רוצים חתונה מושלמת? לכו על מסיבת חתונה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שובן של מסיבות החתונה

מסיבת חתונה היא קונספט חתונה קצת אחר וקליל יותר שתפס תאוצה לפני מספר שנים. היום הוא שוב מככב וכדאי לכם להכיר אותו

מקום לחגוג

טרנד מסיבות החתונה חוזר ובגדול, והפעם חודר עמוק גם למסיבות רווקים/ות, ולאירועים בכלל. מה יש בקונספט הזה, שמצליח כל פעם מחדש לפרוץ ולהפתיע? איך תבחרו את המקום המושלם למסיבת החתונה שלכם? ומה חשוב לדעת על קונספט אירוע-מסיבה?

לאחרונה מסתמן שקונספט אירוע-מסיבה חוזר לרחבה. אחת הסיבות לכך, הוא היכולת לשלב בין אירוע אינטימי, שכולל בני משפחה קרובים ואהובים, ובין הצורך בקרחנה צעירה, עם חברים, עד אור הבוקר. הרעיון המרכזי הוא להפריד בין טקס החתונה ובין המסיבה עצמה, השאלה כיצד עושים זאת?

מסיבת חתונה בגן האורבני

לרקוד על שתי חתונות

עומר כהן מהגן האורבני של תל אביב-האומן 17 אירועים, מציע לרקוד על שתי חתונות ולקיים אירוע משולב, שמאפשר ליהנות מכל העולמות: "אצלנו, רבים בוחרים להתחיל בקבלת פנים מרשימה באווירה כפרית, באזור הגן, עם עצים ודשא אמיתי, ישיבה אלטרנטיבית, תאורה יפה ומוסיקת רקע. עם סיום קבלת הפנים ישנה אופציה לקיום טקס חופה תחת כיפת השמים, ניתן גם לשבת בגן לסעודה ו/או לשלב ישיבה באולם הפנימי, הבנוי ממספר מפלסים מעוצבים. בארבעת החללים ישנן שתי גלריות, רחבה מרכזית ולאונג'. מגוון החללים במקום מאפשר לנו ליצור את האירוע המושלם שמשלב אווירה רגועה ונעימה למבוגרים יותר, ולבני המשפחה, וגם אזור ריקודים צעיר ותוסס לחברים ולצעירים. במתחם המרכזי ישנה במה עליה ניתן לקיים חופה בשילוב תאורה וזה בעצם המקום האידיאלי שכולם רואים את הטקס בלי להתאמץ, והיא כמובן מוכנה לכל הופעה מוזיקלית, ריקודים, ועוד (כיד הדמיון הטובה עליכם), כך שהשילוב עובד נהדר".

קבלת פנים בגן האורבני


שולחנות ערוכים למסיבת חתונה

ואפשר להפריד...

האופציה לערוך טקס חופה מסורתי, אינטימי ומיוחד רק לבני המשפחה, היא אופציה מגניבה ומתאימה במיוחד, לאלו שטווח גילאי האורחים שלהם חד במיוחד. במקרה זה, תרוויחו טקס מרגש גם עם הדודה והסבתא וגם מסיבה פרועה ואנרגטית לצעירים, שתיזמו מראש לקהל הצעיר שלכם בסגנון "מועדון" משודרג. עומר כהן מוסיף: "אפשרות נוספת היא להזמין לטקס החופה בשעה מוקדמת, ולאכול את הארוחה הקלאסית עם המשפחה והקרובים. ובהמשך להזמין עוד נגלה של חברים וצעירים למסיבה בשעה מאוחרת יותר. כך חוסכים בעלויות של מקום נוסף, אך מפרידים בין אירוע הטקס לאירוע המסיבה".


תאורה מותאמת למסיבת חתונה

חופה בגן האורבני

מה אוכלים?

"אצלנו אין חתונה שלא הופכת להיות מסיבה מטורפת, גם אם הולכים על תפריט קלאסי בסגנון בופה או הגשה כי המקום פשוט כזה." משתף כהן וממשיך: "מרגע שנכנסים לרחבה, האורחים מרגישים במועדון! אני תמיד ממליץ להקדיש לאוכל זמן מוגדר בו כולם אוכלים ומיד לאחר מכן להתחיל את המסיבה ללא הפסקות באמצע, כמובן שהאוכל ממשיך לזרום, באזור מסוים, עד שעה מאוחרת למי שבא לו להתפנק עוד קצת". הקינוחים מוגשים כבר ישירות לרחבת הריקודים עם מלצרים מסתובבים, בר אקטיבי, ואביזרי מסיבה. כך שאין סיבה, לאף אחד, לעזוב את הרחבה, לכן האווירה עוצמתית והחתונה נמשכת, לעיתים, עד שעות הבוקר.

למי שמחפש "לברוח" מהתפריט הקלאסי מוצעים מגוון תפריטים בסגנון קוקטייל או מנות קטנות בסגנון טאפאס. "דוגמא לתפריט מעניין שעשינו לאחרונה: עמדת בשרים על האש, עמדת סביח, עמדת סושי טרי בהכנה פרונטלית, עמדת בר סלטים עשיר, עמדת פיש אנד צ'יפס, עמדת גלידות, וופל אמריקאי, ועמדת שייקים טבעיים עם בר קוקטיילים טבע.

 תפריט מותאם למסיבה - מנות אישיות

 תפריט מותאם לחתונה - עמדות על האש

 

טיפים כלליים היישר מהמומחה

·    כדאי לארגן מסיבת רווקים/ות, קרוב לתאריך החתונה, לשמר את המצב רוח הטוב ו"ההיי".

·    להשתדל לא להילחץ ולנסות ליהנות מהדרך.. אני, באופן אישי מעלה הכל למערכת ממוחשבת ולזוג יש גישה ושליטה מהבית, שכך תמיד הם בעניינים אבל לא באמת צריכים לעשות משהו.

·    הרבה צעירים - זה תמיד מתכון חשוב לחתונה שמחה ותוססת.

·    לא לסחוב את האורחים שלכם רחוק מידי ממקום המגורים ,זה מבאס!

·    לא להתעקש על יום חמישי - המסיבות הכי טובות וארוכות הן לאו דווקא בחמישי, אלא ברביעי או שישי מהצהריים עד הלילה.

·    שלא יגבילו אתכם בזמנים - אצלנו אין שעת סיום !!!

·    אביזרי מסיבה מגניבים ואלכוהול איכותי - תורמים לאווירה ולמצב רוח.

שותים על הרחבה


מרחב גדול למסיבת הריקודים בחתונה
מיקום אידיאלי

·    אם חשובה לכם המסיבה אז חפשו מקום עם רחבה מוגדרת, באולם לא שטוח, כי מאוד קשה לייצר אווירה באולמות שטוחים שהם חלל אחד .

·    שילוב ריהוט אלטרנטיבי, היא אופציה של ישיבה קרוב לבלגן למנוחה קצרה...

·    שילוב אזורים שקטים יותר - לא לכפות את המסיבה על כולם, בין האורחים יש שנהנים בגן, או סביב שולחן האוכל, ללא הרעש וההמולה וחשוב לספק גם להם את אזור הנוחות שלהם.

·    הגברה ותאורה - סאונד איכותי מאפשר ליהנות ממוסיקה, בלי להגביר יותר מידי את הווליום, תוך שליטה בסאונד כך שזה ישמע איכותי אך לא רועש מידי.

·    תאורה מושקעת - אצלנו משולבים גם פנסים חכמים, מסכי לד ושנדליר. זה מוסיף המון לאווירה של המסיבה, כיוון שעושים "משחקים" בהמון צבעים וצורות. הרבה פעמים, באולמות, מחשיכים כדי לייצר אווירה של מסיבה וזה לא נכון.

 

 הגן האורבני של ת"א (האומן 17 אירועים)


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)