הטרנד החדש באיפור כלה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

הצבעים של 2016

מגמות איפור 2016: נקי, טבעי ומעודן

איפור, שיער ולייף סטייל

קארין חזוט-סטודיו לאיפור ותסרוקות שיער ויסמין בדוסה - מאפרת מספרות על המגמות החדשות בתחום האיפור לשנת 2016. תפסנו אותן לשיחה 'בשש עיניים' כדי להבין איך תיראה הכלה בשנה הקרובה...

המסר הכללי הוא איפור טבעי בקווים נקיים, אשר מדגישים ומבליטים את העין ועצמות הלחיים. "למעשה, מדובר באיפור כלות עדין מאוד, הדגשה של העין,  איילינר מעושן ומדויק, בסיס מעודן בצבעים של שמנת והדגשת עצם העין, נגיעות של ברונזרים והצללות להבלטת עצמות הלחי", משתפת חזוט.

יסמין, את מסכימה?

"אכן, אבל אני רוצה להתמקד בטרנד הכי חם באמריקה, ה״קונטור״, שמגיע אלינו ומשמעו טכניקת איפור בהשראת קים קרדשיאן. הטכניקה  צברה תאוצה והופכת ליותר ויותר רלוונטית בשנה הקרובה. פירוש הקונטור הוא קו מתאר, והרעיון הוא שמשרטטים את הקונטור במייקאפ בהיר ובמייקאפ כהה וכשמטשטשים אותם יחדיו,  יוצרים הצללות שתוחמות את הפנים ומעניקות לכל אחת מראה מחמיא, בהתאם למה שהיא מעוניינת להדגיש וכן לטשטש. טיפ חשוב בנושא: חשוב להקפיד על מייקאפ עשיר בלחות, על מנת לשמור על מראה עור רענן יחד עם הגימור המושלם".


הצבעים של 2016, איפור, שיער ולייף סטייל, 1

מאפרת: יסמין בדוסה. צלם: ערן סלם

הצבעים של 2016, איפור, שיער ולייף סטייל, 2

מאפרת: יסמין בדוסה. 
שיער: אלמוג אטיאס. צילום הפקה: שרבן לופו

אלו צבעים יככבו השנה, קארין, והאם יש צבעים חדשים שנכנסים ל'זירה'?

"טרנד נוסף, ואף מנוגד במידת מה למראה הטבעי אותו הזכרנו, הוא שימוש בגוונים ברונזרים ורודים, אדומים וחומים. ברונזרים עמוקים אלו מייצרים מראה מעט בובתי. בנוסף לכך, אודמים בצבעים חמים כמו בורדו, סגול, ורוד עתיק נכנסו לזירה השנה. לוק נוסף שיככב השנה, הינו הדגשת העין עם אודם על בסיס טבעי בצבע גוף".


הצבעים של 2016, איפור, שיער ולייף סטייל, 3

הצבעים של 2016, איפור, שיער ולייף סטייל, 4
איפור שיער קארין חזוט, צילום: דניאל אלסטר

האם יש גוונים נוספים שיככבו השנה, יסמין?

"כן. לאוהבות המראה הדרמטי, כדאי לדעת כי אחד הטרנדים שמאפיינים את השנה הקרובה הוא הטרנד המטאלי. מדובר בצלליות חדשות שנכנסות לזירה בגוונים בוהקים ומבריקים, בעיקר גווני האפור, וניתן להדגיש בעזרתן גם את העפעפיים וגם לתחום את קו הריסים התחתונים כדי ליצור מראה מעושן ואופנתי. בכלל, אם כבר הזכרתי את העיניים, אז אחד הטרנדים הבולטים של השנים האחרונות היה האיילינר העבה והמודגש, שהעניק לעיניים מראה חתולי ודרמטי. משנה לשנה האיילינר הולך ומדקק, נעשה עדין יותר ורך יותר. האיילינר הדומיננטי מפנה את מקומו לטרנד של השנה הקרובה אשר נראה יותר טבעי, לא מתאמץ אך זוהר ומחמיא שיוצר פרופורציה מושלמת לכל סוגי העיניים, בכך שהוא מאריך את העין ושומר על המראה החתולי".


הצבעים של 2016, איפור, שיער ולייף סטייל, 5

הצבעים של 2016, איפור, שיער ולייף סטייל, 6

מאפרת: יסמין בדוסה. שיער: אלמוג אטיאס. צילום הפקה: שרבן לופו

מט מול מבריק - מתי ולמי מתאים?

"על מנת ליצור מראה זוהר ורענן של עור הפנים יש להאיר את ״האזורים הגבוהים״ - כגון עצמות הלחיים, בשימר טיפה יותר כהה מצבע העור הטבעי. שימו לב, המראה המבריק לא מחמיא לכל אחת ולא מומלץ להתאפר כך בכל מחיר. מי שסובלת מחטטים, פצעונים, נקבוביות או קמטוטים באזורים אלו, עדיף שתימנע משימוש בשימר שרק ידגיש אותם. במקרה כזה, כדאי להשתמש במייקאפ נוזלי עשיר בלחות ולפדר קלות", משתפת יסמין וקארין מאשרת "המראה המבריק והמטאלי אומנם מאוד אופנתי, אך אינו מחמיא לכל אחת. לכן, אם באזור עפעפייך ישנה נטייה לקמטוטים או לנפיחות, כדאי שתימנעי מצלליות מבריקות ותתאפרי בצלליות במרקם מט. באשר למראה המבריק שמאוד הולך, הן בקיץ והן בחורף, הברקות, ברונזרים, הדגשת עצמות לחי והדגשת עצם העין הינם אלמנטים שכמעט אף פעם לא יוצאים מהאופנה, עם זאת חשוב לזכור שאיפור מבריק אינו מתאים לקהל הנשים המבוגרות, אלא מתאים בעיקר לקהל הנשים הצעירות. לעומת זאת, איפור מט מתאים לכל רובד הגילאים".


הצבעים של 2016, איפור, שיער ולייף סטייל, 7

הצבעים של 2016, איפור, שיער ולייף סטייל, 8
איפור שיער קארין חזוט, צילום: דניאל אלסטר

איך שומרים על האיפור במשך כל האירוע?

יסמין מספקת טיפ לאיפור שישמר לאורך כל הערב: כבסיס לצלליות מרחי מייקאפ או פריימר על כל גלגל העין וכך הצלליות לא ימרחו וישמרו שעות רבות. בעת מריחת המייקאפ, פדרי קלות את אזור הT (מצח, אף, סנטר), השאירי את הפודרה מספר שניות על עור הפנים ורק אז נקי את השאריות בעזרת מברשת. אודם: ישנם אודמים עמידים במגוון צבעים בכל רשתות הפארם, מרקמם מעט יבש על מנת לשמור על אמידותם, לכן יש בצדו השני של האודם גם שפתון המעניק לחות. אם ברצונך לשמור על שפתיים במראה 'עסיסי' לאורך כל הערב, תצטרכי להצטייד בשפתון הלחות ולחדשו מדי פעם".


הצבעים של 2016, איפור, שיער ולייף סטייל, 9

מאפרת: יסמין בדוסה. צלם עידן מילמן


"אלמנט מהותי באיפור ערב הוא עמידות האיפור" מסכימה קארין ומסבירה: " מאוד חשוב איכות וטיב מוצרי האיפור איתם משתמשים. בנוסף, אני ממליצה להתחיל באיפור העיניים ולאחר מכן לעבור למייק-אפ, את המייק-אפ יש למרוח בצורה נכונה ולהקפיד על גימור מדויק. יש למרוח פריימר לפני האיפור לקיבוע האיפור ולסגירת הנקבוביות. את האודם משמרים בעזרת מריחת שאריות המייק-אפ מהספוגית על השפתיים, לאחר מכן רצוי לשרטט קו חיצוני עם תוחם (אין צורך לראותו) ורק אז למרוח שכבה של אודם.


הצבעים של 2016, איפור, שיער ולייף סטייל, 10

 איפור שיער קארין חזוט, צילום: דניאל אלסטר



כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)