קייטרינג נייד לאירועים עם התמחות בעישון בשרים- מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

הטריילר

עישון בשרים נגיש

קייטרינג ובר


מחפשים טוויסט קולינרי למוזמנים שלכם - קבלו את הדבר הבא - עישון בשרים, שמגיע עד אליכם

כל מי שנמצא עם היד על הדופק בכל הקשור לקולינריה כבר הבין שבשרים בעישון ארוך הם ה-להיט של תחילת 2015. מסעדות בסגנון ברביקיו מדרום ארצות הברית נפתחות כפטריות אחרי הגשם כשהן מצוידות במעשנות ענק מיובאות מחו"ל. נתחי בשר מקבלים מסז' ברטבים עם טעמים עמוקים, נכנסים לצלייה ארוכה בטמפרטורות נמוכות ויוצאים רכים ועסיסיים.

הטריילר, קייטרינג חדש של השף יוסי שרף, מתמחה בתחום הטרנדי של עישון, יישון וצליית בשרים. הוא תכנן נגרר ענק ובו 14 מטרים של גרילים ומעשנות ושמונה מטרים של משטחי עבודה, שיכולים להגיע לכל פינה בארץ בין אם זה גן אירועים או פינה נידחת יותר או פחות בטבע. אין אורח שלא יתעלף למראה הנתחים השחומים שמגיחים מהמעשנות: גושי אנטריקוט מיושן מעושן קלות, נתח פיקנייה צלוי כשעה וחצי ושורט ריבס עגל צלוי ומעושן ברוטב ברביקיו. שוק טלה מעושן וצלוי עם שום ורוזמרין או שקדי עגל בגריל מתכתבים עם תפריטי מסעדות שף ומוגשים בצורה שממקסמת את טעמם הטבעי.

קייטרינג בשרים בטבע

חובבי עוף – כי גם כאלה יש בכל אירוע - יקבלו אותו בצורתו המעושנת והמתוחכמת ללא עצמות במילוי פריקי, בצל מטוגן, לימון כבוש וחצילים. אפילו קבלת הפנים זוכה להתייחסות עם עמדת בשרים שמציעה נקניקים, רוסטביף אדמדם שמוגש בפרוסות דקיקות עם חרדל שמעקצץ באף, פסטרמות ועוד. נכון שהעיקר הוא בשר אבל במידת הצורך יוכנו מנות לא-בשריות לפי בקשת הלקוחות ואופי האירוע.  

קייטרינד יישון בשר

הרקע של שרף הכין את הקרקע לקונספט החדשני. עוד לפני שפיתח קריירת שף עם ותק של 13 שנים הוא גדל בצפון הארץ כחקלאי, גידל בקר ועסק בגידולי שדה. הוא התמחה ועבד אצל טובי השפים בארץ (כתית, סיטארה) ובנוסף הקים וליווה מספר עסקים בתחום האירועים והמסעדנות בשנים האחרונות. לאחר שצבר ידע בהקמה ובניהול של עסקי מזון לצד התמחות ביישון ובעישון בשרים, טיפול ושימוש נכון עבור כל חלק וחלק של הבשר, החליט שרף שמתחשק לו לנשום אוויר צח ולא להיסגר במטבחי מסעדות. האהבה לבשר התוותה את הכיוון ומחקר הוביל אל השיטה הטקסנית, אחת הדרכים המסורתיות שבמשך עשרות אם לא מאות שנים מוכיחה את עצמה. כל נתח מקבל את הטיפול ואת המרינדה שמתאימים לו וצלייה בטמפרטורה נמוכה למשך פרק זמן שיפיק את מירב הטעמים והארומות. כשהרגע המתאים מגיע שולפים שרף והצוות שלו את הנתחים מהמעשנה, פורסים אותם מול עיני האורחים ומצלחתים באלגנטיות לצד רטבים וסלטים מתוחכמים.

קייטרינג בשרים

הטריילר מתאים כמעט לכל אירוע – חתונות, אירועים בבתים פרטיים, פסטיבלים, אירועי ספורט, מסיבות רווקים, השקות שטח, בת/בר מצווה, ושיתוף פעולה עם חברות קייטרינג אחרות. לא משנה למה תחברו אותו, הטריילר צפוי להיות שיחת הברזייה הכי לוהטת ביום שלמחרת.

 הכתבה מאת אורית ירון

טלפון להזמנות: 052-5476130

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה