וילה סוקה מקימה מתחם אירועים חדש menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מהמושב אל העיר

וילה סוקה הדור הבא

מקום לחגוג

את מתחם וילה סוקה בבני ציון, לא צריך להציג. זהו אחד מחלוצי ז'אנר האירועים האינטימיים, או כפי שאנו מכנים אותם, אירועי בוטיק. וילה קטנה וקסומה ששוכנת בלב ליבו של מושב בני ציון בשרון. מהמקומות שהזכירו לנו שאפשר גם לחגוג בקטן, בדגש על איכותי. ושגם אם אין לנו 350 אורחים יכול להיות לנו אירוע שמח. 

 
וילה סוקה מצטיינת בגן מוקפד, ובו בריכות מים קטנות, ספסלי עץ, פרגולות טבולות בירק ופרחים בשלל צבעים. הוילה מעוצבת בסגנון כפרי שמשתלב בסביבה. האלמנט הדומיננטי בה הוא המטבח הפתוח, שתחום בחלונות ענק בלגיים הפונים אל האורחים.





אבל את כל זה אתם כבר מכירים. מה שאתם לא יודעים זה שאחרי ההצלחה והביטחון בעשייה, החליטו הבעלים ללכת על מתחם חדש. הפרטים שהצלחנו לדלות בשלב זה הם שהפעם המיקום הוא העיר הגדולה, הכיוון הוא אורבני, וגם עכשיו המטרה היא להתכתב עם הסביבה בבניית מתחם אירועים מצליח.

מבטיחים לעדכן בהמשך
 .....





כתבות נוספות שיעניינו אותך

צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)