רעיונות לסרטי חתונה מקוריים - צילום אירועים - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

רעיונות לסרטי חתונה מקוריים

איזה סרט מתאים לכם?

צילום אירועים

אחד הטרנדים החמים ביותר בשנים האחרונות, הוא סרטוני חתונה "לא רשמיים", שלא דורשים צלם בשווי אלפי שקלים. הזוגות הטריים או אפילו חבריהם ובני משפחתם, מתארגנים ומצלמים סרטונים קצרים וייחודיים, שהגוון המאפיין אותם הוא דווקא הגימור הפחות מלוטש והפחות מקצועי. הנה כמה רעיונות להכנת סרטוני חתונה.

הסרטון ההייטקי

סרטון חתונה אינדי (Independent) אולי נשמע פחות מושקע, אבל למעשה אין זה כך. חפשו ביוטיוב ותקבלו זרם של סרטוני חתונה מושקעים, למרות ההפקה העצמית נמוכת-התקציב. בדוגמה הבאה תוכלו לראות את סרטון החתונה של נועה ויהב, שנעשה בשיטת סטופ-מושן עם יותר מ-1,500 תמונות בודדות. אומנם צריך להכיר את שיטת הצילום הזו ולדעת לשלוט בה, אבל למומחים שבינינו - התוצאה תהיה מרהיבה ומקורית.


הסרטון ההומוריסטי

לא כולם יודעים להסתדר עם שיטות צילום מורכבות, ולכן הרוב מסתפק בצילום וידיאו מסורתי כהלכתו. פשוט מביאים מצלמת וידיאו ביתית וקטנה, או אפילו מצלמים בעזרת סמארטפון. מכיוון שכאן הצילום פשוט, לב הסרטון צריך להיות התסריט – מי עושה מה, מתי ואיך. התוצאות לא פחות יפות, וכאשר משולב בכך גם טאץ' הומוריסטי, מתקבל סרטון חתונה שלא יישכח. הנה סרטון החתונה של רועי ואביטל, שנעשה על-ידי חבריהם הקרובים.


הצעות נישואים

הצעות חתונה זוכות גם הן לסרטונים מושקעים לא פחות. למעשה, הצעת הנישואים הפכה לחשובה לא פחות (ואולי אף יותר) ממעמד החתונה עצמו. כמה מהסרטונים הוויראליים ביותר שצצו לאחרונה באינטרנט, היו הצעות חתונה עם השיר ""Marry You של ברונו מארס.

 הצעת הנישואים הוויראלית ביותר הייתה זו של יהודי-אמריקאי בשם אייזק לאמב, שגרפה עד כה קרוב ל-15 מיליון צפיות מסוף מאי 2012. בהחלט אחת מההפקות היותר מושקעות שנראו ברחבי הרשת, עם אמצעים פשוטים כגון מצלמה ביתית בלבד (אבל עם כוריאוגרפיה של שכונה שלמה).

 

חתונת דמים

יש זוגות שנמאס להם מכל המוכר והידוע, וניסו ללכת על סרט חתונה סטייל פרדי קרוגר. גורם ההפתעה חשוב פה במיוחד: מסרט חתונה מלבב, התסריט מקבל תפנית חדה והופך להיות משהו לא צפוי לחלוטין. אחת הדוגמאות היפות ביותר לכך היא סרט החתונה של יעלי ורז.

 

מסיבות רווקים

חובבי הפאשלות והפספוסים יוכלו למצוא גם פה מתכונים להכנת סרטים נחמדים. לצלם את מסיבת הרווקים ולשלב אותה בסרטון חתונה, יכול להיות רעיון נחמד (כל עוד נזהרים עם החלקים שעלולים להיות "בעייתיים"). לחילופין, אפשר פשוט לעשות סרט נפרד לגמרי כמו "מסיבת הרווקים של שלום".

 

 

 

לסיכום

אם יש לכם רעיון מקורי לסרט חתונה, אל תתעצלו והוציאו אותו לפועל. אבל גם אם לא,  האינטרנט מוצף בסרטוני חתונה, בהצעות נישואים ובמסיבות רווקים. כל מה שצריך הוא להעיף מבט במבחר, למצוא את הז'אנר המועדף עליכם ולהשקיע כמה דקות בתסריט, כמה דקות בצילום וכמה דקות בעריכה.

  

 

באדיבות iCopy הזמנות חתונה 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס