עניבה או פפיון? חתן 2016 - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שאלת מיליון הדולר: עניבה או פפיון?

מרקיזו - סלון לחתנים עוזר לנו לפענח את הסוגיה הקשה...

חליפות חתן
אין ספק שהפפיון, בשנים האחרונות, מככב ואהוב על החתן הישראלי יותר מאשר העניבה הקלאסית. האם החתן הישראלי ויתר לחלוטין על העניבה? ואם פפיון, אז איזה?

לאבי כהן, בעל חנות מרקיזו חליפות גברים וסלון לחתנים, יש דעה מאוד ברורה באשר לעניבה: "לחתן שבוחר להתחתן עם חליפה, עניבה היא הכרחית. המראה המתקבל עם עניבה הוא מכובד וקלאסי כיאה למעמד החתונה והוא פריט הכרחי, לדעתי, לפחות לטקס חופה וקבלת הפנים".

למרות ההצהרה החד משמעית' הוא קובע שבתקופה האחרונה עניבות הפפיון חזרו לככב ובגדול והן מגיעות בכל הצבעים והעיצובים. "כמובן שעדיין ניתן למצוא המון חתנים שבוחרים בעניבה הארוכה והמסורתית, אולם עניבת הפפיון היא המועדפת על רוב החתנים היום", הוא מסכם.

החתן הקלאסי

בחרתם ללכת על עניבה? דעו שהמגוון עצום. עניבות מגיעות בכל הצבעים והעיצובים האפשריים. למי שרוצה ל"שבור" את המראה השחור/לבן הקלאסי, מרקיזו ממליץ על עניבה בצבעים כחול או אדום שמשתלבות נפלא עם החליפות הקלאסיות.

חושבים על פפיון? ניתן לשלב עניבת פפיון בשילוב עור; המראה המתקבל לא רגיל ומיוחד.

פפיון עור

בקיץ הקרוב, על פי כהן, נראה הרבה שילובים של כחול וקאמל - ניתן לשלב בין חליפה כחולה עם נגיעות קאמל ועניבת פפיון עם שילוב עור בצבע קאמל. טרנד נוסף שיככב הקיץ הוא גווני הבורדו/יין למיניהם - בין אם כחליפה ובין אם כאביזר - פפיון, עניבה או נעליים.

חתן בגווני יין

האם פפיון מתאים לכל אחד?

"בגדול, פפיון מתאים לכל אחד מכיוון שהוא מגיע במספר גדלים ובאינסוף צבעים ושילובים. בעבר, הפפיון התאים רק לאנשים גבוהים, אולם כיום כל אחד, בכל מידה יכול ליהנות ממנו. חשוב להתאים את הפפיון בגודל. פפיון גדול על חתן עם גוף קטן ולהפך, יקנה מראה לא סימטרי ויפגע בהופעה. בנוסף יש להתייחס לצבע הפפיון הנבחר, כך שישתלב בצורה יפה עם החליפה והחולצה שנבחרו".

חתן עם פפיון

ולבסוף, ממליץ כהן, לבוא עם ראש פתוח ומשוחרר. אחרי הכל, לרוב הלקוחות שמגיעים לחנויות חליפות החתן אין ניסיון בנושא, ורובם נתקלים בפפיון בפעם הראשונה בחייהם. תסמכו על הצוות שידע להתאים לכם הופעה מושלמת; וזכרו - פפיון למראה הוליוודי ועניבה למראה קלאסי!

חתן הוליוודי   

קרדיט צילום: ליאור פז

מרקיזו חליפות גברים וסלון חתנים, הרב קוק 7, ירושלים
053-9384665


כתבות נוספות שיעניינו אותך

מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה