מנות קייטרינג לאירוע חתונה menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

רומנטיקה בצלחת - הפקת קייטרינג בטוב טעם

בדרך אל האירוע הגדול מחכות עוד כמה חגיגות מרגשות, שגם בהם משקיעים לא מעט מחשבה, תכנון והכנות. קבלו טעימה

קייטרינג ובר

חתונת קונספט עוטפת את כל האירוע ומשפיעה על סך חלקיו. זה מתחיל בעיצוב, בהקפדה בפרטי הלבוש והאביזרים הנלווים וממשיך בצלחת - במטבח השף, בבחירת המנות ובהגשתן. עד הפירור האחרון 

הכתבה המלאה מופיעה במגזין מתחתנים 2014, עמוד 175

הפקה: ענת סימן-טוב | סגנון ועיצוב: רותם ניר | צילום: דניה ויינר 

קייטרינג לחתונות

דבר המעצבת
השראה:
בחרנו בקונספט של חגיגה אורבנית רומנטית. הסגנון הרומנטי הקלאסי מתחבר קצת עם קיטש, לכן הסטייליסטית החליטה לשבור את המתיקות הזו.
הכלים: כדי לשמור על הקונספט השתמשנו בכלי פורצלן ובכלי כסף יוקרתיים משולבים עם פרחים רומנטיים. הכלים לאלכוהול נתנו את המראה ה"כבד" יותר. 
המפה: המפות והמפיות נבחרו בקפידה. המפה התחתונה צבעונית - ורדים בגווני ורוד-כתום ועלים ירוקים, והרקע שלה אפור, המזכיר חליפת עסקים: מראה רומנטי, אבל לא יותר מדי.  

דבר השף
בחירת המנות:
נבחרו מנות צבעוניות וססגוניות שיעזרו להדגיש את הקונספט. מנות קטנות המתאימות לאכילה ביד, בין אם מדובר בקוקטייל ובין אם בארוחה של הסבה מסביב לשולחנות. כל אחת מהמנות היא צבעונית ובעלת טעמים עזים וברורים של חומר הגלם העיקרי. 
ההשראה: ההשראה למנות היא בית - תחושה של חמימות, מנות מנחמות, טעמים של פעם עם עירוב של ישן לצד חדש, בין אם בעיצוב המנה ובין אם במרכיבים. כאמור, נשמר הדגש של חומר גלם אחד עיקרי ודומיננטי, ומסביבו מרכיבים שמקשטים אותו.  
הרעיון: הרעיון הוא שהאוכל יהיה ב-SHARING ולא כארוחה מקובעת. קונספט של חלוקה - מדברים, אוכלים, שותים - ולאו דווקא יושבים מסביב לשולחן, אלא משהו קליל יותר. הבחירה במנות הייתה ברעיון של מנות ותיקות עם טוויסט עכשווי. 
התפריט מנה ראשונה:

מנות קטנות בקייטרינג
(בתמונה למעלה) מנות קטנות של גספצ'ו עגבניות צהובות מלווה בעוגיית סבלה מלוחה, קרם פרש ושמן זית.

קייטרינג מנות גספצו

פוקצות מיוחדות בקייטרינג

(בתמונה למעלה) סלטים צבעוניים השוברים את הלבן של המפה הצחורה: סלט רצועות זוקיני מגולפות, ריקוטה, רימונים, צנוברים ונבטי חרדל; סלט עגבניות בשלושה צבעים עם זיתי טאסוס ונבטי ראשד; ברוסקטה של סביצ'ה מוסר ים ורימונים עם יוגורט, תאנים עם גבינת עזים ברולה; פוקאצ'ה עם ענבים צלויים, גבינת גורגונזולה ושברי פיסטוקים. 

קייטרינג- סלטים צבעוניים

לסיום מנות הפתיחה - משהו קליל עם טעם עשיר: (בתמונה למעלה) תאנים עם גבינת עזים ברולה, ריקוטה טרייה עם מרמלדת חבושים, שמן זית, צ'ילי, עלי זעתר ופלפל גרוס.           


מנה עיקרית: 

קייטרינג- מנה עיקרית

צלעות טלה בגרידת לימון, פלפל גרוס ומלח ים אטלנטי עם גרטאן תפוחי אדמה וגזרים צבעוניים צלויים, המלווה בסלט עגבניות בשלושה צבעים עם זיתי טאסוס ונבטי ראשד. המנות משתלבות עם הקונספט של הרומנטי-אורבני: סלטים צבעוניים משדרים רומנטיות, מול צלעות הטלה שמשדרות קשיחות. 

קינוחים: כדי לסיים את הארוחה הקלילה, המשולבת באכילה בידיים בשיתוף טעימות בין האורחים - קינוחים קלילים של ביסים להמתיק את הפה - ולהמשך אכילה בידיים. הקינוחים משדרים קלילות ומתיקות: טארטלט פטל טרי, וקרם פטיסייר סמיפרדו חלבה ותמרים על נוגטין שומשום. 

קינוח בקייטרינג

עוגת החתונה מזכירה את האירוע שלכבודו התכנסנו, וגם משלבת את העיצוב של קונספט האווירה: עוגה חלקה בצבע תכלת אפרפר, עם פרח רומנטי.  


קרדיטים:

·   גלוריה מונדי

·      חדרים-רהיטים כלים

·      
סטודיו קרן וולף - עיצוב תכשיטים ואביזרים 

·      שמלת כלה: רומן בלבן - המעצבת ארנה 

·     איפור: קייט פרנקלין ל"נטאשה דנונה בית הספר לאיפור"

·     קייטרינג מעשייה, מטבח שף מקומי - חיים סבג

·    ART CAKE    


כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז