איך תראה המנה שלכם? - קייטרינג ובר - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

איך תראה המנה שלכם?

הטרנדים הקולינריים שישלטו בצלחת

קייטרינג ובר

טרנדים קולינריים הם צו האופנה. הנה כמה שכדאי שתכירו לפני שאתם מגיעים לבחור את התפריט 
 

אוכל באווירה יותר נינוחה ורגועה כמו גם מסעדות המגישות מגוון מזונות ומאכלים אתניים בטווח מחירים בינוני ימשיכו להוביל את שנת 2012. המפתח לטרנד זה הוא הערך לכסף: המצב השברירי של המשק הנוכחי הביא סועדים רבים להתנהג בזהירות יתרה עם כספם ורבים מעדיפים לחסוך על חשבון יציאות לאירועים מעונבים. אחת ההשלכות של מצב זה היא הופעתן של מסעדות מסוגננות אך רשמיות פחות, מועדונים המציעים ארוחת ערב ובתי קפה יוקרתיים שהם אלטרנטיבה מועדפת ללקוחות הזהירים.

הבטחה כי במקום עושים שימוש במצרכים טריים, מוצרים איכותיים, ישנה אווירה אינטימית ושירות מרגיע. ארוחות דלפק המציעות מנות קטנות בסגנון טאפאס ספרדי מהארץ הבאסקית גם ישאירו את חותמם.

פלח מן "התפוח הגדול" עד לפתח ביתך. האווירה הניו-יורקית עתידית להשפיע על מספר פנים בתחום ההסעדה. השפעות מניו-יורק ימשיכו לשגשג עם הצעות לבראנץ' (ארוחות בוהוריים), דוכן המבורגר ממונע על גלגלים המוגש מטנדר, ברים עם מנות דגל קטנות המלאות השראה ובישול יהודי.

הפופולאריות של אוכל רחוב תתעצם עם מאכלים מארצות רחוקות בדרום אמריקה, כמו פרו וברזיל.

אביגדור מתחם אירועים

השפעה חזקה מהטהור, פשוט ואותנטי מהמטבח הנורדי. היא גם מנבאת שהכריך הקלאסי יעבור מהפך. כשהזמנים קשים, אוכל נחמה נהיה יותר מובן.

רכיבים טריים ובריאים ימשיכו לצמוח בפופולאריות. גינות "עשה זאת בעצמך" ישחקו תפקיד מרכזי ככל שאנשים יהפכו יותר מודעים סביבתית וחסכוניים.

צמחי בר, פרחים אכילים, יין ביו-דינאמי ורכיבים שלוקטו באים לידי ביטוי בתפריטים.

מהשוק-לשולחן, אוכל נחמה ונוסטלגיה איטלקית: מהעבר השני של הטכנולוגיה, ישנה מגמה לחזור לאתוס הטבע ושיטת הפצה מהשוק-לשולחן שמתפשטת מחוץ למסעדות היוקרה אל בתי קפה ופינות הסעדה שכונתיות. עוד ועוד תפריטים כוללים רכיבים עונתיים, גידול מקומי, מאכלי ים בני-קיימא ובכך מפארים את החקלאים והספקים שעובדים מולם. המבורגר ממשיך לשלוט בממלכה הקרניבורית (חובבת הבשר), במיוחד בכלכלה הנוכחית, רשתות המבורגר מתרחבות בקצב מסחרר. פיצה שומרת על רמת פופולאריות גבוהה: בעוד שפים ממשיכים לעשות בקציצה ובתוספות שינויים מפתיעים. בוקר או צהריים פיצה היא טרנד הגורמה החדש.

אוכל עם מבטא איטלקי מביא לנו אוסובוקו ואראנצ'יני ולמרות שהניחוח הוא נוסטלגי, אוכל איטלקי ממשיך להתפתח לכיוון שונים. איטלקים אזוריים ממשיכים למצוא תגליות מקומיות כמו פיידמונט וליקוריה, או צורות נחמדות וחדשות לפסטה.

המורשת הקולינארית הכי מוצלחת של איטליה היא בתרבות ה"slow food" (אכילה איטית) מניספט שקיים כבר מ1980 וכבר הפך חלק בנוף האמריקאי הלוקהוריסטי (צרכנים שמעוניינים לאכול אוכל מקומי שלא הועבר מרחקים ארוכים) .

תודה לאביגדור מתחם אירועים על המידע לכתבה 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)