועם ישמחו ללוות אתכם בכל צעד, החל מפתיחת תיק נישואין ורישום (מומלץ לעשות זאת באופן מקוון). כל תיק נישואין שנפתח מלווה מהרגע הראשון על ידי מנהל תיק אישי המספק מענה לכל שאלה ובעיה. בנוסף ארגון 'בנועם' מסייע, לפי הצורך, בבירור יוחסין מקצועי, וכן מזמין אתכם לפגישה מוקדמת עם הרב לשם הכנה ותיאום ציפיות לקראת החתונה. אם תרצו, הם גם ישמחו לערוך לכם גם את החופה.

הטקס


בארגון מתקיימות גם הדרכות לכלות עם מדריכות רגישות, קשובות ובעלות ידע רב שישמחו להשיב על שאלות חשובות המטרידות כל אחת; ניתן לתאם גם הדרכה משותפת לשני בני הזוג.

רישום נישואין

בשלב הראשון מלאו את הטופס המקוון, מתקשים? פנו להדרכה ע"י אנשי 'בנועם'. לאחר שתמלאו את הטופס, ימונה יועץ אישי שילווה את תהליך הרישום בכל שלביו עד שהרישום לנישואין יושלם בהצלחה ויספק לכם מענה לכל שאלה ובעיה; השירות ניתן בכל רחבי הארץ.

רישום נישואין


ההדרכה האישית מעניקה מענה במגוון נושאים ובהם: הכנת תיק המסמכים הדרושים לקראת פתיחת התיק, לרבות המצאת העתק נאמן למקור של המסמכים החסרים, הליך הוכחת רווקות וכן בירור האילן המשפחתי, בירור והסדרת מקרים חריגים ועוד. וולונטרי, אמרנו?

החתונה

אתר ארגון בנועם

קרדיט תמונות: thinkstockphotos

כתבות נוספות שיעניינו אותך

רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה