אילו שמלות עצבה אפרת קליג לתחרות מיס עולם? menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שמלת הכלה של אפרת קליג לתחרות מיס יוניברס

השמלה הלאומית

שמלות כלה

 

עיצוב שמלות לתחרות מיס יוניברס הוא כבוד שאינו נופל מזה של המנצחת בתחרות מלכת היופי, שמייצגת אותנו בתחרות העולמית. השנה היתה זו מור ממן היפה.

ואיזה מזל יש למור שהמעצבת שלוותה אותה בשתי התחרויות הללו היא אפרת קליג, שמיומנת כבר בעיצוב שמלות לאירועים נוצצים (רק נזכיר לכם את העונה של "רוקדים עם כוכבים" שהיא עצבה). 

הצצנו למור במזוודה שלקחה לתחרות ובשמלות שנשלחו ע"י אפרת וזו התוצאה:

 

השמלה הלאומית



שמלת הדגל. שמלת גולף עם שרוולים ארוכים בצבעי כחול הדגל בצללית גבעולית העשויה מבדי מיקרופייבר מודרניים הממחישים ומגלמים צללית גוף מוקפדת ומוקצנת בתנועה דרמתית עם וולאנים גדולים הממחישים את תנועת הדגל שלנו בהתנופפות.

כתכשיט בהשראת הויטראג'ים מבתי הכנסת שובצה עבודת רקמה עשירה על כל הדקולטה (בית החזה) בצורת מגן דוד גדול במרכז, רקום ומשובץ אבני סוורובסקי כחולים בטיפות להעצמת הנצנוץ והזוהר, הדגל שלנו כקדוש וזוהר!!!

 

שמלת כלה  לבנה




חורים שבלב: קולקציה מרתקת וחדשנית, שמלה עשויה גולף בלבן בעלת מפתחי צד עמוקים ומחמיאים ובלתי צפויים הרקומים ושזורים בתחרת קרושה שושני ענק על צידי הגוף.

תכשיט גלוס כאלמנט זוהר בצורת הגולף ושובל ארוך דרמתי מסתרך ורקום בתנועה ארוכה עד מאוד.

 

שמלת רוק סטאר



שמלת ספירלות כחול כהה - שמלת תחרה קרושה כחול לילה עם שרוולים ארוכים בצבע כחול כהה מאוד הנצמדת על הגוף בסקסיות חושנית. לשמלה בטנה בצבע גוף עם מפתחים גרפים מרתקים. שמלה מאוד אלגנטית עם שובל עשיר הנאסף בקלילות.

 

שמלה קורל




דגם השמלה בצללית רכה אך גרפית גם יחד, צבע קורל עסיסי עם מפתחי אלכסון גרפים וחזקים הצמודים באי סימטריות. בצד ימין כפלי אגן בתנועת שמש ובצד שמאל בד חלק ומפתח רחב אלכסוני סקסי המשווה לגוף גבעוליות וחדשנות מרתקת.

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר